dhani doet trouwens sinds gisteravond knarsetanden..bah wat is dat een rot geluid zeg..kippevel staat over mn hele lijf als hij dat doet
Oh ja ik zie ze son! Vanmorgen weer n diarree luier en huilen. Ze heeft duidelijk buikpijn Ik voel telkens aan haar raken, maar zijn echt helemaal glad... Shit zeg son van vannacht Ik duim vanavond voor je!
Balen Lin dat het niet wordt herhaald, inderdaad vroeger kon je op RTL 7 alles zien als je iets had gemist. Ben wel erg nieuwsgierig nu 8) Son, wat balen dat Dhani zo vaak wakker was Volgens mij heeft ie stiekum met Loïs afgesproken want hier was het ook weer feest. Loïs had steeds een verstopte neus en daardoor kon ze niet spenen, ze is erg vaak wakker geworden en wij dus ook Vandaag maar even baby neusspray halen want dit is eigenlijk de eerste keer in haar leven dat ze verkouden is. Fiets ze straks ! Erg leuk die weekend banner van je kleine man Miran, hoe heeft Cyenna geslapen en hoe is het nu met haar ? Loïs heeft ook nog steeds moeite met brood, ze eet het alleen als ik er melk overheen gooi.
Oh wat zielig voor Iman, die buikpijn En Dhani en Loïs ook al een rotnacht achter de rug.. Hier ging het vannacht goed! Ze heeft geslapen tot kwart voor 8 en geen diarree meer gehad! Wel een goeie plasluier . Flesje van 120/4 gegeven vanmorgen en ze wilde eigenlijk nog meer hihi. Maar doen maar ff rustig aan. En nu ligt ze weer op bed. Die tandjes idd van Dhani, zo schattig hihi. Nou fiets ze idd Son!
en dan denk je dat ze aan het opknappen was... Iman heeft nu weer koorts 38,2 dus toch genoeg Ik heb haar een zetpil gegeven en gelukkig is ze erna gaan slapen...
hoi! Betrschap voor alle zieken onder ons.. Alyssa heeft vannacht ook een rot nacht gehad, huilen, weer zwaar verkouden en koorts, ben van half 1 vannacht tot half 4 bezig geweest en daarna heeft mijn man het overgenomen, maar toch kan ik dan niet slapen! Zat steeds aan dat van Miranda en kleine Cyenna te denken, met dat overgeven, was gelijk bang dat het met Alyssa ook zou gebeuren... Uiteindelijk de fles om 5 uur gegeven en mijn man heeft Alyssa tussen ons in gelegd en toen hebben we met zijn allen nog 3 uurtjes (denk ik) geslapen. Ben nu dus best moe, Alyssa eet weinig en slaapt veel..maar verder gaat het gelukkig wel redelijk... Al nieuws over kleine Benthe? Heb nog niet alles terug gelezen, dus mischien heb ik iets gemist!?
volgens mij is er niemand, dus doeiiiiiiiiiiiiii ga ff de slaapkamers schoonmaken, mijn man heeft weer jeuk hihi.. Oh ja de test wijst uit dat hij heel erg allergies is voor huismijt! Minder dus nog MEER schoonmaken..
Haiii.. Nou niet de fiets van marktplaats maar een nieuwe fiets \/ die fiets was echt niks..vol roest..scheef stuur en ga zo maar door..wist wel dat ik niet veel kon verwachten..maar dit haha..nope.. dus zijn we naar fietsenwinkel gegaan en heel wat fietsritjes gemaakt en uiteindelijk 1tje gevonden..meteen fietsstoeltje en windscherm erbij genomen..wordt of vanavond en anders maandagavond bezorgd, want ze monteren meteen stoeltje en scherm erop en mn zadel wordt voor ienemienie nog en stuk lager gezet..ben zoooo blij Wat zielig die buikpijn bij Iman Cyenna ook weer diaree luier..Alyssa ziek..Loïs ook niet doorgeslapen vannacht Wat is het toch met al die ukkies... Voor allemaal en alle mama's dikke knufffff
Trouwens Eliesja..weet je wat ook een hoop kan schelen voor je man..een speciaal dekbed..ik ben ook allergisch voor huisstofmijt en bij mij heeft het echt geholpen..weet alleen niet hoe het heet maar kan ik wel aan mn moeder vragen..
Ze zitten allemaal in een dippie die kleintjes denk ik Bij Iman en Cyenna is het ook echt wel heftig zeg, duurt al de hele week toch ? Beterschap ook voor de kleine Alyssa ! En inderdaad als je man een erge huisstofmijt allergie heeft dan blijf je schoonmaken Toch wel lekker Son een hele nieuwe fiets ! Maar die van Marktplaats was het bekijken waard, dan weet je het in ieder geval zeker of het iets is of niet
Inderdaad geen vloerbedekking ja, dat hebben ze mij ook gezegd maar ik heb het toch Eliesja heeft vast al gladde vloeren
dompie haha..eigenwijs he en toch doen TOen ik nog met mn ex samenwoonde hadden we door het hele huis vloerbedekking..behalve in de keuken dan..werd er gek van..was alleen maar medicijnen aan het innemen en nog bleef ik niezen en het benauwd houden Daarom in dit huis alleen op de trap vloerbedekking en voor de rest nergens..heerlijk hihi
Was wel grappig..vroeger was het huis bij mn ouders helemaal sonja proof zeg maar..maar ook voor mn broertje, zusje en moeder hoor..alleen mn vader is nergens allergisch voor
Lin knuffie voor Iman van Evi.... echt zielig dat ze nog steeds ziek is en ook alle andere kleintjes natuurlijk veel beterschap voor wie er ziek zijn! Wel beter zijn he allemaal volgende week voor de meeting Sonnie wat leuk een nieuwe fiets, een mama fiets? x
Ik duim dat alle beebjes snel weer beter zijn en s nachts ook lekker slapen! Zielig hoor! Leuk Son een nieuwe fiets! Zal Dhani strax ook lekker van genieten! Hoe gaat het met de vloer Miran, zit ie er al in? Tijn krijgt brood vanaf 7mnd met; magere leverpastei, smeerkaas, jam of appelstroop. En hij gaat tussen half 9 en 9 uur op bed. Is dan s morgens half 9 weer wakker.
Ik ga Tijntje zo even naar mn schoonouders brengen. Mn vriend is al lopend met de honden die kant op. En dan halen we hem morgenvroeg weer op. Hoe zou het met de carnavalvierders gaan? Jullie hebben er iig mooi weer bij! Iedereen een fijn weekend!
hallo meiden, ben aan het werk :S Wat zielig dat iman en cyenna nog steeds ziek zijn! Ze hebben het wel te pakken of niet? Wij hebben geen vloerbedekking.. Luca heeft gister de schemerlamp gesloopt.. heeft ie van de vensterbank getrokken.. tja dan kijk je ff de andere kant op.. gaat zo snel he..