ga bankhangen.. en de rest voor morgen een hele fijne dag en veel foto´s maken he. Hoop dat de datum OOIT een keer uitkomt voor mij dan kan ik ook gezellie komen. doei doei
Son, dat weekend is opgeschoven ivm de waterpokken. Suus was bang dat Q ze zou krijgen hihi... Nu gaan ze een maand later geloof ik.
Son, dan kunnen we eventueel bij Hoofddorp afspreken of als je het kunt vinden met de routeplanner dat ik je daar zie. Maakt mij niet zoveel uit ! Ik vind alles best Ik ga nu ff in bed ANTM kijken want ik heb het gemist van de week. En dan pitten want ik ben brak nog steeds. Zijn we nog maar met 6 dan nu, morgen ?
Oh Lin1, ook helemaal vergeten op je te reageren... Super dat je het zo leuk hebt gehad bij Hans Klok! Een collega van me was tijdje terug geweest in Rotterdam en die vond het ook helemaal geweldig! Miekie weer goed ingeslagen! En Son dat fietst niet lekker, dus heb ik idd een goed excuus voor zo'n mammafiets
Dan typ je wel langzaam Miran hihihi Son en ik hebben een plan voor morgen hihi Even Jenny's reactie afwachten
Ja nu kan Suus ook mee Son, je vergat Patricia en Sem Ik ga rond half 12 weg. Ben ik iig op tijd en ik heb gelukkig een TomTom, anders kom ik er echt niet hihi.
oja patricia en sem..sorry wist datik iemand vergat.. maar bij hoofddorp ben ik er al bijna lin hihi gaat wel lukken met routeplanner..is volgens mij vlakbij vrienden van ons en anders bel ik je morgen wel..heb je nummer
nou ja bijna is ook wat overdreven..maar denk dat het wel gaat lukken..misschien zie ik je wel onderweg..wat voor kleur auto heb je?
jeetje nog maar 99 pagina's en we zitten op de 1000 pagina's..vreemd zoveel kletsen we hier toch niet
JOEPIE! THANKS MIRANDA! Ik ben morgen gewoon van de partij Son we mogen morgen nog een proefrit maken in de auto van Lin he
Hoi klets dames... Er zijn de afgelopen 12 maanden 27 Steven's geboren Veel plezier morgen, ben benieuwd naar de foto's. Hopelijk kan ik de volg keer wel, en is het misschien iets meer hier in de buurt Doei