Haha, Sonnie...geeft niet hoor. Maar het was idd gezellig geweest. En Tijn heeft het prima naar zijn zin gehad. Rond 12.00 uur heb ik hem opgehaald en hij ligt nu nog lekker te slapen. Over een uurtje gaan we weer weg. Klein beebje kijken! Leuke foto hoor Son! En wat een heerlijke achtergrond, jammie!
HAHAHA miekie daar gaat indd zijn zakgeld Leuk dat je het gezellie hebt gehad! griek is lekker he En fijn dat tijn zich zo goed heeft gedragen! volgens mij is het wel een makkelijk en lief jochie of niet? Als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen zou ik morgen kunnen testen.. maar mijn cyclus is altijd anders.. maar ik heb wel ineens jeugdpuistjes (heb ik anders noooit) dus das wel raar.. dus vraag me af of het slim is om morgen te testen? maja aangezien ik wel het gevoel heb dat... Sonnie wat een stoere foto, hij kijkt ook zo blij! Wat een luxe karretjes hebben jullie, bij ons zitten ze gewoon in zo'n ijzeren standaard zitje (ja uhm hoe omschrijf je dat?)
Ja, Senna, ik weet niet wat je zou moeten doen. Je kan het altijd proberen....tis maar net wat je zelf wilt! Ik vind het zo spannend voor je! Succes met je beslissing iig! Ja Tijn is idd erg rustig, makkelijk en vooral lief haha. Alhoewel, ik kreeg vanmiddag een flinke mep in mn gezicht. Haha, hij zag een auto aankomen en begon van enthousiastme te meppen.
Oh zou super zijn Senna! Zal voor je duimen! En ik zou testen als ik jou was Gave foto van Dhani! Mjammie lekker gangpad haha. Tijn heeft het dus ook weer goed gedaan! Fijn hoor! En jullie ook lekker uitgeweest! Ah arme Quinten met z'n luieruitslag misschien idd toch iets van die waterpokken.. Zielig hoor Knuff voor je kindjes! Ben ik nog iemand vergeten hihi. Hier gaat het nog hetzelfde, nog steeds diarree, maar wel een vrolijke Cyenna. De loopstoel vindt ze nog steeds leuk. Ze had er natuurlijk een hele tijd niet ingezeten en vandaag weer wel en ze ging nu ook vooruit
hallo! Hier weer ikke... boe boe.. hmm het aly-alarm.. beetje moe van, maar ja.. ga maar weer doeiiiiiiiii oh ja son, als je het wil vragen over dat dekbed, graag. En wij hebben alleen vloerbedekking op de trap naar boven en het halletje boven en we hebben een vloerkleed in de woonkamer.. nou doeiiiiiiiii
Jaa testen Senna ben ook erg benieuwd Vandaag gingen we even naar Villa Arena want ik wilde naar Prenatal. Nou dat feest ging dus mooi niet door .... Hij is normaal gesproken elke zondag open maar omdat ze aan het verbouwen zijn is ie gesloten. We wilden ff kijken voor een buggy. Toen heb ik bij Decathlon maar nieuwe ski's gekocht want we hebben vanmorgen ook een midweek skivakantie Frankrijk geboekt. Neeee niet als we de meeting hebben Lin Pfff Son jij zult ook wel moe zijn nu. Heeft Dhani vandaag wel zijn flesjes op ? Miek, heb je nu een blauw oog Suus, dat dansen en wiebelen op muziek doet Loïs ook sinds een dag of 4. Dat is zooo leuk inderdaad Loïs wil weer eens niet slapen vandaag, ik probeerde haar net nog even in bed te leggen met veel gekrijs tot gevolg. En ze is echt doodmoe, dat wel. Heb haar er maar weer uitgehaald pfff. Ze heeft vandaag in totaal maar weer een half uurtje geslapen. Soms word je daar echt leip van hoor Hoest vandaag gegaan met Cyenna en Iman ? Zijn jullie nog ff buiten geweest met de kleintjes ?
