weten jullie dhani heeft een soort van langwerpige bult aan de zijkant van zn hoofdje..heeft ie aan de andere kant ook wel, maar neit zo erg.. Misschein komt het omdat ie continue zn koppie stoot dus het ook geen kans krijgt om te "genezen"..maar het is toch zn hoofdje..straks is het wat anders.. Denk dat ik er misschien beter even mee naar de dokter kan gaan of denken jullie dat dat weer overdreven is? Steef heeft gisteravond wel gevoeld en het doet hem geen pijn want je mag er gewoon aan komen..
Leuk senna dat ze je luiertaart mooi vond..is je werk niet voor niks geweest Klinkt als een schattig meisje met die haartjes
Sonnie ik zou er ff vd zekerheid mee langs de dokter gaan, je kunt beter een keer teveel gaan, vind ik... Doe ik zelf ook met Steven. Suusje ja leuke uitspraak he, das echt twents, dat lekkere boern accent. Met Steven bij het bureau was alles prima, moest alleen z'n voedingsschema aanpassen (hij krijgt nog 4 flessen). Er was een vrouwtje met een tweeling daar, eerst de 1e maxi cosi uit de auto, toen de andere.Met naar binnen gaan, kreeg ze hulp vd assistente. 2 jongetjes, erg leuk.
ja pcies Zou er ook ff mee langs gaan son! En ja je bent indd een slanke den zeg.. *jaloers* Ik heb een echt vrouwelijk figuur, niet dik en niet slank Moet alleen wat van mn buik af. (niet dat jij geen vrouweijk figuur hebt ) Kheb gewoon wat meer vet haha, en ben anders gebouwt (d?).. jij bent ook heel tenger gebouwt ofni? Mensi, wij zijn vorige keer na bureau ook naar 3 flessen gegaan. (was eind januari dacht ik ) Tweeling lijkt mij ook leuk, maar wel druk!
Een fles eraf is niet zo moeilijk, maar uit een tuitbeker drinken en een boterham doorslikken word ff oefenen...... Ja tweeling lijkt me ook schattig, maar als ik 2x 9 kilo moet slepen, heb ik medelijden met m'n rug (wat ik nu al soms heb) M'n schoonzus heeft ook een jochie van 2, en de meiden twins zijn in december geboren.Drukke boel daar... Ga er straks nog even heen, wel weer prachtig; dat kleine spul.
Ja als je dat kleine spul met die van ons vergelijkt, dan schrik je wel ff... wat gaat het hard... Tuitbeker en boterham gaat hier al Beetje oefenen en ze hebben het zo door hoor!
Heb de HA inmiddels al gesproken..we moeten het eventjes aankijken..hij denkt dat het komt omdat hij nu overal naar toe kruipt en probeert te staan en dus steeds valt..wordt het niet minder meoten we eventjes met hem langskomen..maar hoefde me nog geen zorgen te maken, omdat we er ook gewoon aan mogen komen en hij verder niet huilt of wat dan ook..dus hij heeft hoogstwaarschijnlijk geen pijn..
Lijkt mij ook wel leuk een tweeling..maar dan wel als ze nog heel klein zijn ..moet er niet aan denken dat je nu twee kruipers hebt..wordt je volgens mij lichtelijk gek hihi..
Jee, Lindaaa, wat heb jij lang moeten wachten zeg, voor die 5 min. Wat knap van Lois dat ze geen kik gaf! En wat leuk die pubers bij je vriend op school, haha. Leuk filmpje Suus, hij bleef alleen op het laatst hangen, of niet, haha. Gelukkig gaat het met Iman ook beter nu. Ik duim voor je dat ze vannacht weer lekker slaapt! Geen vlekjes meer? Dhani, gefeli met je 8maandjes! Dan maar even goed in de gaten houden Son! Had je nog wat leuks gekocht Senna? Leuk idee van je zo'n luiertaart, creabea! En onze Cyenna op de film, lief hoor!
