Smeer je er sudocreme op suus of niet? hier werkt dat spul altijd super. Maar gelukkig dat hij er verder geen last van heeft..maar wel zielig voor hem hoor.. het is een normale fiets Senna
hoop echt dat Jade nu een keer afvalt hoor..heb er weer zin in.. nog ff internetten en dan lekker voor de buis
ja sudo gebruik ik son... mijn kids hebben het ook nooit zo gehad...als ik het aan zag komen hup smeren en het was weg.... dus geen idee waarom nu wel, maar misschien zoals mamaantje zegt tandjes....zijn tandvlees is dikkig joh....
Hee, hier ben ik ook weer ff! Lin, kom maar lekker klagen hoor, dikke knuffel voor jullie. Oh gaaf Son je nieuwe fiets! Wil hem ook zien Hier alles goed met de kleine meid! Vandaag maar 1x gepoept en niet echt diarree meer . Dus kan eindelijk zeggen dat ze weer beter is. En arme Quinten, misschien idd toch z'n tandjes! Senna, gefeliciteerd! Hoe was het bij de ka met Gijs? Ik weet voor de rest niet meer wat er geschreven is Ben ANTM aan het kijken.. Jade is er iig niet uit..
YESSS nnenna eruit .... die voelde zich heeeel wat haha en nu...---> ZOEMER ging....nnenna doei doei nu je vriendinnetje Jade nog
en volgende week spannend....spoedeisende hulp voor 1 van de ladies en ruzie tussen jade en joanie weer een week wachten zuchtttt ja idd taatje hoe ging het met gijs lin2 succes morgen met Iman voor t kweekje alle kindjes en mama's een goede nachtrust toegewenst.. truste allemaaaaal
heb een foto van vientje in mijn album waarop ze met een vriendinnetje bij ons op de bank aan het chillen zijn En deze vond ik ook leuk van Quinten in de buggy
Cyenna gaat in ieder geval de goede kant op.... Kan me best voorstellen dat je gesloopt bent als Lois zo weinig slaapt overdag. Je bent toch de hele dag in touw met zo'n kleine wurm. Arme Iman.. en jij ook Linda... Hopelijk weten ze na morgen snel meer, en krijgt ze iets waardoor ze er weer snel bovenop is. Yeaaahhh Sonnie... eindelijk je fiets. Morgen zeker meteen een rondje fietsen. Senna, gefeliciteerd! Nog niets gehoord van Gijs ? Leuke foto's Suus... ook van die meiden geweldig.
Even een vraagje tussendoor... Valentino ligt altijd in een slaapzak, en die stop ik bij het voeteneinde onder zijn matras. En daaroverheen een lakentje met deken er strak overheen. Nou presteert hij het toch om zich te draaien af en toe. Nou zit ik in dubio.. zal ik hem maar niet meer met zijn voeteneinde vast leggen. Heb weleens gehoord dat het gevaarlijk is ? Meneertje wil ineens dolgraag op zijn buik slapen... Hebben jullie tips ?
Ik laat Loïs ook op haar buik slapen sinds een maand of 2. Ik had haar ook altijd heel strak ingestopt en op haar rug liggen maar ze slaapt lekkerder en vaster op haar buik. Ze is wel sterk genoeg om zelf haar hoofdje te draaien heb ik gezien dus ik vind het niet eng meer Lin, hoest nu met Iman ? Senna zodra je iets weet wel gelijk hier even melden he Loïs heeft ook wat uitslag op dr doosie, heeft ze ook nooit gehad. Kan dat ook van tandjes zijn dan ? Ze heeft het niet op haar billen. Erg leuke foto's weer Suus, ze hebben echt lieve pretbekkies Miran, is je vloer nou af of heb ik eroverheen gelezen ?
Ja, luieruitslag kan een symptoon zijn van doorkomende tandjes. De ontlasting wordt zuurder en daardoor kunnen ze uitslag krijgen.
