Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh toch nog een nieuwe fiets Son! Leuk! Welke heb je nu?

Vanmorgen had Cyenna nog een diarreeluier, dus totaal nog maar 2 vandaag ;) Gaat de goede kant op.
    Lin, maandagavond is ze ziek geworden, dus bijna een weekje al idd.
    En Iman is ook al een tijdje niet lekker :(

En Alyssa dus ook al ziekjes.. Ook beterschap voor haar!

Miekie, gaan jullie uit vanavond? Veel plezier!

Senna werk ze!

Wij hebben ook alleen op de trap vloerbedekking. Boven laminaat en straks dan beneden ook. Ze zijn nog steeds bezig hoor met leggen. En komt vandaag ook nog niet af hoor. ;)
    En op zolder ligt zeil trouwens, maar dat is nog van de vorige bewoners. Daar staat nu alleen troep van ons ;)

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ah fijn dat het beter met cyenna gaat miran!

Beterschap ~voor alle kindjes!

Miekie waar ga je naar toe dan? carnaval vieren?

Heb nog een leuke foto van luca ! (ja ja die was verkleed haha ;) )
    zal vanaaf er missch wel ff op zetten ;)

3. MirandaT

Jaa leuk Senna, foto :D

Ik ga er weer vandoor, even eten halen voor de harde werkers hier hihi.

Doei doei!

4. Niet meer actief

Nee Mad geen moederfiets..heb er op verschillende gezeten en degene die ik lekker vond fietsen was 899 euro :confused: Vond ik ff iets teveel geld ;)
    Dus nu een "normale" fiets met versnellingen..

Gelukkig dat het beter gaat met Cyenna :)

hoe gaat het nu met Iman?

Veel plezier Miekie!

Senna werkse..en ben benieuwd naar de foto van Luca

Dhani was vanmorgen in de auto in slaap gevallen in zn maxi cosi..maar hij hing helemaal naar voren..volgens mij kan dat nooit goed zijn bij een eventuele aanrijding toch?

5. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja Son ik vind die mama fietsen ook zoooo gaaf, maar ze zijn inderdaad zooo duur! ik ben ook op zoek naar een goed voorzitje, welke hebben jullie genomen? ik heb op zich nog wel een goede fiets met versnellingen! dat scheelt weer.

Hoeveel slapen jullie beebs nog overdag? Evi slaapt van 10:00-11:00 en van 13:30 tot 15:00 en van 19:00 tot 07:00 maar tussen 15:00 en 19:00 zit eigenlijk nog te veel tijd en hierdoor wordt ze moe en chago! maar als ik haar naar bed doe slaapt ze s`avonds pas laat en slecht! pfffff dilemma!

x

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    en nee dat van in die maxi cosi kan ook niet helemaal goed zijn inderdaad Son... bedoel je dan de auto stoel of echt nog de maxi cosi?
    Evi zit nu sinds een week in de auto stoel, zie foto album :) maar ze zit er perfect in!

x

7. MirandaT

Hier weer te vroeg gejuicht... Weer 2 diarree luiers verder.. Net zat ze er weer helemaal onder.
    Heb gewoon geen schone broekjes meer liggen :confused: en ze heeft er veel haha, kan je nagaan.
    Ik heb nog nooit zoveel wassen gedraaid als deze week, echt erg hihi.

Dan misschien toch maar de gewone autostoel Son?

Lin, hoe is het met Iman?

Hier momenteel even geen schema van slapen.. Ze slaapt nu heel veel. Maar zal straks weer anders zijn als ze weer beter is ;)

Ohja Mad, dat is dan idd even moeilijk... Zou het ook ff niet weten wat je daar aan kan doen...

Fijne avond allemaal nog!

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi meiden,

Iman heeft vandaag weer zo weinig geslapen... van 11 tot 12 en van 3 tot kwart voor 4 :(
    Daarna heb ik haar net in bad gedaan waar ze ging schreeuwen van woede, geen idee waarom...
    Dus snel uit bad, aankleden, flesje en nu ligt ze te slapen! Ik denk dat ze doodmoe was!

Vandaag 3 diarree-luiers in totaal... 4 met die van vannacht 3 uur er bij.
    Oh ja en net de koorts opgemeten en ze had geen koorts meer. Hopelijk blijft dat zo!

Son, lekker hoor een nieuwe fiets!
    FOTO he als je m hebt ;)

Volgens mij zijn echt bijna alle beebjes aan het kwakkelen :(

Trouwens, Son, hoe kan die gekke Dhani nu in die houding in slaap vallen in de MC :)
    Maar kan idd niet goed zijn, heb je de riempjes wel strak genoeg ;)

Mad, nu Iman ziek is wil ze niet slapen overdag, geen idee waarom, en dan is ze ook doodmoe en chaggie... Lastig he?

fijne avond!

