Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Maar er is maar 1 Mr. Q en 1 Lievelois ;)

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    enneh in een land van meer dan 16 miljoen mensen valt het dan weer mee hihi...think positive, ( think pink :) )

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Das waar Suus haha

Lin, hoest nou met Iman ?

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hee, kom ook weer es posten :p

Hihi grappig gedaan Suus met die namen! En 2 Cyenna's, nouhou :p, dacht dat ik de enige was...

Lin, hoe is het met Iman :(.. hopelijk al wat beter.. Had je de uitslag al gekregen van het kweekje?

Aah zielig meisje Alyssa.. al die waterpokken :(

Gisteravond heb ik een fietsstoeltje gekocht van Bobike :D en daar stond ook een hele stoere mammafiets :oops: Was gelijk weer verkocht haha, nu eerst nog m'n man overhalen :p :)
    Fiets die ik nu heb is nog geen 2 jaar en die had 500 gekost en ik krijg er volgens die mevrouw 350 euro voor terug.. Da's toch nog best veel?
    Dus het overwegen waard haha.
    En ik kan het ook via m'n werk doen. Fietsprive ofzo. Scheelt ook weer.
    Nou ja ff nog kijken haha.

Dit is trouwens het fietsstoeltje: (alleen heb ik die dan ook voor voorop)

Alleen heb ik blauw met groen.

En dit is de fiets die ik zo leuk vind.

Miekie veel plezier met shoppen!

Ik was gisteravond nog ff bij Zeeman geweest, echt leuke rompertjes hadden ze daar weer! En leuke sokjes! Dus weer ff ingeslagen ;)

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Het is KLOTE hier ... :cry:
    De meeting morgen gaat niks worden... Ze huilt, jengelt, schreeuwd sinds 8 uur vanmorgen... :(

6. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    leuke fiets miran en erg leuk printje heeft het stoeltje

@lin2... jammer zeg! je had je er nog wel zo op verheugd...nou jah, misschien beter, want nu hoeft niemand je cake te proeven ;) hihi geintjuhhh
    arme Iman zeg...zielig...en echt jammer dat zo'n ukkie niet kan zeggen wat er scheelt he! ?

7. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home

Hey leuk om te weten, wel jammer dat Alyssa er niet bij staat! ;)

8. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Oh ja morgen is de juli meeting he, leuk hoor...
    Hopen dat Iman zich een stuk beter voelt en dat je dan gewoon nog kan gaan...zal duimen voor je. Beterschap en knuffel.

9. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Verder is het hier nog hetzelfde. Tig x er uit geweest vannacht.. maar na regen komt zonneschijn zeggen ze, dus hoop het dan maar..

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou hie ris dan eindelijk de zonneschijn doorgeschenen :p

Het derde tandje is doorgekomen en ons manneke is erg druk met babbelen. Hij zegt nu ook BAH. hehehe echt grappig.

En ook probeerd hij ons na te doen. Als we maar een geluidje maken probeerd hij het op dezelfde toon te doen echt zo schattig!

Ook begint hij te staan in de box en in zijn bedje.

Dus hier is de fase geloof ik ff weer voorbij.

Ons manneke eet ook eindelijk met ons mee. Ook geen ik hem pap maar dat vindie niet zo lekker dus geef ik hem bambix peer-banaan dat bevalt um prima!

11. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Dat bambix peer/banaan gaat er hier ook alleen maar in, dat andere is wat groffer!

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha grappig Eliesja..

Verder alles goed bij jullie?!

13. MirandaT

Demiën-Sem gaat ook hard!

Hier is alles goed! Ze ligt lekker te slapen ;)

Hoe is het met Alyssa nu?

En met Iman?

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Bloedverlies?

dat klinkt niet best elies :S

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    En hoeveel tandjes zijn er al voor cyenna?:p

Ja hij gaat ook heel hard. Ineens :S hehehe

16. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    oepsie...nou kijk eens ...ze zit er nu bij :) solly

Er is in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 meisje geboren die de naam Yanouck gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 meisjes geboren die de naam Cyenna gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 196 jongens geboren die de naam Luca gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 186 jongens geboren die de naam Tijn gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 jongens geboren die de naam Dhani gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 1 jongen geboren die de naam Demien gekregen heeft en 466 jongens geboren die de naam Sem gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 120 meisjes geboren die de naam Lois gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 160 jongens geboren die de naam Quinten gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 57 meisjes geboren die de naam Charissa gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 2 jongens geboren die de naam Tamer gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 69 meisjes geboren die de naam Sam gekregen hebben

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 6 meisjes geboren die de naam Iman gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 183 jongens geboren die de naam Gijs gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 35 jongens geboren die de naam Ivan gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 6 jongens geboren die de naam Valentino gekregen hebben.

Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 68 meisjes geboren die de naam Alyssa gekregen hebben.

17. MirandaT

Cyenna is nog tandloos :D

18. Niet meer actief

Grappig Suus wat je hebt opgezocht..leuk om te zien :D ..twee dhanietjes hihi..

Mooie fiets Miran..en dat stoeltje is ook leuk ;)

Oww Iman toch :( zielig hoor..knuffel

19. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ze is nu weer redelijk vrolijk, maar wil niet plat liggen, dus ze heeft toch nog pijn...
    Ik vind het zoooo erg van morgen :cry:
    Ik had me er zoooo op verheugd en ik weet zeker dat mijn cake HEERLIJK zou zijn Suus hihi...

Ik ga mevrouw maar eens douchen...

20. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    lin ik vind het ook super jammer dat je niet komt :cry: :cry:

maar ik begrijp t wel hoor lieverd met een zieke beeb zo lang in de auto is niets!
    we maken wel heeeel veel foto`s zodat t lijkt alsof je er toch een beetje bij was!

Ik ben de kippensoep voor morgen aan t maken! hij ruikt goed :D :D
    heb er veel zin in! echt leuk met alle beebs bij elkaar!

xxx

Share This Page