Kan me voorstellen dat je baalt, omdat je zelf nog niks hebt. Maar hun reden vind ik ook gegrond hoor. Lijkt me vreselijk om pispaaltje van de buurt te zijn....hoe kort dan ook! dus vindt het terecht dat ze een huisje gekregen zo snel.... hier gaat het trouwens ook sneller als je een huis achterlaat. als doorstromer dus... want daar kan weer iemand in dan, dus gaat het vaak sneller dan wanneer je starter bent. leuk dat yanouck er zo'n plezier in heeeft tinus...vast gaaf om te zien he? lekker van genieten
Ja daar doen we zeker van genieten. Ja keejbie ik snap je helemaal. Alleen het is net wat suusje zegt. Als je doorstromer bent dan ga je voor mensen die nog niet in een huis van die woning bouwver. wonen. Het is allemaal een beetje krom. Maar vrienden van ons hebben het ook meegemaakt.
Hoi Dames, Ik kom hier even inbreken, heb even behoefte aan jullie ervaringen Iman krijgt donderdag de eerste inentingen... Nou, mama is er banger voor dan dat het zal zijn denk ik Nu is mijn vraag: hadden jullie kleintjes er veel last van (dus van de eerste spuitjes) en zo ja, wat merkte je dan? En hebben jullie iets speciaals gedaan erna/ervoor? Alvast bedankt!!
Nou ik heb eigenlijk niks bijzonders gedaan. Yanouck heeft ook nergens last van gehad na mijn idee. S'avonds na het 3 felsje spuggde ze wel veel terug maar weet niet of het daar van kwam. Donderdag krijgt ze haar tweede prikje al. Dus ik ben benieuwd of het nu ook zo gaat als de vorig keer. Ben in ieder geval al vroeg aan de buurt. Namelijk al om half negen.
Dank je voor je snelle antwoord Tinus! Ik moet donderdag om half 10. Hopelijk heeft Yanouck ook geen last van het 2e prikje!! Nog andere ervaringen??
Idd suusje, dat ben ik er ook zeker wel mee eens dat hun ook recht hebben op een huisje En natuurlijk heeft de woningbouw er meer aan want er blijft nu eenmaal 1 huis over.. En ja, wij laten alleen een huisje achter waar nog steeds iemand blijft inwonen. Alleen is het zo jammer dat ze continu van die steekjes onder water geven richting mijn kant. Maarja over 2 weekjes krijgen wij als goed is de verlossing of we nu urgentie krijgen of niet Tinus moet ze donderdag ja haha Demiën-Sem moet dinsdag voor zijn 2de prikkie en als ik er alleen al aan denk word ik weer nerveus! Sweetangel lekker gezellig dat je ff ervaringen komt uitwisselen hiero! Ik moet zeggen dat ik ook erg bang was de eerste keer met de prikjes. De zenuwen gierde door me lijf en toen was het zo ver.. Ik kreeg een rammelaar in me handen gedrukt om hem af te lijden "Kuch Kuch" Ik dacht hij word hoe dan ook geprikt dus gaat toch wel huilen! Ik kon het echt niet aanzien haha. Maar alles ging echt okeej! Op het moment dat de naald erin ging huildie die even, maar toen ik hem knuffelde enz. toen was hij stil en heeft de hele dag veel geslapen. Dus hij had toen die keer een goede uitwerking ik hoopr Iman ook Ik heb maar weer is ff foto's besteld bij kruidvat! Haha nu heb ik dan alle foto's vanaf de digitale camera. Dan kan ik het ikke boek vol plakken hihi
Erg he Keejbie... Ik ben nu al nerveus ervoor (ben wel zelf heeel bang voor spuiten ) en het is pas zondag!! Ik hoop dat het mee gaat vallen en datze er niet teveel last van heeft erna. Ze kunnen er toch ook koorts van krijgen he? Hoop dat ze veel slaapt erna, is wel eens fijn haha... Met de hielprik schrok ze alleen even... En nog even voor de zekerheid: ze prikken in beide bovenbeentjes he...?