Zo ik was (bijna) de laatste en vanmorgen weer de eerste Loïs heeft de eerste fles alweer op en ik heb haar ff teruggelegd in bed maar slapen ho maar Vannacht heeft ze wel doorgslapen Hoest met de anderen gegaan ? Taat, hoe wast bij de kinderarts ? En Lin, gaan ze vandaag kweek doen ? Wanneer hoor je de uitslag ? Ik moet vandaag weer voor de wekelijkse controle naar het ziekenhuis bahhhhhh. Medicijnen werken wel best goed eigenlijk maar ik vind die bezoekjes steeds zo vervelend en dat prikken. Mijn moeder past vandaag niet op dus Loïs gaat mee naar het ziekenhuis en er gaan nog een vriend mee. Loïs is erg verkouden nog steeds en ze hoest er nu ook bij. Vind het maar een eng geluid dat gerochel. Vandaag is het Senna testdag ! Ik ben zooo benieuwd ! Leukkk !
Goedemorgen, Gijs is nagekeken door de ka en die heeft een bloedtest laten afnemen om te checken op allergieen en evt astma (waar ze sterk aan denkt ). Als we binnen 2 weken niets horen daarvan is het goed nieuws. Verder heeft ze zijn flixotide verhoogd van 50ml naar 125ml 2x per dag en zijn ventolin mag hij tot 8x per dag als hij het nodig heeft. Over de verkoudheid, diarree en spugen zegt ze nu nog te denken aan virusjes die hij steeds weer terug op pakt . Zeker met dit weer waarin de bacterieen niet gedood worden. Maar mocht hij straks in de zomer er nog last van hebben wordt hij voor de verkoudheid doorverwezen naar een KNO arts. Dus dat is ook nog even afwachten. Verder wil ze Gijs over een maand terug zien om te kijken of de flixotide aanslaat. Ze had zelfs een term voor Gijs zijn extreme vrolijkheid tijdens het Ziek zijn Happy weezer dus Gijs is een Happy Weezer hihi Senna TESTEN Lin2 sterkte vandaag bij de dokter en ik kan me voorstellen dat je ongelooflijk moe bent ik heb het ook een tijd gehad dat gijs niet sliep overdag vreselijk. Ook voor lin sterkte en je hoeft je niet te schamen want ik denk dat we dit allemaal wel eens hebben tenminste ik wel Verder weet ik niet meer wat er geschreven is
Goedemorgen.. Yeahhh Nnena eruit en volgende week Jade dan..wat een k*twijven die twee zeg Lekker dat Loïs heeft doorgeslapen.. suc6 in het ZH strakkies! Suus gave foto van Vien en dr vriendinnetje..die van Mr Q is ook super..lekker ding hoor Wat goed dat Cyenna weer beter is! Mamaantje heb ook gehoord dat je ze niet zo vast meer mag opmaken..ze kunnen zichzelf dan vastrollen o.i.d. en is dus gevaarlijk.. Dhani lag ook al heel snel op zn buik omdat hij dan het lekkerste slaapt.. Afwachten nu dus taatje of hij een allergie heeft.. wat zielig dat ze medicijnen verhoogd zijn..geef je die met zo'n toeter? Hier ook een goede nacht gehad..hij werd tien over acht wakker..daarna dacht ik nou nog ff tien minuutjes in ons bed, maar meneer heeft echt het knarsetanden uitgevonden en dat geluid..brr..dus ben er uit gegaan en lekker pap gegeven.. Vind het doodeng met hem..hij trekt zich overal aan op alleen staan lukt niet op de gladde vloer..maar hij denkt steeds dat ie zn handen los kan laten en dan is het weer boem..ook heeft hij de geluidsknop gevonden van de radio..dacht nou zet ik de radio uit..maar hij drukt gewoon op alle knopjes dus uiteindelijk ook op het aan uit knopje dus schiet niet op haha.. Leg je hem bi jzn speelgoed..nou mooi dat ie binnen no time weer richting radio kruipt.. Jullie nog plannen voor vandaag? Ikke niet.. Lin ben je al terug van de HA met Iman?