9. Niet meer actief

Mad wij hebben voor de bobike gekozen..ze hadden daar ook cmg stoeltjes maar die komen meer naar jou toe zeg maar..met een moederfiets gaat dat nog wel...maar op deze fiets vond ik die toch echt te groot..vind deze trouwens ook mooier :D

Dat probleem hebben wij hier ook Mad..Dhani wordt vaak tussen drie en vier wakker..en rond zes uur is hij dan zooo moe..maar moeten we hem wakker houden anders slaapt hij 's avonds weer zo laat..

Verder hebben we hier schema tussen 12 en 13 gaat ie naar bed en wordt wakker tussen 15 en 16..'s morgens slaapt hij af en toe nog een half uurtje, soms uurtje..hangt helemaal van hem af..en 's avonds ligt hij dan tussen zeven en acht in bed..tot (normaal gesproken :p ) uurtje of zeven a acht..

Jeetje Miran en Lin gaat niet lekker he met cyenna en Iman..zielig hoor..nogmaals dikke knuffel.(die knuffels moeten toch een keer gaan helpen ;) )

Heb wel foto van vanmorgen toen hij sliep..we vonden het zo grappig en gelukkig had ik mijn mobiel mee..zal zo ff kijken of ik hem hier ff neer kan zetten..

Trouwens Senna Luca is ook een dondersteentje dan dat ie de schemerlamp gesloopt heeft hihi..

Krijgen vanavond onverwachts vrienden op bezoek..op zich wel gezellig hoor..maar na een gebroken nacht ben ik nu best wel moe en wil eigenlijk gewoon mn bed in :oops: Maar goed als ze er eenmaal zijn gaat het waarschijnlijk wel maar toch..jullie snappen me wel he..

10. Niet meer actief

Suussss hoe gaat het met Viena? Heeft Quinten het ook al of niet?

11. Niet meer actief

Oja en van de autostoel..misschien moeten we toch maar een gewone autostoel aan gaan schaffen..maar ja hij is nog geen 9 kilo of 9 maanden..durf het eigenlijk nog niet aan :oops:

12. Niet meer actief

Hier is ie dan slapend in de maxi cosi ( @Lin..riempjes zitten strak genoeg..nog strakker krijgt hij denk ik geen adem meer ;) )

13. Niet meer actief

en hier hadden we hem net wakker gemaakt..moeders mooiste haha :p

14. Niet meer actief

Nou ga dr weer vandoor..rond acht uur zouden ze komen..buren hebben ook nog een feestje..zijn hindoestaanse mensen en tot nu is het zo dat als hun een feestje geven dat het tot diep in de nacht doorgaat..yeahhh sonnie is blij NOTTTTT..

Hier draaien de duimpies dat alle kindjes lekker slapen vannacht..

Doeiiii

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha Son, daar kunnen ook geen riempjes bij helpen ;) Ik stelde het me anders voor, alsof hij met zijn hele lichaam naar voren hing, snappie? :)

Veel plezier vanavond, als ze er eenmaal zijn heb je het toch naar je zin!

16. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ja denk ook wel dat het straks vast wel gezellie is!
    Wat ligt dhani daar lekker te slapen! haha liefff zeg! hij past nog goed in de maxi cosi vindt ik ! nou waarom zou je dan autostoel kopen als je je er niet lekker bij voelt?

Zal morgen wel ff foto posten, ben doodop.. en bijna vrij ;)
    lekker thuis filmpje kijken en morgen weer werken...

slaap lekker alvast!

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    lijkt haast of je je maxi cosi niet liggend genoeg hebt son...Ik heb een maxi cosi cabrio en die zit veel meer in lighouding dan wat ik bij jou op de foto zie... dus niet gek dat ie voorover hangt :) en in een gewone autostoel zit hij nog meer rechtop, dus dan valt dat probleem niet weg.... vien sliep altijd in allerlei houdingen hihi...maar goed,
    vien dr pokken drogen nu op verschillende plekken in. en verder heeft Q ze nog niet.
    ik ga even wat lotte's kijken
    beterschap voor de zieke kindjes.

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh oh oh voor ik het vergeet...gefeliciteerd met je nieuwe fietssss... en ik maar in mijn voortuintje wachten tot je voor bij kwam fietsen...daarom heb je hem niet genomen he? ;) omdat hij nu afgeleverd wordt en je met die fiets van vanmorgen anders een kwartier moest fietsen :) hihi

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh trouwens... ben ik weer haha...je kunt er wel vast eentje kopen en dan gewoon kleine ritjes uitproberen....hij zal het vast super vinden om alles goed te zien hihi... en wie weet zit het prima...als hij ook al op de fiets mag, dan dit ook wel lijkt me...
    op de fiets doe ik nog ff niet..al die hobbels...

20. MirandaT

Aaah wel schattige foto's Son hihi.

Ik heb eigenlijk niet veel te melden meer hihi. Cyenna is rond half 9 naar bed gegaan na een flesje van 120.. Ben benieuwd hoe het morgen weer gaat.. Mag weleens een keertje over zijn ;)

Fijn weekend nog!

Vanavond was ook gezellig hier met vrienden. Alleen ben ik eigenlijk ook doodop hihi. (en toch nog ff forummen haha)

Dus ik ga ook snel slapen ;)

Trusten!

Deel Deze Pagina