Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ben afgelopen maandag met hem bij cb geweest Senna;)
    Hij weegt nu 8230..dus we moeten nog ffies geduld hebben :p

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Qua gewicht kunnen we al... hij woog paar weekjes terug 9,5 kilo. Maar heb hem nog niet in de auto vastgezet.. van het weekend maar even doen denk ik... en anders komt het wel. Ik sleep al heel lang niet meer met de maxi cosi. Ik gebruik hem gewoon als autostoel...en laat hem dus net als een gewone autostoel erin staan.

nou we gaan weer even verder... vien is dol op de dvd van assepoester en nu wil ze steeds assepoester spelen. heeeeel handig, want het huis wordt zo een stuk sneller schoon, aangezien ze zelf assepoester wil zijn... en om haar te helpen ben ik assepaster...dan hoeft ze niet alleen te poetsen :)

ik zei vanmorgen tegen haar...hmmm Quinten heeft zo te zien nog geen waterpokken...zegt ze: nee natuurlijk niet, want ik heb ze nu...als ze bij mij weg willen, dan gaan ze naar hem toe.

3. Niet meer actief

haha wat heeft ze toch grappige uitspraken Suus :D
    Handig zo'n assepoestertje in huis ;)

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wacht maar over een jaar of twee son...dan krijg je ook de leukste dingen te horen haha... wat ik wel altijd extra spannend vond was toen ze kleiner was over straat lopen rond de sinterklaas periode...ik heb dus gewoon gehad dat we op mijn moeder stonden te wachten voor de supermarkt en er een surinaams vrouwtje met een prachtige bos krullen voorbij kwam en ze riep: kijk mamaaaaa zwarte pietttttt.... OEPSSSSS

of dat we in de winkel liepen en ze per ongeluk een mevrouw voor de voeten liep en ze tegen die mevrouw zei: oh sorry schat! ... haha die vrouw had het niet meer, die vond het zo leuk.
    Maar ze babbelt ook echt met iedereen..heel open is ze en heel sociaal. erg gezellig :)

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Maar Son je mag ook al met hem fietsen van het CB toch ? En dan zit ie veel losser als in zo'n autostoel. Die autostoel kun je zelfs nog in een soort ligstand zetten.
    Loïs weegt ook geen 9 kilo maar ze is wel 70 cm. Dat is echt bijna te groot voor de Maxi Cosi, ze zit er echt niet lekker meer in. En omdat ze zo goed los kan zitten heb ik het gewoon gedaan en ze zit echt stevig en goed in de nieuwe Tobi. En ze vindt het super want ze ziet ineens alles :)

Vien is ook echt een schatje Suus :) Je hebt een superdochter.
    Oh enne die foto wil ie wel zien, de naam zei hem wel iets ;)
    Doen we vanaaf wel even.

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ben er... Maar ben zooooo moe hahaha

7. Niet meer actief

haha die Vien.. :D

Dhani is nu 72 cm maar past voorlopig nog wel in de maxi cosi..idd van het cb mogen we fietsen..Dhani probeert nu elke keer te zitten in de maxi cosi en dat lijkt me ook niet echt veilig..maar denk dat hij er zeker nog wel twee maanden in zou kunnen..
    Misschien het weekend maar is kijken voor een autostoel :)

8. sweetangel100

Oh ja Son, dat doet Iman ook, maar de riempjes houden haar in bedwang hahaha...
    Proberen rechtop te gaan zitten...

9. Niet meer actief

wordt ze ook zo boos als het niet lukt? :D

10. Niet meer actief

haha Lin jij bent ook snel met doorgeven he..kreeg net sms van Sarah :p

11. sweetangel100

Haha ja Son dan gaat ze echt knotteren...

Ja hihi... Ik ben de krant ;)
    Nee Sarah was toevallig op msn toen ik dat hier las haha

12. Niet meer actief

had geboden op een stadfiets op MP..en die man is gewoon akkoord gegaan hihi..is gewoon een eenvoudige fiets in goede staat (zeggen ze dan he)..dus het weekend gaan we ff kijken..
    Doe ik eerst voorlopig met deze fiets en dan kan ik gewoon met de tijd is kijken voor een andere, misschien betere fiets..nu wil ik nl te gehaast een fiets omdat ik graag wil fietsen..dus voordat ik straks een dure fiets ga aanschaffen en ik later toch neit tevreden ben eerst maar zo..
    Dusss weten jullie dat ook weer :p

13. Niet meer actief

handig hoor Lin haha ;) Heb alweer terug gesmst :p

14. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ooh , haha dat heb ik dan gemist son ;)
    luca is 72,5 en qua lengte kan het misschien net, maar qua breedte echt niet meer ;) arm kind begint al te huilen als je hem erin zet .. zegt genoeg denk ik ;)

Wat heeft je dochter leuke uitspraken suus, hihi je zou ze echt moeten opschrijven (of deed je dat al ? ;) )

Weet iemand van jullie nog een leuke tekst voor de slaapkamer (muur) ? wil eens creatief bezig zijn ;)
    Mag ook voor de babykamer.

15. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    haha luca is dribbel ana het kijken en elke keer als ie woef zegt schrikt ie zich rot en begint bijna te huilen.

hij houdt geloof ik niet zo van honden ;)

16. sweetangel100

Son, dat is ook verstandig!
    Als die fiets iets is dan kun je rustig voor een nieuwe kijken... Want dat doe ik ook als ik graag iets wil, overhaast kopen :p

Sorry Senna, geen creatieve ideeen van deze kant ;)

17. sweetangel100

Hahahaha die Luca :)

Oh ja en over de MC: Iman kan er volgens mij nog maaaaaaanden in :)
    Maar de nieuwe autostoel staat wel al klaar ;)

Ze heeft trouwens haar staking opgegeven en ligt al zeker een uur te slapen :D

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    en misschien vind je hem wel prima en word je op deze verliefd son

ja senna..ik schrijf ze in een boekje voor later, want mijn vergiet is een zeef af en toe

nou ik ga nog even een kastje opruimen... wat ben ik goed beziggggg assepaster ;)

19. sweetangel100

Is ook leuk Suus, mijn moeder heeft ook uitspraken van ons opgeschreven van vroeger.
    Is echt leuk om nu terug te lezen!

Heeft Assepaster nog steeds hulp of heeft Assepoester het al voor gezien gehouden ;)

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,
    Zo, lekker weekend nu!
    Ben ik ook wel ff aan toe, ben elke dag op mn werk geweest.
    Gedonder met al die vergaderingen, bah!

Wat fijn dat het nu beter gaat met Cyenna en Iman!

Arme Gijs met zn ontstoken oogjes, hopelijk knapt hij gauw op! Leuke foto's verder en goeie cijfers!
    Had je nog wat leuks gekocht op de 9mndbeurs?

Senna, voel jij je al wat beter?
    En hoe is het nu met Luca?

O lachen Suus, die uitspraken van je dochter!
    Erg grappig!

Apart gezicht trouwens Lois met r tandje!

Deel Deze Pagina