dat doet dhani dus ook mamaantje..mond stijf dicht houden of als je de lepel erin wilt doen snel mond dicht doen..zou het weer een fase zijn? Boeffie is valentino ook..maar je moeder is wel een volhouder hihi.. steef heeft trouwens nu al last van zn hooikoorts..dat genies de hele tijd wordt er nu al gek van en het wordt nog erger Ga morgen zn medicijntjes ff halen bij apotheek..komt denk ik ook door het zachte weer al nu..die pollen komen al tevoorschijn.. hoop echt dat hooikoorts dhani bespaart zal blijven.. Nou ga echt want ouwehoer teveel..dusss Meiden welterusten en tot morgen..
Ja ik heb wel ergens gelezen dat het een fase zou zijn. Ze ontdekken dat het leuk is om te kijken hoe er gereageerd wordt als ze hun mondje dicht houden. Ook vindt hij het geweldig het eten uit ijn monde te halen en lekker door zijn gezicht enzo heen te smeren.. geweldig fijn...
We hadden weer een krijs half uurtje net en ik ben klaarwakker dus dan maar even hier lezen Loïs vindt de 8 maanden potjes ook maar zo/zo. Ik krijg er met moeite 3/4 in en de 6 maanden potjes eet ze wel helemaal op. Ik ben ook steeds langer bezig voor het op is. Ze is snel afgeleid en zit dan te dansen of te spelen in de stoel. Kliedderbende ook vaak omdat ze alles rondsmeert. Wel herkenbaar dus haha eh nou dan gooien we het maar op een fase Macaroni vindt ze wel erg lekker. Er is eigenlijk niet iets dat ze helemaal niet wil. Lin, fijn joh dat Iman weer wat beter is. Wanneer weet je meer over wat ze heeft/had ? En lekkerrrr geshopt Ik zag nog een brakke Tinus voorbijkomen Yanouck gaat goed he !
Goeiemorgen.... Nee Iman heeft een goede nacht gehad hihi... Ze is 1 keer voor de speen gekomen en nu kan ik niet meer slapen Klaarwakker! Ik sliep gister al om half 11 of zo, dus misschien ben ik het niet meer gewend om zoveel uur slaap achter elkaar te hebben Gek zeg, overal lees je dat kindjes macaroni zo lekker vinden, maar toch is het in praktijk nog bij niemand een succes gebleken geloof ik Leugenaars die makers van die potjes Miran, ik geef friso comfort, dus helaaaaaas... Daarbij hebben wij al een ruil afgesproken Dat is het nadeel van dit weer, zo warm voor de tijd van het jaar. Hooikoorts enz nu al Mijn vader had gehoord dat de voorspellingen voor maart ook zo zijn als nu. Temperaturen boven de 10 graden De winter is ver voorbij dus denk ik... Opeens krijg ik allemaal wilde plannen voor mijn ouders 25 jarige bruiloft. Volgens mij kan ik daarom niet meer slapen... Dan valt me het ene na het andere idee in haha... En het is pas 25 september
Ha ha Lin lekker hyper was ja vanmorgen om half 6 ! Wel fijn dat je weer eens wat uren hebt kunnen slapen. Loïs is om half 2 weer gaan slapen maar kwam om 6 uur weer en is nu nog steeds wakker en speelt in de box Ik ga haar zo de fles maar geven en dan een poging doen haar nog even terug te leggen in bed maar ik vrees .... en ik ruik nu poep bah bah Tot later !
Goeiemorgen! Vroeg wakker jullie! Hihi en Loïs al aan het spelen zo vroeg. En heeft ze nog wat geslapen? Lin, dan wil jij vast wel mijn macaroni potjes hebben zondag Ik ben weer off, lekker aan het werk
Ja hoor ik wil de potjes best hebben, wat zal ik er voor in de plaats geven ? Wat vindt ze lekker ? Werk ze Miran ! Lin, wat heb je allemaal al bedacht voor 25 september ? Loïs slaapt weer vanaf half 9 =D> dus ik ben als een speer gaan douchen en opruimen en dat op de vroege morgen haha
Iman heeft om 6 uur een flesje gehad en is om half 9 weer wakker geworden Ze ligt nu te spelen en is hartstikke vrolijk! Nou Lin, mijn ouders willen eigenlijk niets doen, want zij houden daar absoluut niet van. Mijn tante heeft een cafe en toevallig valt 25 sep op een dinsdag en op dinsdag is haar cafe altijd dicht. Nu wil ik hun uit eten sturen en alle familie en vrienden van hun van vroeger enz, mensen waarvan ik weet dat ze het leuk vinden, uitnodigen in de cafe en hun erna daar verrassen. Ik weet zeker dat ze het op dat moment toch leuk vinden en gezellig! En ik wil foto's gaan maken van mijn man, mij en Iman en van mijn broertje en zijn vriendin en van ons allemaal samen. Lekker dat Lois weer lekker slaapt. 6 uur is ook echt te vroeg om te gaan rampetampen hihi
Hello, ga even een poging doen om te reageren: Met gijs zijn oogjes gaat het ietsje beter maar het blijft tobben. Ik vind dat het cb veel diverse adviezen geeft jullie moeten allemaal naar 3 flessen terwijl gijs op 4 flessen mag blijven . OF zijn jullie kindjes zwaarder? dan zou het een verklaring kunnen zijn gijs is 8420gram. Zielig van de waterpokken alyssa En veel sterkte met je schoonzus een miskraam is niet niets. Yannouck al weer aan de 7 tandjes wij denken dat gijs zijn 3e tandje er aan komt. Goed dat Iman lekker heeft doorgeslapen met maar 1 x wakker en balen dat je nog zolang op het kweekje moet wachten . Lin rot dat je altijd zolang bezig ben in het ziekenhuis he. maar geweldig dat lois zich zo goed heeft gedragen. Leuke foto's van dhani op de fiets en inderdaad een slank figuur sonnie ben jaloers hihi. De rest ben ik vergeten maar voor alle kindjes die niet lekker zijn een dikke knuf van gijs
Goeiemorgen, wat een late en vroege gangers hiero Bij AH hebben ze ook een nieuwe potjes lijn, daar stond ook op, uw kindje smult ervan ( ja ja) M'n vriendin heeft maandag dr 1e IUI, ik vind het zo super spannend, en hun ook, hopelijk hoeven ze niet zo lang meer te wachten... Doei Gr mar en Steven.