Ik ben vanmorgen met Tijn op visite geweest bij een nicht van me. Haar zoontje Dani is een jaar ouder en ze is nu zwanger vd 2e. Dani wilde de hele tijd met Tijn spelen, haha. Erg lief!
selam mama's even een berichtje van mij. Met tamer gaat het niet zo lekker. Hij is erg verkouden en hij heeft al 2 dagen koorts. Hij heeft ook niet zo veel trek in eten behalve in zijn fles en zijn fruit hapje. groente vind hij niet lekker. Tamer hoest de hele dag door en hij heeft veel last van een verstopte neus en veel slijm in zijn keel. Mijn arm klein ventje. Wordt maar gauw beter!
haha gekkerd...maar zo lijkt het idd wel soms ja....quintennnn draai je plaat eenssss ommm haha... maar ik ben al immuun voor het deuntje hoor het geeneens meer.
Haha, ja grappig he Suus! Ik heb nog een tip voor dames die met slaapkamers bezig zijn oid. www.cutitout.nl hier verkopen ze muurstickers e.d. www.inke.nl hier verkopen ze oa behangbeesten=wel erg leuk voor de kinderkamer. Mss zit er wat leuks bij. Is wel origineel weer wat ze daar hebben. Ik maak er denk ik strax ook gebruik van in ons nieuwe huis. Ik ga nog even stofzuigen en dan heb ik weeeeer een vergadering.
Miekie je bent te gek! dat zocht ik voor in de huiskamer... wel duuur trouwens, maar erg mooi...ik zet hem in mijn favo's
ja leuk he die kids onder elkaar.. zijn een keer op visite bij de baas van mn vriend geweest, die meiden zijn 3 en 4, luca lag in de mc te slapen. Meteen kwam de grote dokters koffer uit de kast, luca was de patient. heb me rot gelachen! Nu lijkt het leeftijdsverschil nog groot.. maar als ze een jaar of 4 zijn merk je het niet eens meer! De eerste site kende ik al, 2e nog niet! leuk! Heb een luiertaart gemaakt! heb foto op mn foon, kan zelf de foto's niet op de pjuter krijgen, vanavond mn vriend maar ff laten doen! stofzuig en vergader ze nog! Welk loopstoeltje heeft Q dan? L 1 van nijntje (topmark) maar hij is al half gesloopt, dat zitje daar laat de naad van los (ja Luc is ook geen lichtgewicht ) en van dat speelbord maakt al een raar geluid, denk dat daar iets te hard op geramt is! en er zit al een knopje helemaal ingedrukt, en die wil niet meer terug :S Deze was stuk goedkoper dan de ufo, hihi, en deze past beter bij ons interieur layla beterschap met je kleine ventje! hehe lin is je vriend leraar? leuk! wat voor leraar?
Ja leuk spul he! Die behangboom vind ik ook zo mooi, maar pff 195 euries, veel hoor! Nou tot laters maar weer of morgen.
ik vertrouw het niet hoor met dhani zn hoofdje..heb net de assistente weer gebeld en ik mag morgen bij mijn eigen HA komen..die is veel beter dan die stomme invaller van vandaag die luca als patient..arm mannetje hihi.. Maar senna kan je die foto vanaf je telefoon niet mailen naar je postvak op je compu? zo doe ik het ook altijd..super handig en snel.. Gezellig miekie en nog 1tje op komst..leuk!
Als je het niet vertrouwt Sonnie, dan idd ff langs de ha. Die kan je vast geruststellen! Heb je er een foto van? Pff ik weet niet wat Cyenna heeft vandaag, maar wordt een beetje moe van d'r Ze wil alleen op schoot.... Leg ik ze op de grond of in de box, dan krijzen en echt helemaal in tranen. Heb ze nog nooit zo meegemaakt Ze ligt nu te slapen (de vraag is voor hoelang hihi) Misschien een sprongetje ofzo? Merk er nooit zoveel van bij haar eigenlijk.. Vanmiddag nog ff met m'n moeder en zusje en Cyenna naar Kruidvat en Hema geweest. Heb het treintje niet gekocht hoor Son . En Nijntje koekjes. Ze heeft heel zo'n koekje op Ik vind het nog wel een beetje eng hihi, maar het gaat goed Vanmiddag heeft ze ook weer 3kwart boterhammetje op. Geven jullie ook de korstjes trouwens? Oh ben ook wel benieuwd naar de luiertaart Senna! Layla, heel veel beterschap voor Tamer!