oh jammer miran..truste alvast ik heb het ufofilmpje wel al gemaakt, maar moet hem nog ff uploaden..zometeen ff doen
Jammer Miran..slaap lekker Lin..heb je al gesproken..maar in het roze hebben ze hem ook en gekocht bij babywalz
Ahh wat zielig voor Iman, hoe heeft ze geslapen vannacht ? Hopen dat ze snel opknapt zeg. En inderdaad zou het heel jammer zijn van zondag, Lin. Heb ik speciaal mijn vakantie later voor geboekt Erg leuke foto's van Cyenna weer wat heeftr ze toch prachtige grote blauwe kijkers Gaaf, een hupsende Q in zijn loopstoel En wat een lieve foto van Vien toen ze nog klein was. Is dezelfde loopstoel die ik van mijn schoonzus heb geleend Vien lijkt erg op Q trouwens ! Of omgekeerd Wat zielig dat Alyssa nu weer ziekjes is, en sterkte ook voor jou en je schoonzus ! Ik ga vanmiddag gelijk ff kijken Roos in de O'Neill winkel 8) Jammer Senna dat je niet zwanger bent. Maar het gaat vast snel lukken want wij gaan duimen Heb je nog wat leuks gekocht ? Son, de foto's op de fiets zijn zo leuk, die pretbek van Dhani is echt goud waard Eh nou dan nu ziekenhuis, ik moest gewoon voor een routine afspraak bij dermatologie zijn. Ik neem Loïs nooit mee en ik hoef eigenlijk nooit langer dan 10 minuutjes te wachten. Vandaag was ze dus wel mee. Ik had ook mijn beste vriend mee gelukkig en toen we binnenkwamen zagen we al 30 man in de wachtruimte met zure koppen. We waren er om kwart voor 12 en om kwart over 1 was ik pas aan de beurt en dan sta je binnen 5 minuten weer buiten ook ! Zo van : nou de medicijnen werken dus we gaan er even mee door. Daarna moest ik nog naar het lab en daar moest ik ook nog 20 minuten wachten grrrr. Bloeddruk gemeten en eindelijk om kwart voor 2 ! konden we naar huis. Loïs was zo lief, ze heeft braaf op schoot gezeten en gespeeld al die tijd. En de zure mensen in de wachtkamer werden allemaal vrolijk van haar. Ze heeft echt geen kick gegeven en ze had haar eten anderhalf uur te laat want ik had niets bij me. En ze had een mega pisluier en toch heb ik haar niet gehoord ! Ben trost op de kleine schat. Dit duurde net zolang als een vliegreis naar Spanje dus daar hoef ik me ook geen zorgen meer over te maken Daarna ben ik mijn vriend van school gaan halen en al zijn leerlingen vonden Loïs geweldig. Zij genoot ook van de aandacht. Ik werd gelijk gebombardeerd met vragen, waarom ik niet getrouwd was met hem enzo haha, lachen hoor die pubers Daarna naar schoonmama en papa geweest en daar gegeten. Snowboard van mijn vriend lag daar dus moesten we ophalen. Half 8 waren we thuis. Toen kwam er nog iemand van MP de Maxi halen dus dies lekker verkocht. Oh ja en Loïs is nog steeds superverkouden. Ze hoest er nu heel erg bij, de hele nacht lag ze te blaffen, zo zielig. Is daar iets voor voor dat hoesten ? Wat kan ik daarvoor halen ? Ik heb al neusspray maar dat helpt alleen tegen het snot.
Loïs heeft zich dus goed gedragen! Super! Wat zielig dat ze zo hoest Mogen babies geen hoestdrank? En heb je al Luuf tegen de verkoudheid? Hihi leuk al die pubers! Gaaf filmpje weer van Quinten, hij gaat echt ook zo heen en weer op de maat van de muziek Mijn filmpjes doen het ook nu volgens mij: http://www.youtube.com/watch?v=8U1HgwYzGb8 en http://www.youtube.com/watch?v=W0meP6VMnL0 Cyenna was weer voor haar doen vroeg wakker.. kwart voor 8 hihi. 's nachts komt ze nu ook meestal wel een paar keer. Dan huilt ze, maar zodra ik de speen geef is ze weer stil.
