Loïs heeft het meest gehuild van allemaal ze was cranky Alleen bij Sonnie wilde ze op schoot en verder was het zwaan kleef aan bij mama, zo gek, dat heeft ze thuis echt niet.
volgens mij max 480 breed... ik verklein ze altijd op tiny pic maar tegenwoordig kan t hier ook op de zwangerschapspagina, kijk maar in t menu daar zie je bijna onderaan foto verkleinen staan x
Het ziet er echt gezellig uit... nu vind ik het nog erger Maar we doen het snel weer he dames? En dan including me and dramaqueen Iman
Ziet er gezellig uit meiden, dan zijn jullie snelweer thuis gekomen, of was het voor jullie niet zo ver rijden?
Haha je ziet alle kindjes los liggen en leuk spelen en ik kon geen 50 cm bij Loïs vandaan of ze ging huilen ! Je ziet mij dus op iedere foto bij haar staan ZWAAN KLEEF AANNNN Deze foto vind ik erg lief, van Loïs en Dhani samen
ja lin klopt Evi ligt daarachter met de roze maillot! nee voor mij was t 2 min lopen marjolein Lin 1 nee hoor meid geeft niets! die meneer van het clubhuis heeft alles opgeruimd ik was ook zo thuis!
Oh dat is lekker Mad dus jij hoefde niet af te wassen Nee Lin ze had Son nog nooit gezien maar ze was bij haar wel lekker rustig op schoot 8) Nog een andere foto met Cyenna en Dhani :
MAd, het leek net alsof Evi een staartje heeft op die eerste foto! Ik dacht jeetje haar haar is gegroeid Maar toen ik beter keek was het haar voet Hoeveel geld krijg je van me Mad? En is het voor herhaling vatbaar?
Dhani is een lachebekje geloof ik he Dames ik heb weer een gevaarlijke link voor jullie http://www.plutosport.nl/epages/Plutosp ... talog/1383 Kijk wat een leuke schoentjes http://www.plutosport.nl/epages/Plutosp ... talog/1279 En kleertjes
Hoi meiden.. wij zijn ook weer thuis Het was echt super gezellig en leuk en absoluut voor herhaling vatbaar.. Mad..pluimpje voor jou..je hebt het echt super geregeld voor ons..en de kippesoep was erg lekker dhani en noa hebben op de terugweg lekker geslapen.. Leuke foto's al voorbij zien komen..steef gaat ff de foto's op compu zetten en voor me verkleinen..zal ze straks er dan ook ff opzetten
Jij mag niets betalen Lin, jij kunt er ook niets aan doen dat je meissie ziek is. Alles is nu geregeld toch Mad ? Hey Son ook weer thuis, ik vind die foto van jou en Loïs zo lieffff
Ik MAG niets betalen? Hahahaha Gekkie... We hebben samen het clubhuis gereserveerd en doordat er zoveel mensen niet kwamen wil ik niet dat jullie allemaal veel meer meoten betalen... Dus ik wil graag meebetalen!