Op deze laatste foto van Dhani en Loïs lijkt Loïs weer zo mega groot t.o.v. Dhani maar dat is ze helemaal niet toch, zei jij Son ? Foto is inderdaad erg lief !
Aaah Saraah dies lief he van Cyenna hihi. En Sonnie, alleen de beebs moesten op die foto, niet Lin en ik
haha lin verassend dat jij ze wil hebben.. en idd lin ik vond loís in het echt kleiner..dacht echt dat groter was... ik ga dhani naar bed doen en dan kom ik weer terug.. Hye miran ook weer terug..snel gedaan ook tot straks..
Ja Miran, we hadden nog zo gezegd : alleen Cyenna en Loïs op de foto hihi maar hij is toch wel leuk zo
Hoi meiden, leuke foto's hoor. Wat leuk dat Lois al goed kan zitten, en Dhani in hondjes stand zit/staat. Dat kan Steven nog niet hoor. Grappig dat Saraah lang haar heeft, zo lang wist ik niet. Wie van jullie moest nou het verste rijden dan? Was ik ff nieuwschierig naar. Dus Linda, Saraah d'r vriend/man is weer een vriend van jou? Nou ik lees nog even verder mee
Ik moest een uur en een kwartier rijden Foto's zijn verkleind.. nu nog allemaal uploaden. Ondertussen ff Cyenna in bad doen, dus tot straks!
WAUW wat een leuke foto's allemaal, echt geweldig. Zou ik ook een aantal foto's via mail kunnen krijgen, was zo stom om de filmcamera te vergeten! Ik had een digitale fotocamera maar de oplaadbare batterijen waren steeds neller leeg en ik kreeg ze nu dus niet meer vol! Gauw weer een meeting doen hoor en nu wat meer mensen mee, heel gezellig zo met al dat kleine spul hihi Sem was echt gek van Noa's rammelaar in de vorm van een toren met kikkerhoofdje erop! Ik ga morgen ook een proberen of Sem wat brood wil Nou Sem heb ik intussen even op bed gelegd, die was niet meer te houden en slaapt als een roosje nu Ik ga even bij mijn man zitten die heeft mij de hele dag moeten missen "zegt hij net" (ach gossie) Oja ik ben ook lekker door me rug gegaan net met inladen van Sem, oooooooooh dat doet zeeeeeeeeeeeeer