Ja klopt, in beide bovenbeentjes. Cyenna moet morgen voor de derde (en voorlopig ff) laatste keer een prik. Ze huilde ook alleen maar toen ze de naaldjes in haar beentjes voelde. (maar ze huilde toen wel heel hard ) De arts masseerde gelijk toen haar beentje en het huilen stopte toen wel gauw. Ze heeft ook geen nawerkingen gehad, behalve dat ze wat suffig was en wat minder dronk. Hier is alles goed trouwens. Cyenna legt ook telkens haar handjes op haar knieën haha. En gister lachte ze zoooooooo leuk, met zo'n leuk geluidje erbij, dat had ze zo nog nooit zo gedaan. Wil telkens dat ze het nog eens doet, maar dat wil ze niet Nou ik ga nog ff wat doen!
Suus ik woon wel in de buurt van water..echt een lange brede sloot..maar of dat de vaart is geen idee haha..erg he Het is ook niet echt een sloot..is daar te breed voor..uhh snap je me nog haha..Jij woont in Buiten toch? Sweetangel..Dhani had 's middags wel ff last van zn prikjes..hij was echt aan het krijzen en trok zn beentjes helemaal op..ook werd 1 beentje op de plek behoorlijk dik..we hebben hem vloeibare paracetamol gegeven(geloof van Daro) en een koud washandje op zn beentje..na een half uurtje viel hij in slaap en daarna geen last meer gehad..volgende week maandag moet hij voor zn tweede prikjes.. Fotoshoot is best goed gegaan..af en toe wilde hij wel ff huilen..deed dit dan ook..tussendoor flesje en dan was het weer goed..maar uitgerekend vandaag wilde hij vanmorgen niet slapen..dus hij was doodop..hij is de hele dag wakker geweest..tot nu net..hij is net in bad geweest en ligt nu gelukkig te slapen..hij was alleen maar aan het huilen en wilde niks..goed zal wel aan slaaptekort van vandaag liggen.. Zal wel ff vragen of mn ventje de foto's z.s.m. op de website wil zetten..oja maar dat kan natuurlijk voorlopig nog niet..1 van de foto's is natuurlijk voor 60 jarig huwelijk van mn opa en oma en die kijken ook op de website..hmm dan probeer ik ze wel ff in mn album te zetten..niet nu hoor..heb het wel beetje gehad voor vandaag.. nou meiden fijne avond en tot morgen..
Goedemorgen Dames, We zijn verplaatst. En ik maar zoeken waar we waren gebleven. Maar goed wat een piep weer vandaag zeg. Gatver...... Maar goed ben al lekker boodschappen wezen doen. En straks baby zwemmen en dan denk ik dat ik vannmiddag nog ff naar de Prenatal ga. Zeg fijne dag allemaal vandaag
Goeiesmorgens!!! Daar was ik ook weer eens! Was weer helemaal gezellig afgelopen vrijdag! Heerlijk om weer eens al je vrienden en bekenden te spreken. Heb erg genoten, moet op z'n tijd even he?! \/ En Tijn heeft het ook prima gedaan bij mijn schoonouders!! Was de 2e x, maar alles ging oke. Geeft mama weer een gerust gevoel!! :cheers: Eliesja wat vervelend voor jullie dat jullie nou nog geen duidelijkheid hebben!!! Heel veel strekte!! Leuk Sonnie, zo'n fotoshoot! Ben wel benieuwd naar de foto's!! Sweetangel, Tijn moest wel even brullen bij de vaccinaties, en heeft daarna lekker geslapen. Geen bijzonderheden verder. Volgende week krijgt hij zijn 3e prikjes en dan zijn we er eerst een half jaar vanaf, gelukkig!! O Tinus, veel plezier met babyzwemmen, enneh, niet te veel kopen he bij de Prenatal, ha ha!! Suus, heb je nog wat bijzonders gedaan toen je kids uit logeren waren?! Nou, dat was het eerst weer even dacht ik zo, zal weer s ff opruimen hiero. Veel plezier vandaag!! 8)
Bedankt voor jullie antwoorden dames! Bij de meeste waren er geen bijzonderheden lees ik zo... Ik ga wel ook even vloeibare paracetamol in huis halen voor de zekerheid (dank je Sonnie, had ik helemaal niet aangedacht!!). Als ze het nu niet nodig heeft, is het toch handig om in huis te hebben mocht het eens nodig zijn! Zucht... Nog 3 dagen...
