Hee! Cindy, met Cyenna is ook alles weer goed hoor! Helemaal weer de oude gelukkig! Weet niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben Maar Cyenna eet nu ook gewoon kleine stukjes brood. Ik doe er meestal een beetje boter op en jam. Ik geef nooit korstjes, want de laatste keer beet ze (hoewel ze nog geen tanden heeft ) een groot stuk eraf en dat slikte ze in ene door en dat was toen ff schrikken, want ze moest toen echt flink hoesten. Quinten is echt een flinke jongen hihi. Ik moet 5 maart weer naar het CB. Met 11 maanden krijgen ze toch weer een prikje ? Oh Lin, het is nog maar 1 potje macaroni die ik heb (dacht dat ik er meer had), maar ik hoef er niets voor terug hoor! Is goed zo En gave banner weer! En fijn dat Iman het weer goed doet! Son, hoe is het met jullie, nog naar ha geweest?
Nee haha Cyenna moest het echt niet, die ging kokhalzen Maar nu sinds maandag gaat het hartstikke goed En op CB zeiden ze dat het niet erg was als ze nog niet wilde, gewoon dan ff afwachten en weekje later weer proberen. Succes iig Lin!
Succes met boterham geven Suus hihi Beterschap voor Tamer! Zielig hoor! Miran ik zei ik ga even GTST kijken, maar heb gelijk maar the ghostwhisperer gekeken en nu jouw vrouw, mijn vrouw... Ze hebben weer een lekker gezin uitgezocht he hahahaha
Goedenavond! Heb vanmiddag lekker geshopt met mn broer, als ie kleren nodig heeft belt ie mij altijd om te shoppen.. jaaa wie kan dat beter als ik, ben zijn personal styliste! 8) En vanavond weer ff met mn vriend geshopt, blousjes voor zn werk gekocht, en heb zelf een zwart vestje, roze t-shirtje en een hele leuke lente jas van esprit! Erg stoer met ritsje knoopjes en is getailleerd. @Fijn dat het met iman beter gaat! @Mooie cijfers van Q ! Netjes hoor! Wel raar dat het per CB verschilt, hier zei ze dat liga niet nodig was Niet dat ik me daar altijd aan hou hoor @in, mooie banner weer! damn jij bent echt crea bea... @miekie, denk dat ik dat ook maar ga doen boterham incl fles. Want anders kom ik niet uit met de boterham.. dan zit alles te dicht op elkaar.. of zou het niet erg zijn als hij niet elke dag een boterham eet ? @ Arme tamer ! Hopelijk is ie gauw beter~! @ Oei das niet mooi als gijs Astma heeft @ Mamaantje, mjam frietjes Niet goed voor mij. Doe aan de lijn Lijkt me wel verleidelijk hoor als je ouders een patatkraam hebben. @ Miran, schrikken he als ze zich verslikken! Gebeurd hier ook nog wel is.. Volgens mij heb ik iedereen gehad.. ga nu ff kijken of ik de foto's van mijn foon op de pjuter krijg!
Senna.. leuk hoor.. dat jij mee mag shoppen...en jezelf weer lekker verwend... Gelukkig zijn de meisjes Cyenna en Iman weer opgeknapt..heeft lang genoeg geduurd... En suus die mr Q is ook een flinkerd hoor... Beterschap voor Tamar... Valentino kreeg zijn boterhammetje eerst ook niet weg. Toen maar een tijdje met melk erover gegeven. Maar nu gaat het zonder melk helemaal goed, lekker met smeerleverworst, smeerkaas of appelstroop.. Dat verslikken is inderdaad echt eng...
En ik word weer tante.. vervelend he..hihihih... Mijn jongste zusje is op 12 maart uitgerekend, dus dat gaat al opschieten. En vanavond kwamen mijn zwager en schoonzusje onverwacht langs. Ze hadden een kadootje voor Valentino.. maar ik voelde al dat er wat was. Hadden ze een rompertje met de tekst. Stoer mijn grote neef wordt een grote broer. Leuk he... Het is nog heel pril... want ze is net overtijd. Ze heeft uitgerekend dat het rond 28 oktober moet komen. Dus ik ben helemaal happy
Nou niet helemaal... Mijn zusje was al ruim 3 jaar bezig.... maar het lukte niet. Toen ik zwanger raakte is zij naar het ziekenhuis gegaan, om te kijken waar het aan lag... en na een curretage was het eindelijk raak. En net na de geboorte van Valentino....dus er zitten dalijk 9 maandjes en een week tussen. En mijn schoonzusje die wilde de tweede als haar zoontje naar de basisschool ging. En die is vorige week 4 geworden.. dus helemaal op schema...hihihi....
PRoficiat Mamaantje! Hier een supergoede nacht! Gewoon tot kwart voor 8, dus dat is netjes. En weer harde poep. Zielig voor haar, maar k ben er blij mee Miran, heb je nog een stukje gezien gister van jouw vrouw, mijn vrouw?
Wat leuk Mamaantje, gefeli met de nieuwe aankomende beebjes Loïs sliep uit vanmorgen ! Tot 7.45 =D> We gaan zodalijk naar de verbouwde Prenatal, mijn vriendin was er gisteren en zei dat ik perse moest gaan kijken. Vanavond gaan we naar Hans Klok met schoonzus en zwager Loïs slaapt nachtje bij schoonmama. En dan is het al bijna zondag \/
goedemorgen, Beterschap voor Tamer! Ben blij om te lezen dat het met bijna alle kindjes weer wat beterder gaat eindelijk! Mooie cijfertjes van Mr Q. Gijs blijft toch wel een beetje achter bij de rest haha Gisteren tot 18.00 uur moeten werken(normaal 16.30 uur) bleh! Maar goed nu lekker weekend. Ben vanmorgen al druk bezig geweest heb de bedden al verschoond, toilletten gepoetst, boven en beneden gestofzuigd en de keuken gepoetst nu alleen nog wat wassen draaien en strijken. Soms heeft het voordelen dat die kleintjes vroeg wakker zijn hihi (6.00 uur ) OHOH ik hoor gijs je huilen, ga hem even uit bed plukken. Straks nog even oppassen op de kindjes van de buren dus nog genoeg te doen vandaag. En vanmiddag wil ik eigenlijk ook nog even wat spulletjes voor gijs kopen maar dat kan ook morgen ik kijk wel. Tot zo
Ik was hier even incognito aan het rondstruinen maar ben gespot 8) Lekker al veel gedaan Taat ! Wij gaan nu weer shoppen doeiii allemaal tot vanmiddag ! Son, wat spreken we af ? Rij jij achter mij aan ? Ik weet waar het is
hoi hoi, pff ben echt helemaal op, gebroken, moe en nog es moe.. Echt zware nachten..en daarbij ook nog gewoon werken.. Alyssa heeft veel jeuk en hoest enorm veel. Nu las ik hier en daar dat jullie WEL hoestsiroop geven? Mocht toch (nog) niet? Verder eet ze gelukkig wel goed!
hier een foto van mijn zielige meisje.. gelukkig valt het mee in haar gezicht, maar haar rug zit er wel helemaal onder...