Ik hou jullie toch nog even in spanning.. :-# En mezelf Ben nu aan op het werk.. en moet tot 1 uur dus ik kan niet testen nu.. jeetje vindt het echt spannend.
SENNAAAAA ga nou testennnnnnnnnnnnnnnn ! Ik ben WEER de stad in geweest vanmiddag want mijn moeder was er weer en tja als we gaan lopen met Loïs komen we altijd in de Kalverstraat uit haha heel gek Ik heb een roze Tommy Hilfiger broekje gekocht voor Loïsje in de uitverkoop en zoveeeeel leuke dingen gezien van Bennetton voor haar. Ook nog een extra knuffel muisje waar ze mee MOET slapen gekocht voro het geval deze zoek raakt. Zelf 2 nieuwe Only ( goed he Son ! ) spijkerbroeken gekocht en ik pas weer in maatje 36/38 yesssss Suus, ik zal straks ff kijken of ik een foto kan maken van het skisetje. En Roos, dat jasje heb ik bij een O'Neill winkel in de Kalverstraat gekocht, beetje ergens halverwege zit ie. Ze hebben nog steeds sale Taat, hoe wast bij de kinderarts ? Oh ja, ik zat vanmorgen ff op Marktplaats te kijken voor een kleine makkelijke opvouwbare buggy. En ik kwam een advertentie tegen waar ze nieuwe verkochten. Was bij mijn vriend zijn werk dus hij heeft er gelijk 1 gehaald. Zijn gewoon nieuwe buggy's in leuke kleuren voor 69 euro ! Ik zal de link ff geven : http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderw ... -rood.html
Lin, dat lijkt me een handige buggy! Goede koop Verder reageer ik even niet, ik voel me helemaal niet lekker... Ik ben gewoon moe door dat gezeul met Iman ... Ze wil gewoon overdag niet meer slapen, en als ze bij me op schoot in slaap valt en ik leg haar in bed dan slaapt ze maximaal 3 kwartier... En als ze nu vrolijk zou zijn enz dan was het niet eens erg dat ze overdag niet sliep... Maar ze jengeld de hele dag... Natuurlijk voelt ze zich ook niet lekker (net weer een gele waterluier), maar jemig na een dikke week begint het heel vermoeiend te worden Ik ben vanmiddag bij mijn ouders met haar gaan wandelen en toen heeft ze in de wagen een half uurtje geslapen. Nu ben ik net thuis en ze ligt nu in bed. Denk ook niet dat ze nog wakker gaat worden voor morgenvroeg (of ze moet weer een luier hebben ) Morgenvroeg al om 8:10 u bij de dokter zijn Pffff... En ik ben zooooo moe. Ik ga nu even in bed liggen, want ik moet vanavond weer fit zijn voor ANTM SORRY VOOR MIJN GEZEUR....
Oww lin valt ook niet mee he allemaal Sterkte wijffie..denk ook om jezelf hoor Suc6 morgen bij de HA! Yeahhh Lin Only broeken Gave buggy en leuk kleurtje en prijs valt ook reuze mee..toppie! Kleur rood zeker of roze... Senna je weet het wel spannend te houden hoor! Werkse en morgen wel vroeg opstaan he nog ongeveer een uurtje dan wordt mn fietsie gebracht..hihi worden jullie al gek van Son met dr fiets!
we hebben trouwens vanavond voor het eerst weer normaal gegeten..naja dhani dan..we aten bloemkool..aardappeltjes en tartaar..ging er goed in bij hem en hij was gewoon gezellig..echt leuk om zo te eten
Wil wel foto van jou en je nieuwe fiets zien he ! Ik heb de roze gekozen, zat wel te twijfelen hoor maar omdat ik al een rode Bugaboo heb vond ik roze wel cool Arme Lin, ik snap het helemaal, het is echt slopend als je de hele dag bezig bent. Je komt nergens aan toe en dan nog die gebroken nachten die je deze week had. Ik vind het echt lullig voor je, bah. Hopelijk kunnen ze vaststellen wat ze voor een virus heeft, dat geeft misschien wat meer duidelijkheid en rust. Je klaagt niet, het is heel begrijpelijk, sterkte wijffie ! Mag ik dan ook heel ff 'klagen' : Ik heb ook al een paar maanden dat ik in de avond rond 8 uur helemaal inkak. Gesloopt ben ik dan echt. Ik heb vanaf mijn 21ste tot 35 ste jaar full time gewerkt maar ik was nooit zo moe als nu. En je bent druk met niets Ik lig ook wel de halve dag in een deuk om Loïs en ze geeft zoveel top momenten maar ik ben ook weleens jaloers als ik hoor dat kindjes 2 uur achter elkaar willen en kunnen slapen. Ik heb maar 30 minuten per dag voor mezelf (rond 11 uur dat mini- middagslaapje) en dan moet ik als een speer douchen Ze kruipt als een pup de hele dag achter me aan en zit in elk kastje dat ik opendoe. Tis heel leuk maar soms ook zoooo vermoeiend. Zeker als ze tegen de avond chaggie wordt omdat ze zo moe is. Dan ben ik haar soms echt ff zat en dan ben ik blij als mijn vriend thuiskomt en ff met haar speelt en doet. Ik schaam me wel hoor dat ik soms zo denk
Hallo, Het is toch ook niet altijd rozengeur en maneschijn? Alles heeft zn -en en +en. Dus voel je niet schuldig hoor Lindaaa! En Lin2, ik hoop zo dat Iman snel opknapt, lijkt me idd erg zwaar hoor als het al zo lang duurt. Beterschap en succes morgen bij de arts. Taat, hoe ging het bij de KA? Fijn dat zn oogjes al aardig beter zijn. Wel erg vervelend dat dat mens je eerst nix wou geven...doos. Wat vaag dat Dhani aan het staken was. Gelukkig eet hij nu weer lekker! Heeft mr Q. nog last van luieruitslag?