Hello! Leuk dat jullie een leuke avond gehad hebben Son en Miekie! Son, idd luxe karren zeg bij jou AH Bij mijn AH gewoon ijzerwerk Een hele leuke foto van Dhani! Suus, goed dat de waterpokken al aan het indrogen zijn van Vina! Rot van de luieruitslag van Q... Lin, super dat jullie toch die vakantie geboekt hebben! En skies zijn ook leuk ipv een buggy, alleen niet zo handig voor Lois Miranda, gelukkig dat Cyenna wel vrolijk is! SENNA ---> TESTEN Hier ook nog steeds diarree, het houdt niet op... Vandaag gelukkig wel maar 2 luiers, 3 met die van vannacht erbij... Ik ben vanmiddag naar de carnavalsoptocht gaan kijken bij mijn ouders in het dorp. De optocht duurde dik 2 uur en Iman heeft al die tijd geslapen in de wagen De hele week wil ze niet slapen overdag en nu is er iets te zien en gaat ze slapen En keiharde muziek, fanfare enz, maar madam sliep gewoon door! Ze heeft vanmiddag ook weer fruit gegeten, dat had ze wel gemist geloof ik
Haha die Iman. Dan wel lekker slapen Ik was vandaag niet meer naar buiten geweest. Geen zin hihi. Loïs heeft idd niet zoveel geslapen dan, misschien hoor je haar vannacht dan niet En hoe is het vandaag met Dhani gegaan?
Oh ja de foto van Dhani in de AH kar is echt zo leuk ! Iman gewoon wel ineens slapen met die herrie, gek kind
Eliesja, hoe gaat het nu met Alyssa? Grappig hoor die Iman, heeft ze dat weer gemist. Hopelijk is de diaree gauw over bij de dames! Taat, succes deze week bij de kinderarts! Ik weet niet precies wanneer je gaat, maar dan heb ik dat iig gezegd. Lin wat leuk een midweek skieen! Gaan jullie met zn 2en of met vrienden? En Loisje blijft dan bij de oppas? Lekker hoor even er tussenuit.
Ik las bij de julimama's ook alweer goed nieuws over Benthe. Ze was nu gegroeid en weegt 590gram. Ze drinkt al een beetje zelf en draagt nu een rompertje, lief hoor! Gelukkig maar!
heee kga morgen denk ik wel ff een test halen! ben ook wel benieuwd! Maar dat wordt dan dinsdag testen dus je hebt een blauw oog miekie raar he linda dat iman dan wel slaapt! Zoveel lawaai..en dan helemaal munt! wanneer ga je weg skieen lin? gaaf zeg! Khou ook wel van skieen! Raar dat lois niet wil slapen ook al is ze zo moe! vermoeiend indd! Super he dat het zo goed gaat met benthe!
O spannend Senna! Ik zou idd hetzelfde doen hoor. Ik duim voor je! Ik heb 2 blauwe ogen.... Meiden tot morgen!
Leuk Lin een skivakantietje geboekt Waar gaan jullie heen en wanneer? Jammer dat de prenatal dicht was.. Raar he dat ze dan niet wil slapen terwijl ze wel moe is Haha die Tijn..rammmuhhhh.. Leuk dat hij het ook naar zn zin heeft gehad! Gelukkig is Cyenna wel vrolijk..maar zielig dat ze nog steeds aan de diaree is.. En Iman..gekke meid..gewoon doorslapen tijdens de herrie.. Senna testen..we zijn nu net zo benieuwd als jij hoor Spannend! Eliesja ik ga het aan mn moeder vragen! Knuffel aan alle beebjes
Dhani is echt vaag vandaag..we weten echt ff niet wat we met hem aan moeten..hij heeft over de hele maar 190 cc gedronken..groente en fruit wil hij ook niet..krijzen en zn mond stijf op elkaar Zolang wij niet met een flesje/tuitbeker of bord en lepel aan komen zetten is het goed..is hij gewoon super vrolijk en lacht gewoon..Raar he