Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja mad, je moet me alle foto's sturen en iedereen natuurlijk :D
    En we moeten snel wel gaan meeten he :(

En bedankt voor je berichtje op hyves, miran en mad xxx

2. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    hey super, bedankt suus dat je het nog wilde opzoeken, best veel nog, maar er is er maar 1 de leukste liefste en knapste, hihi dat begrijp je natuurlijk wel..;)

hier alles steeds beterderrr.. gelukkig, maar nu alleen de nachten nog!

3. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    ben nog steeds hard aan het duimen hoor lin, maar helpt volgens mij niet echt of wel?

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Fijn dat het beter gaat met Alyssa.

Hopelijk met Iman ook snel.. Vind het echt superjammer dat je niet kan komen Lin :(, maar idd heel begrijpelijk. Ik zou het ook niet aandurven.

Dikke knuffel!

Vanmiddag nog fietsstoeltje op mijn fiets gezet, maar fietst dus niet handig...Telkens met m'n knieƫn er tegenaan.
    Dus ik moet gewoon die mammafiets :p

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ohhh Lin wat jammer maar inderdaad wel begrijpelijk, ze is gewoon nog steeds echt ziek en dan is dit niet ff 20 km om te reizen. Hoe is het nu met Iman ?

Wij zijn net pas thuis, vanmiddag lekker geshopt in iwinkelcentrum Amsterdam Noord ( ken jij vast wel Suus )
    LoĆÆs heeft 2 paar nieuwe sneakers :)
    Daarna hebben we LoĆÆs opgehaald bij opa en oma en zijn daar tot net blijven hangen. Haar neefje was er ook en nog een ander kindje van de kapper dus ze had het erg naar dr zin.

Son, wilde jij nog afspreken bij het Lucas ofzo morgen ? Dan kunnen we achter elkaar aan rijden.

6. Niet meer actief

hallo dames,

Nou ik ben dood moe. Gister avond tot drie uur op stap geweest naar Jan Smit. En vanmorgen om half zeven liep mijn wekker weer af.....

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Pfff Tinus das vroeg ja ... Ik ben ook zo brak, heb vannacht ook maar krap 4 uur geslapen. Vanaaf vroeg naar bed dan maar :) ? Was het leuk bij Jan ?

8. Niet meer actief

Was super gezellig en super druk. Maar wel leuk. We heben wel veel lol gehad.

9. sweetangel100

Leuk dat het gezellig geweest is bij Jan Tinus ;)
    Vanavond lekker op tijd naar bed!

Nee dat is het ook Lin, het is voor mij toch een dikke 2 uur rijden en stel nu dat ze zo'n buikpijn krijgt onderweg wat moet ik dan? Of op de meeting zelf? Ik ben tever van huis af dan :(

Nu gaat het goed, ik heb haar gedouched en ze ligt al vanaf half 6 te slapen. Ze had vandaag overdag WEER niet geslapen, dus ze was doodmoe.
    Geen buikpijn-aanvallen meer gehad, maar wel nog dunne poep....

Ik kan wel janken zo erg vind ik het van morgen... :cry:

10. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik vind het zo jammer Lin maar weet je er komen echt nog meer meetings ! De volgende keer komen we gewoon jouw kant op :p
    Gelukkig slaapt Iman nu ff lekker en ik hoop zo dat je maandag duidelijkheid krijgt. Dit getob duurt echt veel te lang. Sterkte meis !

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Vind het ook superjammer Lin :(
    Knuff....

Tinus, gezellig bij Jan geweest! Is altijd leuk he! Iig van horen zeggen ;)

12. sweetangel100

Hahaha even vanuit Amsterdam naar Limburg :)
    Maar jij weet de weg al, want je weet ook de weg naar Maastricht ;)

Ja dat getob duurt veel te lang. Als de uitslag er morgen niet is is het ziekenhuis te klein hoor GRRRR...
    Ik hoop dat ze iets gevonden hebben, want zo niet, dan moeten ze natuurlijk verder gaan zoeken, want het is in elk geval duidelijk dat er iets aan de hand is :(

13. sweetangel100

Thanks Miran... Knuff terug :(

14. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Heeft Iman nog steeds die vlekjes?

15. Niet meer actief

vind het ook jammer hoor Lin..maar is gewoon beter om dan thuis te blijven..en als iman zo ziek is zit je zelf ook niet lekker :(

Je moet ook met je benen wijd fietsen miran :p ;)

Ik ga ff kijken of mn routeplannertje lang het lucas komt Lin..monumentje..ben zo terug..

16. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Ze heeft het wel aardig te pakken zeg, hoop dat je idd meer duidelijkheid hebt maandag!

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Arme Iman en Lin....vind het heel erg rot voor jullie! Ik hoop zo dat je duidelijkheid krijgt uit dat kweekje, want dit duurt nu wel erg lang.
    Balen dat je dus morgen ooki niet kan komen...beterschap en een dikke knuffel!

Fijn dat het met Alyssa beter gaat en ik duim voor een goeie nacht!

Lin ook weer lekker geshopt.
    Had je nog wat bij de Prenatal gekocht?
    Dus was wel leuk bij Hans met zn wapperende blonde haren, haha! Wat balen dan dat je zo vroeg wakker was.
    Zal je altijd zien he...

Son, hoe lijkt het nu met Dhani zn bultje?

Tinus, slaap je al...?
    Lekker he even stappen, maar de volgende dag is het toch echt wel minder...

Senna, leuke jas hoor!
    Is goedgekeurd, haha.

18. Niet meer actief

dat is toch door de coentunnel heen en dan heb je rechts het lucas?
    Ik kom daar niet langs namelijk..kom helemaal niet door de coentunnel of wel :( wacht ff hoor..snap routeplannertje niet helemaal haha..

19. sweetangel100

Nee is ook zo Son... Dan heb je toch geen rust... MAar zul je net zien dat er morgen de hele dag niets aan de hand is... Dan baal ik natuurlijk wel verschrikkelijk haha...

Hahaha Miran, ik vind het een goed excuus, die mamafiets moet er komen :)

Eliesja, nee de vlekjes zijn gelukkig weggetrokken!

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Mooie fiets trouwens Miran en wat een leuk zitje!

Share This Page