Fijn dat Cyenna weer de oude is! Zit de vloer er nu al in? Senna, spannend hoor morgen.... Ben zoooo benieuwd, maar ik kan helaas niet stiekum internetten op mn werk en heb ook geen pauzes. Dus lees ik t pas morgenavond. Maar ik ga flink duimendraaien hoor!
Jaaa foto son! Lin ik heb ook een rode kinderwagen Tja ik denk dat het wel logisch is dat je haar aan het eind van de avond wel eens even "zat" bent. Luca slaapt ook bijna niet overdag, maar hij is meestal s'ochtends niet voor half negen wakker, en ligt er natuurlijk ook om half negen in en hoor je verder niet. Lois is vaak vroeg wakker en savonds ben je ook nog wel es met haar bezig.. logisch dat je brak bent! "Vroeger" toen je fuilltime werkte had je vrij als je thuis kwam dat is nu niet meer zo.. je werkt bij wijze van 24 uur per dag! Volgens mij hoef je je helemaal niet te schamen hoor! Juist petje af dat je nu pas "klaagt" erover! Andere lin, meid doe je het wel een beetje rustig aan (ja das moeilijk zo met iman die zich niet lekker voelt) maar probeer wel een beetje tijd voor jezelf te nemen.. want hier wordt je ook doodop van! logisch! Haaa miekie ! morgen ook weer werken?
Tijn geeft ook wel kusjes, alleen pakt hij je dan heel stevig vast en drukt zn gezicht tegen de jouwe en houdt zn mond dan open, haha. Is soms echt wat hardhandig.... Hoe is het met onze carnavalvierders? Al aardig opgedroogd of zitten jullie nu nog dik in het feest?
Yep, morgen weer werken. Ik werk de ma/di en vrijdag. Lekker trouwens Son van die 50 eurie! Maar weer even naar de H&M.
Owww, ja strax weer ANTM! Leuk hoor, volgens mij gaan ze nu naar Thailand. Of iig daar ergens in de buurt.
Hoor net dat onze best vrienden mama & papa zijn geworden! Echt super leuk! tis een meisje , en ze heet Reza!
Ow, wat leuk zeg! Mooie naam ook! Jij dan ook een beetje gefeliciteerd he! Ik zal Mr. T. even de fles geven en dan op bedje doen!
Wat leuk Senna gefeliciteerd! Lin klaag maar lekker hoor Ik snap je heel goed! Heb hier precies hetzelfde en dan slaapt dhani vaak tussen de middag nog wel drie uurtjes..
Nou heb mn fietsie hoor Vind hem echt stoer hihi..maar moet nog wel ff oefenen met op en afstappen haha..ff wennen met zo'n stoeltje..we hebben net echt in een deuk gelegen..leek wel een waggelende eend op een fiets
aaaaaaaaaaaah ik las ; gefeliciteerd senna...dus ik dacht ZE IS ZWANGERRRR maar ging over iets anders hihi ja nog steeds luieruitslag bij mr Q, maar hij heeft er verder gelukkig geen last van geloof ik verder straks antm (met trutje "this isn't america's next best friend" JADE ) leukkkkkkkkkkkkkkkkk nog 25 minuten
tnx Vindt het ook een super gave naam! Nee helaas niet suusje! (ja misschien morgen! maar vandaag niet gestest hooor ) ja sonnie foto! Hebben jullie een speciale mama fiets of een normale fiets? Veel plezier met antm!