Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nee ik slaap nog niet hoor miekie... haha... Ben alleen nu wel kei kapot. Maar dat geeft niet. Nu ga ik lekker bank hangen. Johan is toch lekker naar psv. Dus die is voorlopig nog niet thuis.

Fijn weeekend allemaal en veel plezier voor de mensen die morgen gaan.

2. Niet meer actief

jaha we mochten ff racen in de kar van lin he lin haha.. :D

nouuuu het is tijd om ff achter de tv te gaan hangen..batterij van fotocamera zit in de oplader..meeste spullen liggen klaar( goed he miran haha)..morgen alleen dhani nog inpakken en dan wegwezen..sarah en noa ophalen en dan op naar alphen a/d rijn..heb trouwens twee jaar in Nieuwkoop gewoont(tot mn tweede jaar)..volgens mij is dat daarnaast..naja boeiend..

Meiden welterusten en voor degene die ik morgen ze, tot morgen 8)

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Meiden veel plezier morgen!

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Kletskousuhhh! Waren vandaag in Amstelveen.. en even naar de maxis

Buikslotermeerplein bedoel je zeker Lin? mijn moeder woont daar tegenover... leuk winkelcentrum! lekker groot!

Son, weekendje heb ik idd verplaatst, had achteraf niet nodig geweest, maar goed, achteraf geklets. Maar zoals ik al zei toen ik het weekend nog wel had staan ik ga sowieso niet mee naar de meeting. Maar dat wisten jullie al, want heb altijd braaf gezegd dat ook al zou ik geen afspraak hebben ik toch niet zou komen ;) Geen zin in..sorry :) Wie weet ooit een keer, maar dan laat ik het netjes van tevoren weten. Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier morgen!

We zijn nu net pas thuis...kids hebben geslapen en toen zijn we een paar potjes wezen kaarten. en toen om 23.00 uur naar huis

leuke jas senna

jammer voor je lin2 dat je morgen niet kunt gaan, en ik weet zeker dat je cake vast errug lekker was ;)

truste allemaal

oh ja: miekie veel plezier met de pufclub

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Oh ja, als jullie allebei via de a4 gaan, kun je heel goed afspreken bij het brugrestaurant... dat is die grote slurf over de a4 heen ter hoogte van Hoofddorp ongeveer, met wokrestaurant,burgerking en la place.... en een mega parkeerplaats. Daar kun je uitstekend van tevoren afspreken...

6. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja dat zou kunnen Son dan kan je het laatste stuk naar en in Alphen achter mij aan want dat is het lastigste om te vinden :)
    We bellen straks wel ff.

Ik ben verdorie alweer wakker, Loïs zat om 7 uur al te spelen en gillen in bed. Ben moeeeee

Tot laterrr !

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi meiden,

Son en ik hadden iets bedacht gister.
    Ik zou met Iman met de trein (dan had ik mijn handen vrij voor haar) naar Rotterdam gaan en daar zou Miranda mij komen ophalen.
    Nu zei mijn man gisteravond toen hij thuiskwam dat hij het eigenlijk onverantwoord vind omdat we niet weten wat Iman heeft en dalijk is het besmettelijk... Dus toen begon ik weer te twijfelen.
    Ik heb toen de huisartsenpost gebeld, want anders kon ik toch niet slapen, en hun raden het idd ook af.
    Daarom kom ik alsnog niet :(

Ik hoop dat we heeeeel snel nog een meeting doen, al is het maar een mini-meeting... snik snik...

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEL PLEZIER ALLEMAAL! En denk een beetje aan mij hihi

Lin, die Lois is een kleine rebel ;)
    Iman is ook net voor de fles gekomen, maar ik heb haar weer in bed gelegd hahaha... Volgens mij is ze aan het spelen in bed.

8. Niet meer actief

Jammer Lin..maar het was wel een goed plannetje ;)
    We zullen veel foto's maken, dan is het net of je er een beetje bij bent...gaan gewoon photoshoppen en plakken jou en iman er wel tussen :p
    We doen het gewoon snel nog een keeer :D

Ja dat brugrestaurant ken ik wel..heb ik een keer sollicitatiegesprek gehad..
    Lin ik zou om twaalf uur bij Sarah zijn..dus dan kan ik rond half 1 bij het wegrestaurant zijn..

