huh? kwam ze uit maart? dacht april...maar zeker ongelofelijk snel! Veertje je moet echt weer even een foto plaatsen van charissa hoor....
Spannend hoor Senna... ik duim in ieder geval ! Cyenna.. gelukkig weer aan de beterende hand. Vien ook weer beter... Dhani heeft het staken gestopt... Gaat goed he... alleen Iman nog niet. Hopelijk wordt die kleine schat ook snel beter. En arme kleine Gijs.. hopelijk komt daar ook eens meer duidelijkheid over. Tinus.. hebbie het overleefd....
dacht dat ze in maart bevallen was..maar kan ook april zijn dan hoor haha...weet het ook niet meer precies Was net een la aan het opruimen en wat vind ik..een envelop met 50 euro haha..das ff lekker ..snap er niks van hoe dat daar nou weer komt, maar zal wel hihi
Zooo lekker hoor als ik iets vind hier is het hooguit 20 eurocent Heb net lekker mijn skispullen opgezocht en gepast. Laatst in de stad nog een O'Neill jasje gekocht in het roze. En bijpassende muts duss ik ben er helemaal klaar voor !
Klinkt leuk linda Ben op het moment ook h elemaal into roze Had eerst rood in huis, toen aqua blauw, en nu heb ik roze/fuchsia! Hele leuke kussenhoesjes bij de hema gekocht, net uit gewassen.. en wat denk je.. rits kapot :S ah lekker hoor sonny 50 euro..hier laatst 10 euro gevonden in een spijkerjasje die ik al eeuwen niet had aangehad.. Nee 50 euro raak ik zo niet kwijt Maar ga lekker shoppen ! Had ik iig wel gedaan! Heb net een clear blue gekocht! Suusje, wil eig sochtends testen! denk altijd dat dat een beter resultaat geeft vandaar! Kheb denk ik wat gemist.. wie is veertje ?
Maatk toch niet uit wanneer je test? kon toch elk minuut van de dag? Nee normaal raak ik 50 euro ook niet kwijt..daarom snap ik het ook niet haha..maar goed..ga van de week op mn fietsie ff naar de stad..ff shoppuh.. Leukkk Lin in het roze..drie jaar geleden was ik ook voor het laatst in het roze met skieën..had laatst mn roze skipak maar verkocht..volgend jaar weer ander kleurtje
ja weet ik niet.. tis de eerste dag om te testen misschien te weinig hcg ofzo? is smorgens toch meer.. ik dacht dat cb het duidelijkste s'ochtends was
Ze zeggen dat je met de testen van tegenwoordig elk moment van de dag kunt testen, maar ik zou ook gewoon in de ochtend doen. Zeker als het zo pril is...
mamaaaaantje wat zeg je nou.... niet luisteren hoor senna...kan best nu hahahaha...wil het wetuhhhhhhhhh son, meen je niet 50 euro COOLLL! als je niet weet wat je ermee moet doen, dan weet je waar mijn huis woont lin, leg je outfit eens klaar op de grond en maak eens een foto ziennnnnnnn zo...genoeg orders uitgedeeld ..
haha Suus..ben bang dat ik toch wel weet wat ik ermee ga doen Ja Lin ben het met Suus eens..fotoooo! Senna je houdt ons wel in spanning hihi.. Net een uur gewandeld met dhani en de honden..eerst was het echt lekker weer..helemaal niet koud..maar toen ineens werd het me toch koud..brrr.. Hoorde dat het van de week ook weer winterweer gaat worden
Getsie.. nou wil ik gewoon zon zon zon en warmte... Of anders veel sneeuw... die ook een paar dagen blijft liggen. Dan kunnen we nog even op de slee...
Hihi heb nu toch liever zon dan sneeuw..ken ik lekker fietsen Maar idd als het dan gaat sneeuwen dan moet het wel ff blijven liggen en niet zo snel weer verdwenen zijn.. Lin hoe gaat het met Iman?
Hallo meiden, hier even snel een bericht vanuit Haarlem. Hier alles super. Meneer had vandaag alleen geen zin om te slapen en is vanaf half 8 vanochtend tot 16.30 uur wakker geweest. Moest van alles doen in huis en ben nergens aan toe gekomen. Ik baal als een stekkertje. Hij was gelukkig wel de hele dag gezellig. Nu ligt ie eindelijk even te slapen dus race ik even door het huis heen, Stofzuigen, wassen, vaatwasser enz. Pfffffffffffff. Gister moest ik werken en zaterdag had ik het super druk omdat we maar 1 dag weekend hadden samen dus vandaar dat ik er zeeeeeeeeer weinig ben. Hoop dat alle lieve beebjes snel weer beter mogen worden en voor alle beebjes een hele dikke knuffel. Heb ff snel wat dingen gelezen. taatje, heel veel sterkte bij de kinderarts en wat een rare snuiter om niks voor Gijs zijn oogjes te geven. Cyenna, blij dat je weer op de goede weg bent. Iman, kom op zondag moet je beter zijn meisje! Son, heerlijk hoor een goede fiets. SENNA, ga nou testen! Dikke kuzzzzzzzzzzz voor iedereen.