Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    :oops: zondag bedoel ik, ik loop een dag voor... ;)

2. Niet meer actief

kom jij niet dan mensi?

3. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    nee ik kan niet. sorry next time better.

4. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    ja veel plezier alvast

*wou dat het dichterbij was :( *

Nee mn broer is ook politieagent en die zei dat als je als surveillant ging je 20 uur kon gaan werken en dat meestal regelmatig was. (af en toe een nachtdienst met een controle)

wel een paar niveau's lager dan ik eig kan maja! Misschien in de toekomst een niveau hoger als de kids naar school gaan ;)

5. Niet meer actief

en dan krijg je via de politie een opleiding of niet? werken en leren tegelijk?
    Is wel balen als het niveau lager is maar aan de andere kant wel lekker als je wat meer regelmaat hebt toch en als de kids ouder zijn kan je altijd nog hogerop :D ;)

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ik geef altijd bruin brood son, maar vind ik zelf gewoon lekker en geeft me een gezond gevoel hihi
    maar cb zei: of bruin of wit, maar geen volkoren.

cijfers waren 10350 gram en 69 cm senna
    suc 6 met solliciteren hoor!

7. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ach arme Iman.. ik heb zo met haar te doen.

En Alyssa ook, ze heeft er aardig wat in haar gezichtje zeg...
    zielig hoor. Mijn vriendin der kindje had het ook met een maand of 6 en die deed haar in een zemelenbadje... dat schijnt heel goed te helpen tegen de jeuk.. en de blaasje drogen ervan in.

Senna.. succes met solliciteren.

Suus.. zo drukke boek hoor bij jou thuis..hihih.. en die Quinten er op zijn gemakkie tussen, geweldig leuk filmpje.

Sonnie.. hopelijk valt het mee met Dhani zijn bult...

Leuke banners weer Lin....

Voor alle dames die naar de meeting gaan, heel veel plezier.....
    En veel fotos maken he.. ook van de mama's ..hihihih...

8. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Bij mij op het CB zeiden ze dat je geen wit brood mocht geven, dus ik koop altijd licht bruin brood voor Valentino...
    Wel vaag hoor die consultatieburo's .. zou toch handig zijn als ze een lijn zouden trekken qua adviezen...

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Zo, weer terug van het etentje...was wel even gezellig! Maar wel een lange dag hoor.
    Dus nu lekker weekend!

Arme Iman, beterschap hoor!
    Ben benieuwd wat er uit de kweek komt.
    Apart dat ze je verder niet echt kunnen helpen, sterkte LIn!

Lindaaa, heb je lekker geshopt?
    Nog wat leuks gevonden en veel plezier vanavond bij Hans Klok, gezellig hoor!

Arme Alyssa, wat een zielige foto.
    Beterschap met je meissie!

Suus, leuk filmpje hoor, gezellig bij jullie!

Senna, ook al lekker geshopt!
    We willen je esprit jasje natuurlijk wel even zien he.
    Kunnen wij m ook stiekum bestellen, haha.
    En wat leuk bij de politie, leek mij ook altijd wel wat! Succes ermee!

Mamaantje wat leuk, weer een kleintje erbij!

Sonnie, hopelijk is het nix raars dat bultje van Dhani! Ik geef hier ook altijd bruinbrood op advies van het CB.

Miekie gaat morgen ook ff lekker shoppen met een vriendin.
    Heb ik echt even zin in, is veeeeel te lang geleden!
    Ze is ongeveer 20wkn zwanger, dus lekker even naar Prenatal en H&M enzo.

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Meiden een fijn weekend vast en als ik jullie niet meer spreek veel plezier zondag bij de meeting!

Ik heb er ook 1 alleen dan met de mama's en de beebjes vd pufclub!

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Trusten allemaal!

12. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Miekie.. dat is leuk shoppen met een zwangere vriendin.
    Toen ik zwanger was, wilde ik echt alles kopen wat maar met baby's te maken had.. Hoe is het nou met je haar.. al gewend ?

Trusten en fijn weekend...

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Haha, grappig dat je dat vraagt manuela!
    T went al wel wat hoor en die knalkleur is er al wat uit, gelukkig.
    Heb het ondertussen al 7 x gewassen met zilvershampoo. Dat helpt wel!
    Komt wel weer goed.

Ja heb zelf ook erg zin om lekker te gaan shoppen.
    Ik ga ook niet zo vaak meer, dus heb er nu helemaal zin in.

Ik ga nu echt, doeidoei!

14. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    mooie cijfers van Mr Q :thumup:
    Hij is net zo zwaar als Luc! Gaan gelijk op :)
    Verder waren ze ook tevreden?

Miekie veel plezier met Shoppen! Gezellig zeg!~
    mamaantje hier hetzelfde.. alleen maar alles kopen wat met baby's te maken had! niet goed voor mn banksaldo!

Son klopt, geloof 1 jaar of 1,5 jaar werken/leren.
    Ja ach als je eenmaal binnen bent! :)
    Wil dat eig al van jongs af aan, en kan mn draai niet vinden in het gewone "burger" leven. was hiervoor militair, dus dat stil zitten is nu moeilijk voor mij!
    Plus dat ik last van mijn polsen/handen/armen begin te krijgen, ga maandag naar de dok.. ben bang voor rsi... :(

dit is de jas -->

Hij is in het echt stoerder. en staat mij natuurlijk veeeeeeeeel beter ;)

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Gave jas Senna ! Hij past mooi bij je politie pet straks ;)

Hier zit ik dan om 8 uur in de ochtend ... we gingen pas om half 4 slapen en nu ben ik wakker ===> lees klaarwakker ! En dat terwijl ik kan uitslapen verdoerie grrr
    Ben natuurlijk zo gewend nu al op te zijn met de kleine meid :confused:
    Hans Klok was echt super, wat is het toch een held met zijn wapperende haren haha nee serieus het was echt een gave show.

Lin wat vreselijk dat Iman zo ziek blijft. Ze lijkt er maar niet vanaf te komen :cry: Vind het zo rot voor jullie. Heeft ze wel een beetje geslapen ?

Miek, shop ze vandaag !

Ik ben vast wat dingen vergeten :oops:

Suus, ze zijn echt cool ja ! Maar jouw hele huis vind ik zo leuk ingericht, helemaal mijn smaak ook :)

Ik ga toch nog maar even een poging doen te gaan slapen en als dat niet lukt post ik hier gewoon 3 pagina's vol 8)

16. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hihi thanks lin, ik zal eens fotootjes laten zien van de rest een keer haha.... want zoals de gang die heeft weer een heel ander thema qua kleur hahaha
    hey dat zouden we nog eens doen he? onze huizen showen... als we bijvoorbeeld doen uhm: keuken, huiskamer, gang, wc (hihi) slaapkamer en evt kidskamer (maar die kennen we in de meeste gevallen al wel) Bennnn namelijk ook erg nieuwsgierig naar die van jullie...

17. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    huh? waarom doe ik bennnnnn in die laatste zin, alsof dat makkelijk uit te spreken is in die context (wauwwwww gaat goed en dat om 9.45 uur smorgens)

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja dat bennnnnn was een beeeeetje overdreven Suus ;)

Ik had in mijn vorige huis ook in iedere kamer een andere kleur. Gang was paars, woonkamer zilver met oranje, slaapkamer rood zwart, werkkamer blauw en logeerkamer was camouflage. De vriend die ik toen had vond dat allemaal prima maar bij mijn huidige vriend moest ik compromissen sluiten haha dus nu alleen rood zwart. Ik mis die kleurtjes wel hoor als ik dat zo bij jou zie. Ik zie gewoon een beetje mijn oude huis terug in jouw huis, echt leuk !

19. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    @ senna, volgens mij had jij het ergens over namending bij spaarbeleg toch? ik heb daar eens gekeken en onze kindernamen ingetypt.. zie hieronder de resultaten.

Er is in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 meisje geboren die de naam Yanouck gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 meisjes geboren die de naam Cyenna gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 196 jongens geboren die de naam Luca gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 186 jongens geboren die de naam Tijn gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 jongens geboren die de naam Dhani gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongen geboren die de naam Demien gekregen heeft en 466 jongens geboren die de naam Sem gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 120 meisjes geboren die de naam Lois gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 160 jongens geboren die de naam Quinten gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 57 meisjes geboren die de naam Charissa gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 jongens geboren die de naam Tamer gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 69 meisjes geboren die de naam Sam gekregen hebben

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 6 meisjes geboren die de naam Iman gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 183 jongens geboren die de naam Gijs gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 35 jongens geboren die de naam Ivan gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 6 jongens geboren die de naam Valentino gekregen hebben.

http://babynamen.spaarbeleg.nl/index.ph ... yoccurance hier kun je het vinden

20. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat veel Quintens en Loisjes ! Had ik niet verwacht :)

Share This Page