Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Nou dames, hij is nega..

Jammer maar helaas! Ben op zich niet heel erg teleurgesteld, het is meer dat ik weer bang ben dat het weer zolang zou gaan kunnen duren!

:) Ga nu ff de stad in!

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ach miranda beter te vroeg dan te laat met feliciteren. hihi

SENNA WAAR BLIJF JE NOU.

volgens mij zijn wij idd zenuwachtiger als jou, maar trek je maar niets aan van ons hoor! zo waren jullie toen ook bij mij een paar weken geleden hahaha

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    O tegelijk gepost! :oops:

Jammer dat het negatief was :( Ik hoop dat het de volgende keer niet weer zolang gaat duren. Maar nu was het toch nog niet gepland toch of heb ik het weer verkeerd :oops:

Veel plezier in de stad ;)

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    jammer sen, maar lekker effe shoppen doet wonderen.... nou meis, volgende keer beter en we gaan er gewoon positief vanuit dat het deze keer niet zo lang zal duren.

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh trouwens zijn de kleur ogen van jullie kindjes al veranderd? Quinten heeft nu net als vien bruine ogen. En bij vien is het meestal bruin, maar soms ook groen :) ze heeft dus geen stemmingsring, maar een stemmings-iris :)

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh jammer Senna :( *knuff*

Veel plezier in de stad.

Ik ga ff spammen ;)

Cyenna met dr Snoopy pakje (nog iets te groot, maar wilde het vandaag aan doen bij dr :) ) en sorry foto is een beetje wazig :p

7. MirandaT

Serieuze dame, vanmorgen in de wandelwagen:

Suus, hier dus nog steeds blauwe oogjes.

8. MirandaT

Lachen in de wagen kan ik ook:

9. MirandaT

En op de nieuwe vloer!

Oeps hier heeft ze rode oogjes :p

10. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Wat een leuke foto's toch leuk he al die verschillende uitdrukingen hihi

Suus gijs heeft nu bruine/groene ogen wisselt nog steeds haha

11. Niet meer actief

Jammer Senna..shopse ;)

Gave foto's van Cyenna :D
    Stom he Miran..dacht toch echt dat het woensdag de 21e was vandaag..heb msn naam al aangepast haha..foutje bedankt..

Dhani ligt nu lekker te slapen..dus ga ik maar weer een poging doen met schilderen op zolder..bah helemaal geen zin in..maar hadik gisteren ook al niet en we willen eigenlijk zaterdag ons bed verhuizen naar zolder duds dan moet hetwel klaar zijn he :p

12. Niet meer actief

Dhani zn ogen zijn nog steeds blauw..hoop ook dat het zo blijft :D

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    leuke foto's miran
    jeetje kwart voor 1 alweer pffffffffff
    komt er wat op tv vanavond? heb de tv weer voor mezelf... schoolavond van mijn vriend

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm idd jammer Senna :( Ik begrijp het wel .. Zou minder zijn als je weer zolang moet wachten!

Miranda wat een superlieve foto's hehe en idd een serrieuse dame kan ze ook zijn zo te zien!

Ons manneke is ZOOOOOO ondeugend dames.. Weet af en toe niet wat ik ermee moet doen. Hij trekt overal aan, stopt alles in zijn mond eet van alles op, trekt me plintjes in de gang eraf.. Nouw en das nog maar de helft.

Ik probeer um wel te laten zien wat wel en niet mag.. Maar meneertje blijft mama uitdagen. Het ergste is nog dattie gewoon begint te lachen en dat is soms moeilijk te weerstaan :(

15. MirandaT

Haha Son, mutsie :p

Wat een ondeugd is ie Keejbie :), maar ook toch wel weer grappig hihi.
    Heb je nog nieuwe foto's?

Suus, vanavond is volgens mij TV makelaar, vind ik altijd wel leuk :)

Son, succes met schilderen!

Vanmiddag heeft Cyenna weer eens een halve boterham op en dat ging goed! Ze vond het nou eens lekker hihi.
    Net zat ik aan haar voetjes, begint ze hard te lachen, geloof dat het nu dus ook kietelt bij d'r hihi.
    Lief!

Fijne middag everybody!

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik heb besloten een LOTTE avond te doen...loop nog een hoop afleveringen achter dus een marathon voor mij vanavond

ja leuk dat kietelige,...quinten is mega-kietelig...al vanaf het begin...dat lachje dan is dan ook zo grappig...zal het eens filmen...

oh over de ufo...hij hopt erin haha.. boink boink boink...
    http://s147.photobucket.com/albums/r286 ... ing140.flv

17. MirandaT

Jaaa Lotte is leuk hihi. In april stopt het geloof ik :(

Haha leuk filmpje van Quinten, Cyenna hoorde dat geluidje en zat gelijk zo te kijken van hee, dat ken ik :) En dat hupsen haha. Lekker ventje :D
    Cyenna begint de UFO ook een beetje te begrijpen nu, vooruit kan ze ook al :)

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    was trouwens helemaal vergeten hoe grappig die loopstoeltjes waren...hij loopt me steeds achterna, en wordt steeds handiger met bochtjes en 180 graden draaien enzo... was het helemaal vergeten , want vien had er ook eentje

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja leuk he... haha die cyenna...heee wassss daaaaatttt dat geluidje ken ik :)

zal hem strakkies als hij wakker is nog even filmen als hij ermee aan de wandel is

20. MirandaT

Aaah kleine Vien hihi.
    Bochtjes snapt ze hier nog niet, het is dan telkens boem tegen de muur ofzo en dan staat ze daar haha :)

Deel Deze Pagina