Hahaha Son... Hoe laat ga je Sarah ophalen? Dank je Miek! xx Idd Son hoe is het met Dhani's bultje nu? En Lin, helemaal vergeten SORRY Hans was dus leuk? Deed ie nog spectaculaire dingen?
trouwens wij waren vanmorgen ook in amsterdam Noord..eerst kadootje gekocht en toen op visite daar vlakbij
ben dr uit..ik kom niet door de coentunnel..ik rij langs watergraafsmeer, ikea enz..en dan zo via amstelveen..
Heb vandaag ook lekker geshopt; - badzitje - 4 shirtjes voor Tijn - pyama voor Tijn - stoere cap - speeltje - besteksetje - spenen - badnetje - en 2 bolero's voor mezelf Dat was het geloof ik. Ik hoop zo voor je Lin dat je meisje gauw opknapt...
ik zou om twaalf uur bij dr zijn Lin...dan hebben we een uur de tijd om er te komen hihi.. Is vaak zo he is ze morgen de vrolijke Iman..maar je kan toch altijd morgen kijken hoe ze is en dan alsnog besluiten om te komen? Bult lijkt weer minder geworden..we hebben hem vandaag nog rustig gehouden..kan ie morgen achter de meiden aan..
Dan kan ik het badje weer opruimen. Wat wordt Tijn dan groot zeg.... Vanmorgen at hij ook al stukken banaan, zonder te prakken. En vanmiddag zag ik steeds leuke kleertjes, maar die waren veel te klein, dan merk je dat het hard gaat.
Ohh ja handig is dat Miekie! Zoiets moet ik ook hebben, want haar eendjes liggen nu gewoon in de douchebak hahaha Son, ja kan inderdaad! Hihi heb je geen Tomtom die je de wegwijst, of is Lin je tomtom
Haha, achter de meiden aan! Dat zei ik vandaag ook al, wij hebben morgen nl meeting vd pufclub en Tijn is het enige jongetje. Is Dhani morgen ook het enige jongetje?
nou in ieder geval is hopelijk sarah mn tomtom..heb keurig routeplannertje uitgeprint..dus als zij wil kaartlezen hihi..maar de eerste stunt wordt morgen als ik sarah op ga halen haha.. en misschien dat ik lin ergens tref dat ik achter haar aan kan..maar volgenes mij kom ik niet langs haar route
Owjee nou hou Tijn maar goed in de gaten met zn knappe koppie..die meiden staan vast in de rij voor hem Nee als het goed is komt Ivan ook dus mogen ze samen achter de meiden aan
wie komen er nu eigenlijk naar de meeting morgen? weet het niet meer hoor.. Ik weet alleen: Miranda en cyenna Linda en loïs Roos en Ivan Sarah en Noa mad en evi Son en dhani dan mis ik er nog 1 volgens mij, toch?
Gelukkig dat de vkejes weg zijn... Jullie komen er vast allemaal wel! Lekker geshopt dus miekie, idd handig dat badnetje. Alyssa heeft nog maar 1 eendje dus nog ff iet nodig, maar wel in gedachten houden, want ja we hebben een bad en die zal vast wel voller raken met speelgoed hihi
Miekie wel leuk weer meeting van de pufclub..hebben jullie regelmatig toch? gezellig hoor Mocht ik het vergeten alvast veel plezier