En hoe is het nu met cyenna, want je had toch weer naar de dokter gebeld miranda? En iman nog diaree?
En wie had er nog meer diaree? O ik vergeet steeds wat er is geschreven. Ben net een zeef in onthouden.
Gelukkig dat het beter gaat met Sam! Kun je haar geen pap geven ipv brood..misschien wil ze dat wel en heeft ze toch melk binnen en de juiste vezels met de pap..is maar een idee hoor Dhani was idd ook aan de diaree..vanmorgen voor het laatst diaree luier en de rest van de dag nog helemaal niet gepoept..denk toch dat het met dat tandje te maken had/heeft
geeft niet son, wil gewoon effe zien hoe hij met z'n handjes doet...snel of langzaam maakt niet uit...hij komt waar hij komen wil, dus daar gaat t om
Helaas sonnie pap wil ze ook niet. Zodra ze proeft dat het anders is dan melk, maakt ze een dikke tong en ploep uit de speen. ik ga haar nu groente geven.
Zoo dhani gaat ook goed met zijn tanden... nu nummer 5.... Hopelijk zijn zijn dunne luiers door de tanden, had Valentino ook wel eens last van. Ach arme Gijs.. ontstoken oogjes... en snotteren.. Nou gelukkig houdt hij wel alles binnen nu.. das in ieder geval een voordeel. Gelukkig is Sam ook weer een beetje opgeknapt. Iman cyenna heo is het daar nu mee? Volgens mijn moeder kon ik ook niet kruipen, ik schuifelde wat rond op mijn billen. Maar ik liep al met 8,5 maand los... Hopelijk gaat Valentino dat nog even uitstellen. Het gaat al hard genoeg zo...
Ladies tot morgen! Ik moet om 9.00 uur bij het CB zijn dus daarna krijgen jullie van mij de cijfertjes. ben erg benieuwd. groetjes, Tamara
Hoi hoi! Had nog met de dokter gebeld en zolang ze nog drinkt is het nog goed. Mocht wel dat ORS proberen, maar denk niet dat ze dat moet, aangezien ze ook de Roosvicee niet meer wilde vandaag. Dus dan maar veel water met melk Maar als ze morgen ook nog diarree heeft, moet ik nog even naar m'n eigen dokter bellen. (eigen dokter was er niet vanmiddag) Dus ff afwachten! Dhani, alweer 5e tandje! Goed zeg! Hoop dat het met de andere beebs ook snel beter gaat!
Hallo Voor alle zieke beebjes, beterschap! Taat succes morgen op het Cb, ben benieuwd! Son, wat goed dat hij nu echt kruipt en ook alweer een tandje. Dhani gaat ook maar snel nu! Beterschap met je vader! Cindy, lukt pap oplepelen ook niet? Tinus veel plezier met de carnaval. Leek mij ook wel errug gezellig hoor! Arme Vien, met r pukkeltjes...wel lachen hoor, melkpokken!
Het was hier ook zulk mooi weer! Peter was aan het fietsen met Tijn. Hij had nu lekker die warme fietsvoetenzak aan, lekker hoor. Maar ons kleine Tijntje was in slaap gevallen op de fiets, aaahhh.
Pff, nou ik heb de hele dag bij de kapper gezeten.... Vanmorgen wezen knippen en kleuren. Heb er van 10.15 tot half 1 gezeten. Heel leuk modelletje. Kwamen mn zus en ik thuis, en lelijk dat ik t vond! De kleur was ineens heeeeel anders! Het was echt oranje! Ik was net Bassie, heb er gewoon om zitten janken. T zag er echt NIET uit! Dus maar weer gebeld en moest ik terug komen, toen hebben ze er weer blonde plukken in geverfd. Tijn mee, die vond het allemaal wel grappig! Nu is het verder goed, moet nog wel ff wennen. Daarna door naar een vergadering, wat een gevlieg zeg. Ben blij dat ik nu thuis ben!
Miekie, fotoooo! Iman is aan het staken Gister heeft ze over de hele dag misschien maar 3 kwartier geslapen en vandaag nog geen half uur Ze is wel heel moe, wrijft door haar ogen, maar gillen als een mager speenvarken als ik haar in bed leg... Na vanmorgen heeft ze geen diarree meer gehad ... MAar van dat staken ben ik niet zo gecharmeerd Goed zeg. Dhani al 5 tanden! Hij gaat snel! Hier nog 0 tanden Hahaha Suus, ik vind Vina altijd zo lief... Melkpokken ... Net als toen met 'het mannetje' en 'ik durf niet' Taat, succes op het CB! Miran, beterschap voor Cyenna, maar klopt idd de dokter zei tegen mij ook: opletten op goed drinken, ook al komt het er weer allemaal uit, plasluiers en niet suf worden... Verder zei een andere arts een keer tegen me dat je uitdroging ook kan zien aan de fontanel voor op het hoofd. Als die 'naar binnen getrokken is' is het niet goed!