9. Niet meer actief

Ik neem trouwens wel ff iets van sapjes mee..want om nou de hele tijd koffie en thee te drinken :(

10. Niet meer actief

Gezellige dag gehad dus gisteren Suus :D

11. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    jeeeee we zien elkaar gewoon al bijna :D heb er echt zin in! ik lag gisteravond in bed en dacht; eigenlijk toch best raar; de meeste van jullie ken ik nu zo`n anderhalf jaar en we hebben elkaar nog nooit gezien!

Is goed hoor son van die sapjes... volgens mij hebben ze daar ook wel fris etc. maar we zien wel!

evi ligt nu lekker te slapen dus hier gaan we ook volop in de voorbereidingen :p

grappig Son dat je in Nieuwkoop hebt gewoont! ligt hier 11 km verderop! klein dorpje!

x

12. Niet meer actief

"we worden hier zo gek van het elke keer ziek zijn :( vannacht werd ik weer wakker met pijn in mn keel..ben net ongeveer twee weken van mn keelonsteking af en nu weer mn keel..grrr..elke keer zijn steef en ik verkouden of last van ons keel..zijn we er weer vanaf en begint het heel snel weer..misschien hebben we te weinig weerstand ofzo :(
    Slikken jullie vitaminetabletten? misschien dat dat helpt bij ons

13. Niet meer actief

Neem het gewoon mee Mad en we zien wel..komt het niet op neem ik het gewoon weer mee haha..maar wil ook met iets aan komen..
    heb je genoeg soepkommen trouwens? of is dat daar aanwezig? anders heb ik hier nog wel soepkommen..

Oww 11 km maar daar vandaan..wist dat het dichtbij lag :)

Heb er zooo'n zin in..is idd gek dat je al heel lang met elkaar kletst en elkaar nu gaat ontmoeten..naja Miranda en Roos heb ik al keer ontmoet..maar vandaag dan de rest :D

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Half 1 is goed dan zie ik je bij het brugrestaurant Son. Ik heb trouwens een zwarte Swift :p

Echt super jammer Lin maar tis wel begrijpelijk, stel dat Iman toch b.v. Rota virus heeft, dat is echt super besmettelijk. Ik mocht met Loïs toen ze uit het ziekenhuis kwam ook een week nergens naartoe waar kindjes zijn.

We gaan het zeker overdoen en snel ook. Son en ik crossen dan gewoon in de Swift richting Eindhoven achter Miran aan want die heeft een TomTom hihi

Son, ik slik vitamine pillen en probiotica en ik ben (op het eczeem na dan) eigenlijk nooit ziek. Probiotica zit ook in die Yakult drankjes enzo. Dat schijnt goed te zijn voor je weerstand. Misschien is dat ook iets voor jullie :)

15. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Sorry meiden maar ook ik kan niet komen. Heb sinds vannacht een buikgriep/virus?
    Erg vervelend.
    Denk aan jullie.
    Heeeeeeel veeeeeel plezier vandaag allemaal!

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    o nee wat rot Roos :cry: :cry: beterschap meid!

jeetje het wordt nu wel erg rustig :(

Son hier ook vaak zieken! helaas! ik denk echt dat het ook door de zwangerschap etc is gekomen, het vergt toch veel van je lichaam he?! en tijdens m zwangerschap geen 1x ziek geweest en daarna heeeel vaak! ook veel last van m holtes gehad etc....

x

17. sweetangel100

Lin, ja idd en ik zou me superschuldig voelen als Iman andere beebs aansteekt!

Roos, veel beterschap!

18. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Roos, beterschap, jammer joh :(

En Lin wist ik al.. Idd verstandig hoor! Je zou je idd superschuldig voelen als de andere beebs ook ineens ziek zouden zijn.
    Gaat het nu wel goed met Iman?

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Son, ik ben eigenlijk nooit ziek... Voor m'n zwangerschap niet en erna ook nog niet (afkloppen)
    En ik slik geen vitaminepillen ;)

20. sweetangel100

Ik ben ook veel vaker ziekjes na mijn zwangerschap :(

Miran, ze heeft een goede nacht gehad. En vanmorgen ook vrolijk. Wel nog een diarree luier gehad vanmorgen. Nu ligt ze weer te pitten.

Deel Deze Pagina