Ja de tandjes gaan hier ontzettend hard.... De potjes vanaf 8 maanden eet Yanouck al een week of drie. Ze heeft er totaal geen moeite mee. En het gewone eten gaat ook nog steeds ontzettend goed. Maar het meisje is een beetje moe dus ik denk dat ze ff op bed gaat,
Hallo weer, ik heb nu eindelijk ff tijd om mee te kletsen. Met Sam gaat het eindelijk goed ze ademd nu ook veel rustiger. (afkloppen) En ze is heel vrolijk. Hier nog steeds geen tandjes, denk de hele tijd zal niet lang meer duren je kan wel onderin bij haar tandvlees zien dat er een hele witte rand zit. Maar geen idee of er die al zat eigenlijk. En linda hoest lois nog zo ik geef sam als ze hoest daro hoestsiroop. Volgens mij is ze er aan verslaafd meestal doe ik dan een beetje bij het laatste beetje melk in de fles. Als ik al met het doosje aan kom wordt ze helemaal wild. En ik heb toen ze vorige week weer zo ziek was en niet goed wilde drinken het er ook bij gedaan, toen dronk ze het helemaal op. Misschien moeten we nog wel naar een afkick kliniek. hihihihi.
Wat fijn dat Yanouck zo'n makkelijker eter is Cindy, ik gebruik van VSM voor babies een hoest drank, die druppel ik in haar mond en ze vindt het ook erg lekker. Het lijkt ook wel iets te helpen want vannacht heeft ze minder lang liggen hoesten. Goed zeg dat het ook weer beter gaat met Sam ! Hoe was jouw carnaval ?
He nu ben ik er weer eens is iedereen weg. Jammer ik hoor sammetje, ga zo denk ik ff wandelen met haar de buitenlucht doet haar goed en het is lekker weer. Misschien tot straks
He nu ben ik er weer eens is iedereen weg. Jammer ik hoor sammetje, ga zo denk ik ff wandelen met haar de buitenlucht doet haar goed en het is lekker weer. Misschien tot straks
Ja carnaval was super,maar ik merk nu toch dat het niet meer zo nodig hoeft. Zat ook vaak aan sam te denken. Vroeger dacht ik dat het niet door ging als ik er niet bij was hihi. We zijn nu zaterdag en zondag geweest en dat was ook echt genoeg. Het is echt slopend carnaval vieren, vorig jaar was ik ruim 6 maanden zwanger toen zijn we nog iedere dag geweest. Sam wil ook nog geen 8 maanden potjes dus krijgt ze gewoon 6 maanden. Bij oma had ze goed sap gedronken. Oma zei als je het maar lekker maakt. Je kon er niet meer door heen kijken zo zoet. Maar ze vond het wel heeel lekker. Maar probeer dat toch maar niet te vaak te doen. Anders wil ze dadelijk niks anders meer.
Haha pure Roosvicee kreeg ze bij oma zeker Hier nog steeds geen sap drinker Ze gaat volgende week 4 dagen naar oma als wij gaan skieen en dan gaat oma het proberen aan te leren Hier kan ik oefenen tot ik een ons weeg.
Ja bijna puur denk ik. haha. Ik heb de tuit beker geprobeerd maar dan begint ze kei hard te krijsen. Het lukt nog niet om daar iets uit te krijgen. O ja ik heb net de maxi-tobi in de auto gezet. Dus ga straks ff een ritje maken, ben benieuwd hoe ze het vindt.
Ik heb van mijn zus al een super leuk kado voor de verjaardag van sam gekregen, ik dacht doe niet zo raar da duurd nog ff. Maar het is een verjaardags slinger. Er staat sam is jarig op met leuke bloemen er op. Ik heb er zelf net ook een besteld. Op feestslinger.nl