Fijne avond vast lin arme eliesja...bij vien viel het in dr gezicht en op dr armen en benen ook heel erg mee...voornamelijk rug en buik...maar ze zijn ingedroogd en sommige korsten zijn al weg, dan hou je kleine putjes over in heet rood en dat trekt dan weg mr Q heeft ze nog niet heey taatje, ik zou toch zweren dat Gijs meer zou wegen. Hij lijkt gewoon lekker stevig verder hoor, en een leuke foto vind ik zoals hij daar zo lekker stevig zit Vien was vanmorgen weer wezen zwemmen en ondanks dat ze een geldige reden (de melkpokken ) had om vorige week niet te zwemmen, mooi dat ze die les gewoon van de kaart afhalen grrrrrrrrr... sonnie hoe is het met Dhani's bult? mega leuke banner van lois trouwens...heb je leuk gedaan meis
Hallootje.. arme alyssa met dr pukkeltjes..beterschap..heb verder nog niet terug gelezen..ga ik straks ff doen..nu ff boodschappen doen.. doeiiii
Hello! Arme Eliesja! Veel beterschap! Wat een vrekken daar bij dat zwembad Suus En bedankt voor je hele verhaal op msn dat ik idd gelezen heb Je kent me al goed Son, hoe is het met de bult van Dhani? Wat zei je eigen HA en hoe staat het er nu voor? Liefs
http://s147.photobucket.com/albums/r286 ... ing052.flv filmpie...vien met dr vriendje en vriendinnetje en mr Q zo is het vaak smiddags na schooltijd bij ons hihi.... moet je opletten hoe nikki het beels subtiel binnenrijdt met Q ...my little pony my little pony...en het eindigt nogal abrupt, maar ik moest ze pakkuhhhhhh dus camera even opzij gelegd...
Zooo dat was weer erg fijn vandaag ! Loïs is bij oma en opa en ik ga me zo omkleden voor Hansie Wat zielig Eliesja voor je kleine meis. Ik gebruik van VSM druppels voor de hoest, geschikt voor babies vanaf 0 jaar en suikervrij. Ze werken goed ! Ik heb ze nu bij oma staan dus ik kan de naam niet opzoeken nu maar morgen zal ik ff zeggen hoe ze heten Erg leuk filmpie weer Suus ! Heb jij nou van die gave bios stoelen in je woonkamer ? Son hoe wast nou bij de HA ? En Lin weet je al wat Iman voor virus had ?
ik typ met 1 vinger. we zijn weer terug bij af. iman is weer zo ziek dat ze de hele middag geschreeuwd heeft En ook weer diarree. ze is nu eindelijk in slaap gevallen op mijn arm. ik word er zo moedeloos van uitslagn nog niet binnen van kweekje.
Arme iman en lin2...frustrerend ook als je niet weet wat er scheelt he? hoop dat je gauw de uitslag hebt Lin: zijn idd bioscoopstoelen..koeliejoelie he? Ben er ook erg blij mee! Deze komen oorspronkelijk uit een bioscoop in Dusseldorf
Hallooo.. ben ook weer back in town Aan ut werk dus Vanmiddag weer geshopt Niets gekocht voor mezelf.. alleen bij zeeman dat leuke shirtje met die eend (heeft tijn ook!) hehe 1.50. en boodschappie's bij de appie! Ach iman weer ziek Ben toch wel heel benieuwd wat er uit die kweek komt! Dit kan toch niet goed zijn? Lin nog wat gekocht? ja ik zou ook zweren dat gijs zwaarder is! hij ziet er indd lekker stevig uit! mooi hoor! Suus wat een mooi filmpje weer ja ik ben bannerloos.. krijg ze niet online :S
Nou hier zijn we weer, net terug van de huisartsenpost Ze konden lichamelijk niets vinden (nee dat horen we al 2 weken ) en we moesten toch maar de uitslag van de kweek afwachten... Ik kon venkelwater krijgen tegen de krampen, meer had de spoed-apotheek niet in huis Dat is toch niet normaal? Maar goed, Iman ligt nu in bed, maar ik hoor haar wel wat jengelen. Ik hoop zo dat ze gaat slapen, ik ben helemaal kapot.
Ahhh nee niet weer he Lin..arme Iman..wat raar dat de apotheek dat niet eens in huis had Dikke knuffel voor Iman.. Nieuwe banners voorbij zien komen..leukkk Suus leuk filmpje..dusuhh dat staat ons straks te wachten als ze naar school gaan na schooltijd Het is al iets minder geworden met dhani zn hoofdje..gisteren en vandaag bij huisarts geweest..maandag moeten we weer terugkomen..geen verbetering dan moeten we foto's laten maken..
toch foto's son? Hmm goed dan dat je ff langs bent geweest he.. Arme iman.. en ook arme lin! ik hoop ook dat ze snel slaapt~~
Gisteren stiktte dhani zowat in een korstje bruin brood..pff ik schrok me echt dood..meteen op zn rug geklopt en toen kwam het eruit.. Hij krijgt altijd de korstjes en geen problemen..hij dauwt namelijk zowat hele korstje in zn mond..vertelde het aan de HA vanmorgen..zei hij kan wel kloppen omdat bruin brood veel langzamer zacht wordt..wit brood krijgen ze veel makkelijker weg.. NOu hier geen bruin brood meer..aten we toch al nooit..was foutje had niet goed gekeken toen ik brood in mn kar deed.. Vandaag trouwens skipakje gekocht voor 8 euro..was flink afgeprijsd..dacht is wel lekker voor op de fiets
ooh mr Q cijers? nog niet gezien dan denk ik! ga ff spieken! ja das echt eng.. hier al eens op de kop gehouden omdat het er met kloppen niet uit kwam.. pfff dan schrik je toch echt. skipakje is goed idee voor op de fiets! Kben bezig met solliciteren.. ja ja bij de politie Maar ze wisten niet of er weer een nieuwe opleiding ging beginnen hier in de regio :S hmm hope so!
geven jullie wel allemaal bruin brood? ik geef eigenlijk al vanaf het begin wit brood(komt omdat ik niet tegen bruin brood kan en er dus standaard wit in huis is)..vond het cb ook goed..maar las net bij de juli mama's dat je bruin brood moet geven voor de vezels
Cb zei hier ook dat alletwee goed was! Ik geef maar net wat er in huis is! ene keer wit andere keer bruin,.
Stoer hoor Senna bij de politie. Hopelijk word je aangenomen, hoeveel uur ga je dan werken? Lijkt me wel heel leuk, interressant, maar dat onregelmatige vind ik niet wat. Veel plezier morgen diegende die naar de meeting gaat.