oja wat een goed nieuws weer van Benthe..echt super dat ze zo vecht voor dr leventje Nou meiden duik mn bedje in.. Trusten allemaal en tot morgen.. dikke knuff voor iedereen en dat iedereen maar lekker mag doorslapen vannacht...KNUFFEL
Trouwens goed he van die AH karretjes..maar is volgens mij alleen bij AH hier dat ze dat hebben..super de boer waar ik normaal mn boodschappies doe heeft ook zo'n ijzerkarretje.. Nou ben nu echt weg...doeiiiii
Zeker vaag van Dhani... Je zou toch denken dat ie dan wel honger heeft of dorst... Ik ga ook off voor vanavond! Slaap lekker allemaal! En de beebjes ook Knuff
Jaa super van Benthe! Echt fijn! En wij hebben hier ook die karretjes bij de AH, maar op zondag open haha, zal hier denk ik nooit gebeuren
Hee meiden... Jeetje nog veel zieken zeg... Iman en Cyenna hebben het ook echt goed te pakken. En die dhani.. wat vaag joh.. Is gewoon aan het staken. Go Senna Go... TESTENNN>>>> Spannend hoor. zou wel gaaf zijn. Zeker omdat jullie voor Luca zo lang bezig geweest zijn. Ik duim mee. Sonnie.. jij ook lekker fietsen... leuk hoor. En Mr. Q last van luieruitslag, vervelend zeg! Zullen waarschijnlijk toch de tanden zijn... Linda.. lekker hoor op vakantie.. met zijn tweetjes ? Miekie... doet je weer goed he zo'n avondje uit.
Valentino vindt het trouwens ook helemaal geweldig in het winkelwagentje. Wij hebben bij AH ook van die winkelwagens. Maar sinds kort hebben wij de SUPERCOOP.. en die scheelt echt veel met de AH.. dus wij gaan tegenwoordig daar boodschappies halen. En daar hebben ze wel ijzeren wagentjes. Vanavond had Valentino een klein beetje verhoging... Hij had ineens van die rode wangen. Maar voor de rest was hij nog super vrolijk en is er niets aan hem te merken. Dus ik gok dat de tanden weer doorkomen ... en hij heeft er al 6 !
TAnden? tanden? Quinten? Tandennnnn? zou het? echt? WHOEHOEEEEEEE! maar nog niks gespot hihi... hier een gezellige dag gehad. jullie ook? leuke foto son....en comfortabele wagen man... verderrrrr uhhhhhh nou weet niet... vien zei: ik hoop dat quinten niet ook waterpokken krijgt. Dus ik vraag waarom niet dan? zegt ze: hij is mijn kleine mannetje, mijn kleine broertje, vind ik zielig liefffffff beterschap voor alle kindjes fijne nachten voor alle mama's Tijn vanaf morgen op kickboxen ennnnn SENNA: TESTUHHHHHHH knufff
Vandaag een rustig dagje gehad.. alleen even een bakkie bij mijn ouders gedaan. Gisteren hadden we een kinderverjaardag.. ons neefje werd alweer 4 jaar oud. Dus was lekker druk met al die kids, Valentino er lekker tussenin gezet. Hij vond het geweldig. Alleen pakt hij nu de meisjes nog iets te hardhandig vast. Hij wil ze alleen kusjes geven, maar dat gaat iets te wild en dan moeten ze vaak huilen....hihihih.. wat een man he... Lekker dat de waterpokken indrogen, hopelijk blijven ze quinten nog even bespaard...en is die rottige luiruitslag snel weer weg...
