Wat een leuke foto's weer van jullie schatjes!! Ik kook ook alle flesjes en speentjes elke dag uit. Ik heb niet zoveel te vertellen eigenlijk hihi. @tinus, fijn dat het zwemmen Yanouck zo beviel! Wij hebben mihoen op vanavond, was errug lekker. Nou nog een fijne avond allemaal
Dank je suusje. Zal er eens ff overnadenken. Misschien doe ik dat nog wel. Verder heb ik ook niet zo veel meer te vertellen. We hadden alleen een storing in de ketel. We hadden geen warm water meer. Vraagt zo'n muts aan de telefoon of wij de verwarming ook aan hebben......... Jeetje 30 graden en dan een verwarming aan. Die is niet goed wijs. Maar goed voorlopig is het eerst weer opgelost. En hopen dat het ook zo blijft.
ja vind hem echt mooi tinus....net alsof hij bij de fotograaf is gemaakt, de kleuren komen mooi over en ze lijkt echt te poseren zo.... Al print je hem op A4 fotopapier uit dan wordt het al heel mooi...ik print mijn mooiste foto's altijd gewoon thuis uit op hp fotopapier en verwissel ze om de zoveel tijd en dan in lijstjes...we hebben wel een goede camera met veel pixels hoor.scheelt misschien, maar jouw foto ziet er zo op het eerste oog ook scherp uit?
Hoi dames..nou gelukkig heb ik het vanochtend wel gered.... Het begon effe stressie.. want Valentino had een flinke poepbroek, dus ik moest hem toch eerst wassen. Maar ik was ruim op tijd. Daarna bij mijn moeder afgeleverd en nog even snel een bakkie gedaan. En toen om half negen op mijn werk. Daar was het een chaotische zooi, want mijn collegae wisten niet eens dat ik kwam. Directeur was drie kwartier te laat, en na het gesprek over mijn contract vroeg hij of ik weer naar huis ging ? Terwijl hij door de telefoon had gezegd dat dit mijn eerst werkdag zou zijn. Heel vaag, maar hij was vergeten dat het meisje wat ik gedeeltelijk vervang ivm ziekte er niet was... En met haar moet ik eerst over leggen.. .HHEEEEELLL IRRRITANT>>> Heb uiteindelijk toch tot half een gewerkt, en daarna lekker van de zon genoten.... Nou morgen maar naar haar bellen....fijne directeur....
Dat is inderdaad niet echt fijn geregeld. Maar ja in ieder geval wel fijn dat alles gered is binnennde tijd. Morgen mag ik ook weer. Een ding scheelt mijn schoonmoeder komt hier heen. Dus als ze nog slaapt is dat geen punt. Zo vandaag ff boodschappen doen en ok ff nog een foto ophalen. En dan hier nog ff wat opruimen. Want ik kan er niet tegen als er hier iemand moet zitten en het is een rommel.
nou jah mamaantje...wat raar dan weer he? maar wanneer ging je nou naar spanje? of was je al geweest? heb weer met een half oog gelezen geloof ik. heb weer een foto erbij in mijn album...hihi...zoveel haar hebben jullie beebjes niet hahaha knuffel van ons
Hey keejbie wat grappig dat we veel kleertjes hetzelfde hebben dan (sorry las net je commentaar pas bij een aantal foto's ) maar komt idd door de leuke kleurtjes denk ik hihi
Jeetje mamaantje.. Zeker lekker hectisch! Zooo ik heb gisteren ff een treinkaartje gekocht bij de kruidvat.. Was maar 10 euro onbeperkt retourtje door heel nederland. En aangezien 1 oktober me schoonmams jarig is en ze woont in maastricht is dat toch wel goedkoop!! hihi
haha leuke foto suusje, veel haar!!! Jee gister had ze weer een rotbui zeg, alleen maar huilen en niks helpt dan en ineens is het over en lacht ze weer, echt een gekke meid hoor.. leuke foto´s weer...
Gefeliciteerd Eliesja..je kleine meid is vandaag alweer 3 maandjes Leuke foto Suus.. Lekker vaag Mamaantje van je werk Hier eigenlijk niet zo heel veel te melden..gaat zn gangetje.. Het weekend sliep dhani al redelijk uit tot half 7..gisteren kwam hij om tien voor zeven en vanmorgen kwam hij om vijf over zeven..gaat de goede kant op hihi..hij gaat vanaf afgelopen vrijdag om acht uur naar bed.. Ga zo direct ff met dhani naar het cb..zn naveltje moet weer ff aangestipt worden voor de laatste keer..ga dan meteen ff langs de doktersassistente voor mn oog..gisteren ging het weer beter en vandaag zit hij weer hartstikke dicht Oja een collegaatje van me is eind juni bevallen en is gewoon nu alweer zwanger pff moet daar toch echt nog ff niet aan denken hoor Meiden fijne dag..beloofd weer een mooie dag te worden :sunny:
thanks, 3 maanden alweer, gaat zoooo snel allemaal. Huh nu alweer zwanger, nou, nee, daar zou ikke dus ook nog niet aan moeten denken.. Ben eindelijk van mijn ongesteldheid af, jullie ook al???
