Ik zag dat de december mama's vandaag een meeting gehad hebben! Er staan echt 2 leuke foto's in hun topic!
Arme Gijs, met zijn ontstoken oogjes en nu weer snotterig ook Gelukkig gaat het met Sam en Iman beter op het slapen na ... Cyenna ook nog beetje ziekies he. Laat het maar snel lente worden, al leek dat er vandaag wel op Heeft Iman inmiddels al ff geslapen of ? Dan slaapt ze vannacht in ieder geval wel Lin Taat kom je wel even de cijfers van Gijs afrapporteren morgen Loïs heeft ook die hoektand door net als Dhani, alleen zij mist de andere boventanden nog, het ziet er echt debiel uit. Ik heb al geprobeerd om het op de foto te zetten maar dat staat ze niet toe haha Sonnie hoe wast met je vader vandaag ? Alweer wat beter ? Loïsje heeft vandaag ook maar 20 minuten geslapen in totaal, ik ben echt jaloers dan hoor als ik hoor hoeveel Valentino en Tijneman pitten overdag
heyyy... Mn vader voelt zich gelukkig alweer iets beter..neemt af en toe een pijnstiller en dan is het goed te doen met de pijn.. Hihi die hoektand van Loïs..jammer dat je hem niet op de foto krijgt..ben wel benieuwd Miekie fotoooo! Nou en Suus zie hieronder de link..dhani had er volgens mij niet zo'n zin in, maar hij staat erop..hoop dat ie beetje duidelijk is..heb gefilmd met mn mobiel.. http://s143.photobucket.com/albums/r151/sonnie_album/?action=view¤t=Video010.flv Ga dr weer vandoor..we gaan ff verder met schilderen op zolder.. Oja eerst nog ff bij de decembermama's kijken
trouwens wat goed dat Iman niet meer aan de diaree is..maar beetje jammer dat ze in staking is he Knuffel voor Cyenna
Sonnie wat n gweldig filmpje! en die geluiden die hij erbij maakt Iman was eerst aan t luisteren en toen aan t lachen (dus nee lin ze slaapt nog niet hihi ) Trouwens net weer n diarree luier Vandaag 2, gister 12 ofzo hahaha, is al vooruitgang
Geweldig filmpje! Leuk om te zien hoe hij dat doet! Foto komt later wel, ben een beetje moe van al het gedoe nu. Fijn dat Iman weer wat vooruit gaat! Vannacht maar lekker slapen dan!
Oh ja, ik vergeet Miekie helemaal, wat een ellende joh met je haar, ben je nu wel tevreden dan ? Foto mag best later hoor hihi 8) Gaaf filmpje van Dhani en zo grappig hoe hij zijn handen steeds zo overdreven optilt en weer neerzet ! Helemaal leuk !
Ja Dhani liet me aan een dinosaurus denken hihi... Hij is echt grappig als hij zijn handen zo neerzet! Ben echt zo benieuwd hoe Iman het kruipen gaat doen... Ik heb zelf nooit gekropen vertelde mijn moeder Ik rolde overal naar toe Lin, deed Lois ook zo met haar handen toen ze net kon kruipen?
Ja, ben nu wel tevreden hoor, moet alleen nog ffies wennen. Tis weer heel wat anders nl. Maar dat komt wel, maar wat was het erg oranje zeg. Peter zei al, leuk voor het EK! Grapjeas, haha. Kan er nu wel om lachen, maar vanmiddag niet...pfff! Tis nu weer een heel stuk blonder dus dat moet nog weer even wennen. Maar het model vind ik helemaal te gek.
Dames, het laatste nieuws van Annemarie: Benthe krijgt minder zuurstof. Vanmiddag heeft Annemarie Benthe de eerste keer mogen vasthouden en dat voelde heerlijk! Vanaf volgende week mogen ze beginnen met buidelen. Verder heeft Benthe een speentje gekregen sinds vanavond. Zo kan ze leren zuigen, om bv uit een flesje te drinken! Goed nieuws he
Hoera! Iman heeft de staking opgegeven Bij poging 435 heeft ze toch maar besloten zich over te geven aan haar bedje
Hallooo.... Ben benieuwd naar de hoektand van lois wat een leuk filmpje son! wat een schatje is dhani!
sorry miekie vergat die voetenzak helemaal..maar hij bevalt dus ..ik zit te twijfelen om hem ook aan te schaffen..volgens mij wordt het toch niet echt veel kouder en als het erg koud is ga ik toch niet fietsen..dus twijfel nog.. Lekker lin dat ze het eindelijk heeft opgegeven..hopen nu dat ze de nacht lekker doorslaapt ja grappig he doet dhani met zn handjes..we moeten er elke weer om lachen als hij door de kamer kruipt..het is zo'n grappig gezicht..wie weet showt hij het de 25e wel ff live voor jullie Wat een super goed nieuws zeg van Benthe! Het is echt een klein vechtertje..dikke knuffel voor Benthe
Wat een sterk meisje zeg.. die Benthe.. Ik moet echt vaak aan haar denken, hoop echt dat ze zich er doorheen vecht. Het begin is er in ieder geval. Nou ben wel benieuwd naar de cijfertjes van Gijs... Hopelijk slaapt Iman vanacht lekker door, en wordt ze morgen pas heel laat wakker..hihih... Dat filmpje van Dhani, geweldig.. En hij kruipt ook gelijk helemaal goed. Valentino tijgert nog steeds als ee rups... Hoeveel tanden heeft Lois nou dan ? Twee onder en een boven toch ? Miekie.... zit je zo lang in de kapsalon... en dan is het helemaal niet zoals je wilt. Gelukkig hebben ze het nog kunnen bijkleuren... Ben wel benieuwd naar de foto...