Morguhh meiden.. Tinus veel plezier weer met babyzwemmen.. Miekie toppie dat je vrijdag een leuke avond had..lijkt mij ook wel weer is leuk zo'n avond Mn vriend en ik hadden het er gisteravond ff over..dat het nu wel keertje tijd wordt dat Dhani uit logeren gaat...mn ouders willen zoooooo graag oppassen haha..maar ik wil het nog niet..naja wil het wel..maar kan het nog niet..maar goed misschien binnenkort maar ff kunnen mn vriend en ik ff lekker met zn tweetje uit eten..daarna ff kroegie in.. Nou doei maar weer..ga Dhani ff fles geven en dan huis schoonmaken..was staat al wel aan..maar nu de rest nog..geen zin..maar ja had ik vorige week ook al niet.. Fijne daggggggg
Ik ben net terug van cb. Ze heeft gelukkig nu weer voorlopig de laatste prikjes gehad Was weer ff brullen, maar ze was goed te troosten en nu ligt ze te slapen. Ze weegt nu 5.430 gram en is 59 centimeter. Ze wordt groot hihi. Over 3 weekjes werken... Het aftellen gaat nu echt beginnen. Woensdag moet ik al ff, voor een overleg. Dan komt m'n moeder oppassen Andere opa en oma zijn naar Kreta nu. mmmm wil ook wel. Moesten gister nog naar de dierenarts met de Jack Russel van ze. Hij had diarree en daar zat ook nog eens bloed bij. Zal je altijd zien, net als ze op vakantie zijn. Maar hij heeft een spuit gehad, speciaal eten en medicijnen en het gaat nu wel weer goed met hem gelukkig. Sterkte Linda alvast.. Maar het valt echt mee hoor. Hihi Prenatal is slecht voor de portomonnee
Hmmm idd Sonnie.. Het word weer eens tijd om er tussen uit te gaan met je mannetje. Dat hebben we hier ook. Verlang er onzettend naar!!! Maar wil nog niet echt de hele nacht wegblijven. Dus misschien een bioscoopje of iets. Alleen baal ik zo ontzettend dat ik niemand heb hier die ik vertrouw om te laten oppassen. De mensen die ik wel vertrouw wonen me te ver weg om hem "even" heen te brengen. Baal er best van want ben vanaf zijn geboorte niet langer dan een halfuurtje van hem weggeweest en na mijn idee is dat toch wel een beetje vreemd
hmm keejbie minder dat je geen betrouwbare oppas hebt voor Demiën.. Voor degene die het leuk vinden..heb paar foto's van de fotoshoot in album gezet..kan er alleen niet meer in zetten..album is vol Heb al wat gewist..ga van de week wel ff kijken wat er nog meer uit kan.. Ga het eten maken..lekker Boerenkoolstamppot :chef: eets smakelijk allemaal knuffel van ons
Wat een prachtige foto's Sonnie!! Echt leuk joh!! Achja binnenkort anders toch maar keer regelen dat Ivo zijn zus op gaat passen. Haar kleine meisje is zelf 2 dus dat komt wel goed. Ze is ook helemaal weg van hem. Maarja, diep van binnen zegt iets tegen me dattie nog te klein is en blaat blaat. Maar hij moet toch ook eens aan het idee gaan wennen om bij iemand anders te logeren anders zit ik straks met het probleem dattie hysterisch word als we hem ergens laten Best ingewikkeld nog allemaal hoor moeder zijn en het goede leren
Wauw wat een supermooie foto's Sonny! Echt leuk! Fijn dat Ivo z'n zus het dan wil doen en ze heeft idd al ervaring, dus komt vast helemaal goed!
Hey, leuke foto's hoor!! Die met die beer vind ik lieffff!! We gaan binnenkort maar even een afspraak maken voor een fotoshoot, die we van de blije doos kregen. Hebben jullie daar al gebruik van gemaakt? Zo Miranda, Cyenna groet ook al mooi!! Gelukkig ben je nu eerst van de prikjes af!! Spreek jullie later weer!