Goedemorgen! Iman ligt lekker te spelen in de box. 2 poepluiers gehad maar pindakaas, dus dat is goed MAAR nu komt het volgende probleem: een keer of 3 per nacht wordt mevrouwtje wakker en dan gaat ze spelen. Gewoon klaarwakker. Totdat ze pakweg een kwart uit haar flesje gehad heeft krijst ze en daarna blijft ze roepen om gepakt te worden... Dus honger heeft ze niet echt dan. Toen mijn man vannacht nog niet thuis was van de nachtdienst heb ik haar uit pure wanhoop (ik was zoooo moe) bij mij in bed genomen, maar toen ging ze spelen met mijn gezicht en aan mijn pyama trekken enz. Dus heb ik haar heel snel weer in haar eigen bed gelegd hahaha.... Maar goed, vervelend is het wel. Vannacht om half 3, 5 uur en half 7 Dhani heeft dit toch ook zo'n beetje gehad he Son... Dan weet ik in elk geval dat er nog hoop is Lin lekker he in het ziekenhuis GRRRR Maar wel super van Lois! Lief meisje! En tegen de hoest, er is een kuurtje van VSM nissikind geloof ik, dat verzacht de luchtwegen. Iman heeft het ook gehad. Maar anders bel even naar de assistente van de HA, misschien kunnen ze je advies geven of een receptje geven! Nu kan ik eindelijk even reageren op iedereen... Taat, hopelijk komt er iets uit het bloedonderzoek van Gijs! Senna, jammer dat je niet zwanger bent Hopelijk gaat het deze keer een stuk sneller! Suus, leuk filmpje! (maar ik had m natuurlijk al gespot ) Miran, leuke foto's en mooie nieuwe vloer! Ik heb gister (SONNIE HAAR SCHULD hihi) dat jasje van Dhani in het roze besteld voor Iman en ook gelijk een maillot met anti-slip op de knieen...
Haha Lin Sonnie dr schuld ook ! Slimmmm Cyenna en Loïs hebben net naar elkaar gezwaaid via de webcam en ze begonnen tegelijk spontaan te poepen hahaha Ik ga nu ff opruimen en aankleden, ik zit nog in pyjama GEFELI DHANIIIIII !
leuke filmpjes Miran van cyenna..ze snapt het goed he Wat is loïs lief geweest..schatje ook he Knap hoor.. maar balen zeg zo lang in het ZH Lekker dat je MC is verkocht..ruimt op he.. Zielig dat ze zo verkouden is en hoest..volgens mij heb je er wel wat voor hoor..weet alleen niet wat heb het nog niet nodig gehad.. haha mijn schuld nog wel Maar lekker he als ze klaarwakker zijn 's nachts..idd dhani heeft het ook gehad..vier maanden Dhani werd om 2 uur wakker..klaarwakker..dacht je bekijkt het maar haha..wel ff speen erin gedaan..toen hoorde ik hem af en toe brabbelen..om vier uur was ie aan het krijzen en als ie zo krijst heeft ie honger..fles gegeven , die dronk ie alsof ie al dagen niet had gegeten..en toen heeft ie verder geslapen tot half 9..
Leuk filmpje Suusje... die stoelen vielen mij ook meteen op. Sonnie leuke foto's, en wat ben je alweer lekker plat.... Linda-sweetangel sterkte met Iman, hopelijk voelt ze zich snel wat beter. Groetjes Mensi. -------------------------- 2 nieuwe foto's in m'n album.
haha lekker plat...zeg je da geinig mensi dhani gefeliciteeeeeeeeerd big boy leuke filmpjes miran... ze heeft er ook veel plezier van zie je meteen aan dr gezichtje. knal knal op de toeter...cyenna door de bocht nemen jullie zondag de ufo's mee? kunnen ze lekker karren
Son mooie fiets ook trouwens...en dhani zit er heerlijk comfortabel op zo vind ik...ziet er leuk uit...
Hallo hier ben ik weer Ja aan de ene kant jammer.. maar aan de andere kant, het komt vanzelf wel! Echt teleurgesteld was ik eig niet.. Het mooiste zou zijn dat als luca 1 is geweest om dan weer zwanger te worden! Fijn dat het beter gaat met iman! Sonja gefelici! Met dhani & Dhani natuurlijk En meiden alvast veel plezier bij de meeting, voordat ik het vergeet Gisteren op kraambezoek geweest bij Reza.. wat een mooi meisje! Pik zwart haar en blauwe ogen.. ook een beetje krulletjes.. Ze had nog meer haar dan Luca! De luiertaart vonden ze geweldig. Ben er dan ook geweldig druk mee geweest.. haha wat een geknooi. Luca heeft me goed geholpen.. haha vondt het prachtig om zijn moeder creatief bezig te zien (voor het eerst in zn leven dat hij dat ziet ) Hij vondt al die luiers ook leuk dus die lagen overal door de kamer. Mooie filmpjes/foto's van cyenna en quinten! Quinten is veranderd! dat baby achtige gaat er af! het wordt nu echt een grote knul! Nu ga ik ff terug lezen
haha mensi zie nu pas je reactie..uhh ja ben idd plat zo was ik al meteen na zwangerschap..uhhh zelfs nog dunner