Ohja nog ff snel, hebben jullie vk-praktijk nog gezien woensdag? Ik was het helemaal vergeten en 'mijn' praktijk zou er nog wel in komen...
Goedemorgen ! Hier gelukkig wel een doorslaap nacht, hoe is het bij de andere kindjes gegaan ? Ze was alleen wel om 7 uur wakker voor de fles en nu wil ze niet meer slapen De Cosi lijkt inderdaad erg omhoog te staan op jullie achterbank Son. Ik had em ook altijd 'platter' staan. Staat de voorstoel er al helemaal tegenaan ? Dat van die non stop wassen draaien en broekjes te kort herken ik maar al te goed Miran, erg he dat die poep zo dun is dat allles steeds onder zit. Loïs had zelf een keer de hele wipstoel ondergepoept, zat ze gewoonin een plas poep ! Ieuw ! Miekie, hoe was je avondje uit ? En Son, wast nog gezellig met de visite ? Ik heb niet gekeken trouwens woensdag naar de VK, ook helemaal vergeten.
Goedemorgen! Miran, de VKpraktijk was er niet op Er was weer een film. Ik las in de lounge dat het helemaal niet meer komt Stom he... Bij ons staat de mc ook platter zeg maar... Meer in ligstand Miekie, lekker gestapt Je zal nog wel op 1 oor liggen hihi Son, toch nog leuk geweest gister? Nou, mijn man kwam vanancht om 5 uur uit de nachtdienst. Ging hij even naar Iman kijken. Trekt hij erna per ongeluk de deur te hard dicht... Dus Iman wakker GRRRRRR ... Heb ik haar een flesje gegeven, dus ze ligt weer in bed, hoor ik dat ze gaat poepen. Dus ik wachten tot ze klaar is, haar weer verschoond, weer in bed gelegd en erna nog 1 keer terug kunnen gaan om de speen te geven. Ze had trouwens weer diarree, maar ze heeft gister alleen flessen gehad, wilde geen 'vast' voedsel, dus dat kan ook bijna niet anders Ze voelde vanmorgen niet warm aan, dus ik geloof dat de koorts nog steeds weg is. Strakjes even tempen!
Oh komt de VK-praktijk helemaal niet meer Vaag zeg Cyenna was rond half 9 wakker. En ook weer diarree-luier. Flesje gehad en weer diarree... En nu slaapt ze alweer een half uurtje. Ze is voor de rest niet meer ziek, ze is gewoon vrolijk gelukkig En slapen jullie meiden nu wel? Miekie en Son, leuke avond gehad gister? Lin1, gister zat idd ook het boxkleed eronder hier.... Alles is inmiddels uitgewassen en hangt overal en nergens op haha, had gewoon geen plaats meer Gaan jullie nog wat doen vandaag?
hoe waren de gezellige avondjes? vertel vertel ennnn miran... ik zie het al helemaal voor me alle was overal... schiet niet op he...pffff en Iman wakkergemaakt grrrrrrrrrr ennnnn uhmmm damn alweer vergeten beterschap voor alle kindjes en omdat ik verder niks meer weet groetjussssssssssssss aan jullie allemaaaaaaaaaaaaal Met vien gaat het goed... ze heeft niet gekrabt, want ik heb dus de mouwen van haar shirt dichtgeknoopt, en korstjes komen overal tevoorschijn...YEAHHH... Q geen pokken op zijn lichaam, maar wel een vreselijke luieruitslag. Allebei m'n kids hebben nog nooit luieruitslag gehad. weleens een beetje rood, hup smeren en weg, maar dit... bobbeltjes en heel rood en zielig...smeer me een ongeluk, maar zou dat kunnen dat het bij een baby zich anders uit en geconcentreerd op 1 plek als soort van luieruitslag tot uiting komt? kan dat? hij heeft geen diarree namelijk, en geen zure poep ofzo (heb t niet geproefd hoor, maar qua geur)
hey.. Jammer dat de VK praktijk niet meer komt Haha suus niet eens geproeft Heb je niet toevallig een ander merk luier nu? Lekker dat Loïs heeft doorgeslapen Mannen soms he Lin..ik laat steef ook nooit bij hem kijken als wij naar bed gaan..hij is niet zo zachtjes haha.. Maxi cosi stond nu te hoog omdat steef hem eruit wilde halen..dan moet je hem iets omhoog doen anders krijg je de riem er niet achter vandaan omdat de stoel er tegenaan komt..maarik moest natuurlijk nog ff snel foto maken..snappie hihi..maar tijdens rijen zit hij in ligstand.. Het was gezellig hoor gisteravond..ze gingen om twaalf uur weg.. Buren hadden nog een feestje..buurman kwam om negen uur aan de deur dat er een band ging spelen (hij was jarig)..dus zegt steef maakt neit uit we hebben altijd geluidsoverlast van jullie..oeps haha..werd dus beetje discussie.. Om half 1 lagen we op bed..om 1 uur was feestje afgelopen..iedereen ging naar huis..dus wij dachten al nou dat is mooi..kunnen we lekker gaan slapen..helaas deed de visite van de buren niet geheel zachtjes met de voordeur en ja hoor dhani werd wakker..we zijn tot kwart voor vier met hem bezig geweest..hij wilde absoluut niet slapen..krijzen was het..flesje wilde hij neit.. Hij wil helemaal niet drinken sinds gisteravond..pap wil hij ook niet..snappen er niks van..hij is niet ziek..misschein komt het door zn tandjes..we hebben het idee dat linksboven ook doorkomt..
