Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    morguhh

goede cijfertjes taat! toppie Gijs

leuk om te zien son dat filmpje, wat doet hij dat grappig

jaaaa lois en iman lekker geslapen... 2 DUIMEN OMHOOG

benieuwd naar je kapsel miekie, heb je ook een foto van je oranje coupe?

en jouw vrouw mijn vrouw: vreselijk! en dat ze met die ajax spullen aan kwam zetten in een feyenoord huis...duhhhhhh alsof zij feyenoord in haar ajax huis wil...had ze kunnen bedenken...en toen ze thuis kwam en alles vies was volgens haar en zelfs de hoezen waarop gezeten was eraf moesten en de kopjes en nou ja kleine ieniemienie dingen... niet uit te leggen zo extreem

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Goeie cijfers van Gijs ! Nu maar hopen dat zijn oogjes snel weer beter worden.

Ik heb het helaas niet gezien Son en Suus, maar zo te horen een raar wijf :)

Ja Son, de week is omgevlogen en jij had wel ff wat anders aan je hoofd hoor ! Komt goed, we wonen vlakbij elkaar dus we gaan zeker afspreken een dezer dagen.

Ik heb misschien al een koper voor mijn Maxi Cosi en anders doe ik hem op Marktplaats ... ze past er echt niet meer in en ze zit zo lekker in de nieuwe autostoel ! Ik denk dus dat ik zelf rij de 25 ste Son, of als de autostoel er bij jou inpast ... maar dan past de andere mama er niet meer bij vrees ik ! We spreken anders ff af langs de A10 ergens dan kun je achter me aan rijden, ben ik de TOMTOM hihi ( ik weet ongeveer waar het is, heb zelf ruim 20 jaar in Alphen gewoond )

Ik heb ook schoenen en andere dingen op MP gezet net. Schoentjes die Loïs nooit heeft gedragen en eigenlijk meer voor jongens zijn, dus check ze maar ff ;)

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    ik heb wat foto's van zijn oogjes in mijn album gezet en ook wat foto's van zijn eerste keer lang zitten en spelen

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jaaa, wij hebben dat ook gekeken jouw vrouw mijn vrouw echt vaag!

Hoe staatie er eigenlijk voor met jullie meeting!? Is dat al geweest?:p

5. Niet meer actief

Mooie cijfertjes van Gijs!
    Leuke foto's :)

Ja Suus die ajaxspullen in dat feyenoord huis..en dan die vieze onderbroek onder dr bed haha..

Is goed hoor Lin..spreken we ergens af sjees ik achter jou aan de 25e ;) ..Ik wou dat Dhani of boven de 9 kilo zat of 9 maanden was..kan ie tenminste ook in een normale autostoel..begin het gesleep beetje zat te worden :(
    Handig he om die spullen op MP te zetten! en heb je al bieders?

Suus hoe is het met Viena?

6. Niet meer actief

ow en Taatje ik zei net wel leuke foto's van Gijs..maar bedoel daar natuurlijk neit zn dichtzittende oogjes mee ;)

7. Niet meer actief

Keejbie de meeting is volgende week zondag :D

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeetje Taat das idd niet zo mooi :s

Ja son, en toen zei ze ook nog tegen die jongen dat ze een vieze onderbroek had gevonden onder het bed :p

Hahaha echt lachwekkend vond ik het. Maarja van het programma is het ook niet best om een Feyenoorder bij een Ajaxied neer te zetten :p

9. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    dat begreep ik al sonnie hihihi

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Owwww :p

Okeej nouja veel plezier he haha Ik hoor het dan wel hoe het geweest is.

11. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    alles goed met demien-sem?

12. Niet meer actief

Gelukkig maar Taat..hihi ;)

Ga dr hier eentje naar bed doen en dan ga ik weer verder aan de schoonmaak :D

doeiiii

13. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hoi hier ook weer ff!

Ja ik had het ook gezien gister! Wat een apart figuur zeg :( en al die nette rechte stapeltjes handdoeken en shirtjes en weet ik wat :confused:
    En al die stof... en dan zeggen dat ze elke dag alles zo schoonmaakt, hihi kan nooit.

Ach arme Gijs, zielig zo die oogjes :(
    Leuke foto's van het zitten! En mooie cijfers weer van hem!

Hihi grappig dat tandje van Loïs :)

14. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    ik ga effen de fles geven en daarna gijs naar bed brengen tot strakjes

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja alles gaat goed!

Heb um een hapje danoontje gegeven om te kijken hoe die erop reageerde niets aan de hand.

Gisteren heb ik hem 2 hapjes gegeven ff langzaam opbouwen. Hij moet nu langzaam beginnen te eten;)

Ik heb in zijn slaapkamertje een grote doos staan met wat spulletjes van hem derin waar die niets meer meekan. Als die in zijn kamertje speelt probeerd hij dingen uit de doos te trekken maar hij komt er NET niet bij.

Gisteren had ik de doos dus gepakt en hem erin gezet haha ik kwam niet meer bij! Maar wat doet onze doelrak?! Die ging er prinsheerlijk in liggen en vond het helemaal geweldig hij moest lachen als een gek haha

16. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    haha wat een geweldig kereltje!

Gijs heeft ook danoontje geprobeerd maar hij weet nog niet echt of hij het wat vind hij zit me elke keer aan te kijken zo van wat geef jij mij nou hihi

Ik ga hem even proberen een paar stukjes brood te geven. de Fruithap en de fles zijn erin gebleven gelukkig maar. Diarree is nog steeds niet over!

17. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hallooo ben dr ook weer ;)
    ga eerst ff terug lezen ;)

18. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Mooie cijfers van Gijs! :thumup:
    Gaat ook goed he! toppie!

Geen foto gemaakt keejbie? had dat koppie wel willen zien :D

Sonja danhi nog geen 9 kilo? wanneer ben je voor het laatst bij cb geweest dan?

Ja dat gesleep is indd niet echt fijn.. ik laat de maxi cosi nu in de auto staan, doe hem daar in en haal hem ook in de auto er weer uit..
    hij had 1,5 kilo geleden al in de autostoel gekunt maar nog geen tijd gehad om er eentje te kopen.. nu toch eens doen want hij zit er echt niet lekker meer in!

Verder geen nieuws hier.. tja ik wacht op een foontje van vriendin, want die krijgt een deze dagen een keizersnee.. maar ze wil de datum geheim houden.. de trut ;)
    Wil een luiertaart maken! iemand hier dat ooit gedaan? tips?
    Luca ligt net in bed maar hoor hem hier brabbelen.. hmmm hoop toch dat ie ff gaat slapen!

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jawel maar de camera had ik niet thuis dus ja moest met me telefoon en die ken ik nog niet op de pc zetten helaas.

Maar dames ik gaat er weer vandoor een heel fijn weekend voor jullie alle!

Groetjes

20. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ja ik ben nu bezig om mijn foto's en filmpjes van mn foon op de pjuter te zetten.. maar wil ook niet llukken!

Fijn weekend keejbie!

Luca is wakker.. (was ie volgens mij al maar nu huilt ie.. ) zucht.. had wel ff gehoopt op ff rust.. maar helaas ;)

Deel Deze Pagina