dhani heeft hier goed geslapen Hij werd vanmorgen om half 6 wakker..krijzen niet normaal en zo krijst ie altijd als ie honger heeft..dus fles gegeven, 140 cc opgedronken dus daar waren we alweer blij mee..weer in bed gelegd en toen kwam hij om kwart over acht..er uit gegaan en hem pap gegeven..wilde hij ook gewooon..heeft denk ik iets meer dan de helft opgegeten.. Dus zn niet willen eten bui lijkt over..maar zn ene tandje boven is nu ook volledig door en dat was gisteren nog niet helemaal..dus denk toch dat het daar mee te maken had..I hope so
Wat leuk dat jij ook graag naar Mayrhofen gaat ! Ik ben daar al een keer of 12 geweest, is mijn favo plaats. Vooral de Ice bar naast de skilift in het dorp
Ik ben net met Iman op de huisartsenpost geweest. Morgen moet ze terugkomen voor n kweekje, de arts wil toch kijken wat ze in haar darmen heeft, omdat het nu al meer dan een week duurt (overgeven/diarree)... Vandaag konden ze geen kweekje maken omdat carnavalsmaandag niemand op het lab werkte
wat zielig voor gijsje met z'n oogjes... en iman ook al zo lang ziekjes en lois van iets geschrokken ik heb nog nooit geskied...ben meer van zon zee strand cultuur enzo hihi...maar lijkt me wel heel gezellig hoor. leuk vooruitzicht lindaaa...
Ja Lin de Ice Bar..op dat hoekje toch met die witte ijsbeer bovenop Solden is ook super..dat is die plaats waar ik net niet op kwam..maar daar vond ik het wel onwijs duur. Achossie arme Iman..maar belachelijk dat ze geen kweekje konden maken! Kan jij toch niks aan doen dat het carnaval is
Idioot eigenlijk dat alles platligt omdat het carnaval is Wel goed dat ze gaan kijken welk virus het is want het duurt inderdaad wel erg lang nou. Jaaa Son de bar met de IJsbeer haha dat heb jij goed
HAHA gekkerd! Quinten zal denk ik een hoop meidenspelletjes gaan spelen. Mijn broertje heeft ook alles moeten spelen van mij hihi met de poppen, schooltje, elastieken, allessss haha... Maar is toch echt een echte man nu haha. En weet zeker dat er een periode komt dat quinten met vina met de barbies mee zal spelen... hij vindt ze nu al erg leuk
Ik ben ervandoor! als er iets te melden valt kom ik vanavond even online en anders horen jullie het morgen wel. Groetjes, tamara
Ach iman nog steeds ziek! duurt nu indd wel lang lin! goed dat ze eindelijk een kweekje gaan nemen! Wij hebben lekker uitgeslapen tot 10 uur vanmorgen.. echt heerlijk.. gister ook al Was lang geleden! meestal is ie tegen half negen wakker.. (nouja mag ik eig niet om klagen.. ) wat zielig van gijs zn oogje.. gelukkig gaat het beter. Rare opmerking van die dokter.. :S Vanavond weer werken.. geeeen zin.. skieen is indd leuk! En vooral after skieen
Hoi hoi, Arme Iman Hopelijk komt er idd wat uit het kweekje. En idd belachelijk dat het nu niet vandaag gelijk kon. Misschien toch z'n tandje dan Son! Aah Vien is echt lief voor Quinten! Echt schattig! Daar smelt je dan toch ook wel van Met Cyenna gaat goed! Volgens mij is ze al weer de oude! Gisteravond voor het laatst diarree luier gehad. En vanmorgen weer een zware plasluier En tot nu toe geen diarree meer volgens m'n schoonmoeder, dus super Sterkte vanmiddag bij de kinderarts met Gijs! En Senna, al getest ? Oh lekker Lin, even op vakantie! Ski ze alvast
Gelukkig maar dat cyenna weer de oude is..hopelijk blijven de diareeluiers haar bespaard nu Volgende maand wordt Charissa van Veertje alweer 1 jaar Wat gaat dat snel he..pfieuwww
Miran fijn dat het weer goed gaat met cyenna! das goed nieuws! Ik ga morgen testen ! Had vannacht wel hele zere benen.. dat had ik ook voordat ik teste toen ik zwanger was van luca.. maja kan ook wel komen omdat ik ongie ga worden