oja Dhani heeft vanmorgen voor het eerst bij AH in een winkelwagentje gezeten..hij vond het geweldig..helemaal gillen..heb wel foto gemaakt maar zet al vaak foto's hier neer van Dhani dus wordt een beetje irri spam anders zeg maar
nou ben net even bezig geweest met de maxi cosi priori voor onze bink en hij kan in diverse standen..ook zowat net zo laag liggend als een maxi cosi...Ik ga hem eerst maar even zo doen... Kan mr Q met zijn 10+ kilo weer een beetje ademen en bewegen haha.. die past er in de lengte nog wel in, maar in de breedte moeilijk hihi.. dan kan hij in 1 houding en zit dan vast even kijken wat hij ervan vindt... Hij wil trouwens niet graag meer liggend spelen. Dus vanmorgen heb ik hem in de box gezet met allemaal speeltjes om hem heen en ging hij spelen. En als het liedje afging met wat hij leuk vindt, ging ie heel schattig heen en weer wiegen op de muziek. Van voor naar achter...deed vien ook altijd...schattiggggg
hihi..Quinten vond het boodschappenwagenzitje niet veel bijzonders. Hij zat gewoon alsof het de gewoonste zaak van de wereld was
oh son, geen andere luier..gewoon zelfde als altijd en verschoon ook best vaak en smeer goed in, dus maar hij is ook snotterig, dus misschien toch ziekjes en is zijn poep wat heftiger ofzo...maar goed niet dun dus...
nou vien heeft oma uitgenodigd , dus die komt zo langs...zij en haar vriendinnetje spelen weer assepoester en assepaster, dus die zijn aan het poetsen haha....megahandiggggg spel...onthouden dames voor later
haha muzikaal ventje Quinten Zal het onthouden Suus..maar denk niet dat Dhani Assepoester wil spelen later of hij moet van de verkeerde kant zijn hihi Dus Quin ook in de autostoel leuk Idd met 10 kilo wordt het in de breedte lastig in de cosi.. Wij gaan volgende maand kijken voor autostoel..deze maand heb ik al fietsie gehad en hebben geen geldboompie
Goedemiddag dames! Aah dus dhani en iman hebben weer een wilde nacht gehad.. hmm zullen jullie nu wel brak zijn of valt het mee? son spam is helemaal niet erg hoor! Denk dat niemand dat hier erg vindt! is toch leuk je kindjes te showen! ben al benieuwd naar de fietsfoto's! Wij kopen ook volgende maand autostoel! En wil ook nog een fiets.. op deze fiets past geen stoelje Stom indd dat de vk praktijk er niet meer op komt! Kweet niet hoor.. maar ik heb toch wel een beetje het gevoel dat ik zw ben.. maar ik durf het eig niet te hopen
Hallo allemaal! Wow, Senna, dat zou toch heel mooi zijn! Ik snap wel dat je het nog niet durft te geloven omdat Luca lang op zich heeft laten wachten, maar wie weet....Weet je ook wanneer je kan testen? Oww, spannend hoor! Ik hoop het ZO voor je! ! Jeetje arme Dhani en Iman! Balen van de buren dan zeg! Fijn dat Cyenna zich weer wat happy voelt! Hopelijk is het allemaal snel weer in orde! En Mr. Q last van luieruitslag, vervelend zeg! Maar goed smeren! Het kan evt. ook een reactie zijn op tandjes he...? En wat lekker dat Lois zo goed heeft geslapen!
Ja Son, laat die foto s zien! Grappig he in zo'n karretje! Anders zet je m toch gewoon in je album? O ja, fijn dat Vien dr pokken alweer wat indrogen! We zijn gister met vrienden uit eten geweest bij de Griek. Het heeft weer heerlijk gesmaakt! Daarna nog in 2 kroegen geweest. We waren alweer vroeg thuis, half 2 lag ik in mijn bedje. Tijn had zich goed gedragen bij mn schoonouders! Hij had heerlijk geslapen, gelukkig maar. Je vraagt je toch altijd stiekum af of het allemaal wel goed gaat. Strax gaan we naar vrienden op kraamvisite. Heb een mooi spijkerovergooiertje gekocht bij de Hema, die vond ik zooooo stoer! Wat stom ja dat de VKpraktijk er niet meer op is? En de kraamafdeling waren ook allemaal al herhalingen, flauw hoor! En wat een boefje die Luca met de schemerlamp. Daar gaat zn zakgeld, haha.
nou Miekie ik ben echt scheel Je had het al getypt..heb het ook gelezen en toch drong het niet tot me door Hmm laten we het houden op slaaptekort.. Maar idd vroegertje hihi..maar wel gezellig gehad en lekker gegeten..Leuk! Heb je Tijn alweer opgehaald? heeft ie het gezellig gehad bij zn opa en oma?