dames ik spreek jullie morgen wel weer! Het is hier rete druk en wordt waarschijnlijk overwerk dus ben even niet online Groetjes, Tamara
Wat fijn dat het met alle beebjes weer wat beter gaat zeg! Gelukkig maar. Cindy, hoe vindt ze de maxi-tobi? Leuk zo'n slinger, wil ik ook! Lindaaa, leuke banner weer! Wat fijn dat Lois wel macaroni lust! Ik zal het binnenkort nog eens proberen. Leuk idee met die foto's vd Etos! Son, bij je al bij de arts geweest? Ben wel benieuwd. Succes! Wow, Yanouck al 7 tandjes...en wat goed dat ze ook al kruipt! Wat kan het ineens snel gaan he?! Balen Taat met die drukte op je werk! Mensi, idd hopen dat je vriendin niet al te lang hoeft te wachten op haar zwangerschap, succes!
Tijn ligt te pitten in de box. Ik heb een soort van new age cd opstaan van mn werk met harpgeluiden, vogeltjes, keltische muziek en dat soort dingen. Deze draaide ik veel op mn werk toen ik zwanger was. Lekker rustig! Hier ook geen liefhebben van 8mndpotjes. De stukjes haalt hij uit zn mond, lekker hoor. Dus hier nog 6mndpotjes en af en toe een 8mndpotje proberen. Meestal eet hij mee. Fruit krijgt hij sowieso vers en vindt hij niet erg als dat wat grover is.
Leuke slingers Cindy, ik g er binnenkort zeker 1 bestellen voor Tijn! Morgen heb ik weer een etentje van/met mn werk. 2 collega's zijn 12 en half jaar in dienst, dus zal morgen wel weer gezellig worden. En zaterdag lekker babyshoppen met een vriendin van mij die bijna 20 weken zwanger is. Lekker even naar Prenatal en H&M enz. Dus dat zal wel weer inslaan worden, haha. En zondag weer een meeting met de mama's en de beebjes van de pufclub. Jullie ook alvast veel plezier zondag!
lin die kan je vlakbij het koningsplein kopen als je vanaf koningsplein richting kalverstraat dat kleine straatje inloopt...daar zit een tradeshop.. daar heb ik ze gezien...verschillende natuurcd's ook enzo
Tis echt lekker weer vandaag! Strax als meneertje wakker is maar even een lekker stuk fietsen! Als het mooier weer is, krijg je al veel meer energie vind ik. Heerlijk, heb al helemaal zin in het voorjaar! Alleen wel vervelend voor de mensen die last hebben van hooikoorts...arme Steef.
Dat is zeker naar voor mensen met hooikoorts, als dat nu al begint bah bah. Ik heb er maar een beetje last van maar nu gelukkig nog niet. Vanmorgen heeft Loïs nog een uurtje geslapen met als gevolg dat ze nu dus weer niet meer wil. Zit dus tot half 8 vanavond weer met een klaarwakker kind. Ik ga dus ook maar ff naar buiten zo
Wat een drukte Lin, succes! En niet stiekum gaan shoppen he, haha. Hopelijk wordt ze wat slaperig van de buitenlucht.
Nou de tobi vond ze geweldig echt de hele tijd lachen. eerst keek zo van hee dit is anders. nu kan ze ook goed naar buiten kijken. o en die lois, is wel vermoeiend zeker dat ze bijna niet slaapt overdag. sam slaapt meestal s'morgens 2 uurtjes en s'middags ook nog vaak. Vandaag niet want ze was net in de wagen in slaap gevallen en als ik haar dan de auto in til wordt ze wakker. dus nu ligt ze lekker de hele kamer door te rollen.