Ja ik zou er nu ook nog niet aan moeten denken. Mijn ongesteldheid is ook over. Heerlijk weer. Geen gedoe allemaal. Zo de foto's van de c1000 zijn echt helemaal super geworden. Zal kijken of ik er een op internet kan zetten. Zeg ik ga ze straks ff bij johan op het werk laten zien. Want hij was wel nieuwsgierig. Hoe gaat het nu met haar eliesja.
He? alweer zwanger...dat is snel... ze gaat vast heel veel vragen krijgen met: was het gepland denk ik.... maar hoe ver is ze nu weet je dat? minstens een maand dan... dus dan is die kleine die ze al heeft nog geen jaar oud als de 2e komt...lijkt me wel zwaar hoor. 1e kan waarschijnlijk ook nog niet lopen dan, maar aan de andere kant als je een tweeling hebt, dan heb je er ook 2 tegelijk...lijkt me ook zwaar trouwens... maar is ze in ieder geval heel blij? daar gaat het om natuurlijk
nou idd, wel zwaar, 1ste kind is dan veel zwaarder en kan al dingen, dus moet je erachter aan en met een tweeling zit je in hetzelfde, lijkt me dan toch wel minder zwaar... met alyssa gaat het lekker, ze slaapt goed. alleen dat huiluurtje s´avonds is minder. maar schijnt normaal te zijn, alleen zo is ze nooit... zo lekker in het zonnetje bruin bakken.. morgen weer werken, dus vandaag nog ff genieten. 8)
Ze is volgens mij in april uitgerekend..volgens mij is ze dus in juli al zwanger geraakt..Nu zijn ze er wel blij mee maar was wel schrikken..ze is net weer paar dagen aan het werk en kan al bijna weer met verlof haha.. Ze krijgt nu al heel veel vragen van waarom enzo? Maar ze hebben in ieder geval wel besloten om het te houden.. Morgen mag ik weer naar de dokter met mn oogie..zie gewoon bijna niks meer met het oog..net ff laten zien aan de assistente en ze vind het verstandig als de dokter er weer naar kijkt omdat het toch mn oog is.. dus morgen mag ik weer yeahhhh hihi.. Ben benieuwd naar de foto's Tinus
Sterkte Sonnie, ik hoop dat het gauw over is, lijkt me erg vervelend! Jeetje nu alweer zwanger, voor mij nu even niet nee. Maarja was vast niet helemaal zo gepland denk ik. Nou Mamaantje, lekker vaag dan weer zo op je werk?? :-k Pff, als ik hier uit het raam kijk, zie ik allemaal bloemen!!! Tis hier de hele dag door druk met mensen die de plek van het ongeluk opzoeken. Tis echt een bloemenzee. Zal nog wel ff zo blijven... Keejbie, wat goedkoop ja 10 euro!! Moet je dan tussen een bepaalde periode dat kaartje gebruiken of is het onbeperkt geldig?? Anders moet ik er ook maar wat halen, kennen we weer touren naar Amsterdam!! Ik zal Tijn zo eens van bed halen. Hij sliep hier altijd beneden nog. Heb hem sinds gisteren maar naar zijn eigen kamertje gebracht. Na de 2e fles van 13.00 t0t 15.00 uur naar boven. Maar slapen doet ie eigenlijk net een half uur pas. Hij vindt het nog niet zo leuk, heeft veel gebruld. Hoe doen jullie dat?? Middagslappje, en hoe lang? Voor of na een voeding?? Ff kijken hoe jullie dat allemaal doen en ervaren. Nou genietze van dit lekkere weer!!!! En speciaal voor Suus; :flower:
Vind ik ook altijd zo'n naar gezicht al die bloemen bij de plek waar het gebeurd is Met kerst is hier verderop een 26 jarige vrouw dodelijk verongelukt..ze zat samen met haar zes maanden oude dochtertje in de auto..dochtertje naast haar in de maxi cosi op de voorstoel..stoplicht voor haar was groen en zij wil de weg oprijden..komt er een 19 jarige dronken bestuurder aan die door rood rijd..gevolg zij overleden..kindje had gelukkig niks..pff maar nog steeds worden er bloemen neergelegd en dan wordt je er steeds aan herrinnert Dhani slaapt nu voor het eerst tussen de middag..laatste weken wilde hij nooit slapen overdag..wel af en toe van die hazeslaapies maar meer niet.. hij ligt nu al vanaf 1 uur te slapen.. Meestal krijgt hij tussen 12 en 13 zn flesje..en daarna breng ik hem naar bed..Ik leg hem zowiezo tussen de middag in bed..wil dat hij daar vast aan gaat wennen..'s morgens en 's middags(n zn slaapje) leg ik hem wel in de box. Maar goed meestal komt hij na een half uur, soms uurtje alweer en wil dan echt niet slapen. Dus Miekie nu ben je weer op de hoogte van hoe wij het hier in huize van den brandt doen hihi