Hier zitten volgens mij de tanden nog te rommelen. Valentino zit nog als een gek te kauwen op zijn speen, en ik denk echt dat er nog meer tandjes door gaan komen. Hij kan er maar vanaf zijn toch ?
Ze slaapt nog steeds Kan ook niet anders want ze was doodop! Son, ik hoop toch zeker op een live-presentatie van het kruipen Bereidt Dhani er maar op voor Dames tot morgen!
Valentino heeft Iman ingestraald met zijn slaapvirus... dus hopelijk een rustige nacht voor jullie.... en lekker uitslapen. Trusten..
Goeiemorgen! Gaat beter met Cyenna! Gisteravond nog wel gespuugd, maar gisteravond laat 100 cc binnen gehouden. En vanmorgen had ze een poepluier en geen diarree meer! Oh Miekie, kan me voorstellen dat je baalde van je haar . Hopelijk ben je nu snel gewend Hihi dat filmpje van Dhani, echt super En hoe is het met Iman nu? En andere zieke beebjes? Wat goed van Benthe! Echt fijn! Supernieuws! Valentino gaat maar door met z'n tandjes hihi. Hier nog steeds 0 En hoe ging het met Gijs bij het CB? Haha en Loïs zo'n grappig hoektandje, moet ze volgende week maar ff laten zien hihi.
een hele goeiemorgen zonder zorgen Gelukkig dat het beter gaat met cyenna..geen diaree en 100 cc binnen gehouden..super Hoe heeft Iman geslapen? Taat zit nu met Gijs bij Cb..ben benieuwd naar de cijfertjes.. Idd mamaantje..hij kan er maar beter vanaf zijn he
Dhani ontdekt nu net dat je niet door glas kan haha Honden zijn in de tuin aan het spelen en hij dacht dat hij wel ff door schuifpui kon..gekkie
Haha Dhani zit dus nu tegen de ruit aangeplakt Lin, Loïs deed in het begin ook wel overdreven haar handen neerzetten maar Dhani is de opperheld daarin ! Het is inderdaad net Jurassic Park ! Wat fijn dat Cyenna weer gewoon poept \/ Idioot eigenlijk hoe je blij kunt zijn met goeie poep Hoe heeft Iman geslapen ? Wij hebben Loïs gisteravond om half 6 even op bed gelegd omdat ze echt doodop was. Ze kwam er om 19.15 weer uit en toen hebben we haar een uurtje langer wakker gehouden dan normaal. En toen sliep ze in 1 keer door tot vanmorgen 8.30 en we hebben haar niet 1 keer gehoord Poetsen jullie de tandjes al ? Wij doen het sinds deze week maar ze eet alleen heel gretig de tandpasta op hihi. Ze heeft inderdaad 3 tanden nu, 2 onder en die ene schuin boven.
Iman heeft geslapen van een uur of 9 gisteravond (na 435 pogingen hahaha) tot half 9 vanmorgen, ook aan 1 stuk door en ik heb haar niet gehoord Ze is nu de hele tijd aan het huilen en met de benen aan het trappen, volgens mij heeft ze echt heel erg buikpijn Ze had net wel dikkere poep ... Nog niet zoals normaal, maar geen waterige meer Hahaha die Dhani... Een hoop wijze lessen deze week Eerst met de waterbak en nu met het raam hahaha...
en Iman ook doorgeslapen \/ Super.. Zielig dat ze buikpijn heeft..knuffel Hier poetsen we ook zijn tandjes (als we het niet vergeten )..hij vind de tandpasta erg lekker hij gaat ook bijten op zn borstel als we willen poetsen..
Ja, echt een luxe zo'n nacht ! Misschien ga ik haar wel iedere dag een uurtje later op bed doen en dan doe ik een slaapje proberen als ze rond 18.00 cranky wordt. Ik wil wel weer eens voedingsschema's weten, mag dat ? Hier als volgt : 8.00 fles 240/7 11.00 fruit 13.30 bordje pap 100 cc ( of boterham met melk ) en de rest flesje 160 cc 17.00 avondeten 19.00 laatste fles 240/7 Tussendoor Liga of rijstwafel en mevrouw wil nog steeds geen enkel ander drinken De 8 maanden potjes vindt ze ook niet echt lekker, die stukjes duwt ze naar buiten.
tuurlijk mag dat 8.30 fles 200 cc 11.30 boterham en een flesje of 200 cc pap 15.00 fles 120 cc 17.30 avondeten 19.00 fles 200 cc Hij krijgt tussendoor ook liga, bambixkoekje of rijstewafel..en fruit krijgt hij ook maar daar heb ik eigenlijk geen vast ritme in..hangt vaak van hem af..als hij moe is ligt hij meestal om half 10 alweer op bed..dus dan geef ik het 's middags..
en tussendoor krijgt hij soms roosvice..maar niet altijd omdat ik hem een extra flesje melk geef rond 15 uur..
hier zijn de 8 maanden potjes ook niet favoriet hoor fruit gaat nog wel maar het avondeten vind ie niet echt geloof ik..maar goed pas 2x een potje geprobeerd..rest heeft hij meegegeten met ons..maar ook dan eet hij slecht de laatste dagen..houd zn mond gewoon dicht
Ja hier ook gedoe met avondeten, ze is snel afgeleid en eet niet echt veel. En mond dichthouden inderdaad Gisteren bloemkool en kip en aardappels voor haar alleen gemaakt (vers) en dat moest ze niet. Kon het zo wegmikken Toen heb ik haar maar weer een half 6 maanden potje gegeven en dat wilde ze wel. Zelf aten we zalmpasta maar ik weet niet of ik haar dat al mag geven eigenlijk.
Zie hier de zijtand Heb het maar even onder lichte dwang op foto gezet want vrijwillig de lip omhoog deed ze niet Gemene mama ben ik he
Ken zalmpasta niet dus zou niet weten of ze dat al mag hebben Vind het zowiezo lastig wat je ze wel en niet mag geven.. Ga wel is ff een lijstje maken wat ik absoluut niet mag geven
Ga hier maar is aan de schoonmaak.. We haddden van de week ook die dingen voor op de stopcontacten gekocht..weet ff niet hoe het heet..maar dan kan dhani niet met zn vingers in het stopcontact komen..ga dat er ookzo ff op doen..wasmachine aanzetten..druk druk druk haha.. tot strakkies.. Ow en Lin de week is alweer voorbij..ben ik langsgeweest..NEEEEE Zou eigenlijk ook vandaag naar mn oud collegaatjes gaan in Amsterdam, heb ik maar afgezegt..zo'n rommelige week onverwachts geworden...moet vandaag echt het huis ff doen..is het weer lekker schoon voor het weekend.. heeft iemand van jullie gisteren trouwens Jouw vrouw Mijn vrouw gezien?Wat een vage meid was die Joyce zeg..als ik zo tegen steef zou praten had ie al lang de benen genomen haha.. NOu doeiiiiii
Goedemorgen, Hier komen de cijfertjes dan: 8420 gram en 68'5 cm netjes he! Wat een goed nieuws van Benthe en fijn voor annemarie dat ze haar eindelijk mocht vasthouden kan me voorstellen dat dat heerlijk was. arme lois word ze gedwongen om haar tand te showen hihi. Gijs heeft nog steeds zeer onstoken oogjes was vanmorgen zo zielig hij kreeg zijn ogen niet open helemaal in paniek natuurlijk wij gauw schoongemaakt met lauw gekookt water en toen was het weer goed gelukkig. Maar pfff wat ziet het er uit zeg!