En hoe is het vannacht gegaan bij jullie ? Loïs werd om half 1 krijsend wakker en duurde 3 kwartier voordat ze weer ging pitten. Wij sliepen net een half uur en waren helemaal de weg kwijt haha Daarna hebben we haar niet meer gehoord tot 7 uur vanmorgen. Wat gek dat Dhani niets wil eten/drinken, zou ie dan weer erge pijn in zijn mond hebben door de tandjes ? En Valentino al 6 tanden jeeeeeminee ! We gaan naar Le Corbier, Son, ken je dat ? Ik ben er nog nooit geweest ik ga toch altijd het liefst naar Oostenrijk. Maar ik vond Flaine en Val Thorens ook leuk. We gaan de 28 ste weg op woensdag en komen dan die zondag terug. Met de bus dus je bent verrot als je weer terugbent maar ach dat boeit niet. Het is dus 3 dagen skieen met skipas en eten voor 245 pp. Is te doen toch ? En volgend jaar gaan we dan wel weer een volle week. Loïs logeert die 5 dagen bij mijn moeder. Vind het wel erg lang hoor 5 dagen zonder mijn meissie pfffffffffff
Ben benieuwd hoe je carnavals-weekend is geweest Tinus Ben je alweer een beetje bijgekomen En Roos, hoe issie bij jou ? Ik hab je al ff niet meer gezien hier ( 1 dag ofzo haha )
Goedemorgen Hier is de nacht rustig verlopen na een onrustig weekend. Gijs was elke keer in paniek als hij wakker werd en hij zijn oogjes niet open kreeg heel zielig . We zijn zaterdag toch naar de huisartsenpost geweest wat een hele toer was want alles was afgesloten ivm met de carnavalsoptocht . Maar goed kwamen we daar zegt die arts doodleuk wat kom je doen? Hij zag er nog slechter uit als op de foto dus ik had echt zo iets van mankeert er iets aan je ogen. Ze wou niets geven maar ik wilde iets hebben, Gijs had er echt last van. Gelukkig hebben we uiteindelijk ooggel gekregen en jawel hoor gisteren was het al bijna over Vanmiddag eindelijk naar de kinderarts ben erg benieuwd en toch ook wel heel zenuwachtig 8-[ Senna spannend hoor morgen wel snel testen he want wij zijn allemaal nieuwsgierig
Goedemorgen! Iman werd om 1 uur wakker met een diarree-luier en om half 7 weer... Gelukkig ging ze na wat gedronken te hebben wel weer slapen maar dan is je nacht wel gebroken... Jeetje arme Gijs! Gelukkig helpt die gel goed! Succes bij de kinderarts Taatje! Lin, gelukkig ging Lois weer slapen na het krijsen... Misschien een 'bad dream'
Wat een idiote huisarts Taat ! Maar gelukkig heb je toch die gel gekregen en is het bijna over. Sterkte bij de kinderarts vanmiddag, kan me voorstellen dat je het eng vindt maar het is ook wel erg fijn dat er ff goed naar hem wordt gekeken. Ben je nu nog aan het werk of lekker thuis ?
Ik ben nu nog aan het werk tot 12.00 uur moeten om 14.00 uur bij de arts zijn. Mijn mannetje is vandaag vrij en is lekker bij Gijs!
Hee taatje.. veel succes bij de kinderarts vanmiddag.. Gelukkig dat zijn oogjes al wat beter zijn, kan me voorstellen dat Gijs in paniek raakt als hij zijn oogjes niet open krijgt.. Nou die Iman blijft ook tobben zeg, arme meid.. Geef haar maar een dikke knuffel van ons... Arme lois.. zal waarschijnlijk wel een nare droom geweest zijn. Maar gaat langzaam beter toch, met slapen. Lekker hoor even lekker skieen... Heeft Dhani het staken al opgegeven, of wil hij nog steeds niet eten?
De benauwdheid is nog niet beter ondanks de 2x daags 2 pufjes ventolin en flixotide(per pufje 2 x dosis) Maar goed vandaag weten we misschien weer iets meer!
Goedemorgen Arme Gijs zielig hoor van zn oogjes..wat raar dat die arts eerst niks wilde geven Nogmaals suc6 vanmiddag..spannend en eng idd maar hopelijk komt er nu gewoon duidelijkheid en kunnen ze Gijs helpen Ken het niet Lin waar jullie naar toe gaan..maar niet duur trouwens..valt echt reuze mee.. Val Thorens zijn we ook een keer geweest..wij gaan ook meestal naar Oostenrijk..Mayrhofen(of hoe je het ook schrijft) en nog een plaatjes..weet ff niet hoe dat heet..daar kan je echt goed apres skieën Dus jullie gan over twee weekies al..snel en leuk..maar idd vijf dagen zonder Loïs Maar ga je redden Kruipt valentino al Mamaantje of nog steeds tijgeren? en misschien alweer een tandje..hij gaat echt als een speer he hihi.. Hoe is het met Cyenna?