Gezellig Tinus als je dan ook meegaat! En er moet een volgende keer komen hihi. Maar Heerlen is wel errug ver
Ik was al aan het sturen naar het vandenbrandt mailadres Son, is dat goed ? Zijn 6 mails in totaal want ik stuur gewoon de grote versies en wat de mensen niet willen moeten ze maar weggooien Lin, kan ik het gewoon naar je hotmail sturen ? Leuk als je ook komt Tinus ! Ik vind sowieso dat iedereen verplicht moet komen
Mijn Outlook is op tilt door het versturen en volgens mij krijg ik de mails ook terug. Son, heb jij al iets ontvangen van de 6 mails ? Haha ik ben ook echt een kalf soms hoor, mijn vriend zegt dat ik te grote bestanden heb verzonden en nu is Outlook bijna dood
jahoor vandenbrandt is goed Heb ook gewoon alles naar iederee ngemaild..kan je zelf kijken welke je wel of niet wil..
Zo meiden Sem heeft zijn laatste fles binnen en is nu in diepe slaap =D> Ik ga zo ook lekker slaapies doen, ben gebrokken en niet alleen ik maar ook mijn rug Heerlen is idd erg ver, maar mijn man wilde mij weer brengen en halen Dus die is dan lekker heen en weer aan het rijden zo hihi, ach moet hij weten Nou slaap lekker dames
zo patricia das lekker dat hij dat wil Echt klote van je rug Lekker dat sem slaapt.. welterusten voor zo direcht..denk datik er ook zo maar in duik
Hihi Sem ook lekker slapen. Cyenna ook al een uurtje. Sterkte met je rug! Oh Patries, da's lekker joh dat je man je wil halen en brengen! Ik ga ook zo.. Trusten alvast!
Hello ladies, Zo te lezen hebben jullie het allemaal erg naar jullie zin gehad. Ik probeer er de volgende keer ook bij te zijn met mijn kleine meisje. Omdat jullie haar vandaag niet live hebben kunnen zien heb ik nog even 3 foto's in mijn album gezet. Ik ga nu ook slapen want wij gaan morgen een midweek naar het Grevelingenmeer met de hele familie. Dikke kus Veertje
Goedemorgen! Iman was net heel hard aan het gillen, lag ze op haar buik in bed Nu ben ik toch wakker, dus weer even hier checken Als ik was gekomen had ik dik 2 uur moeten rijden, maar dat had ik er 200% voor over gehad Mensi, ik ken de vriend van Saraah niet hoor hahaha maar Saraah en ik zijn echte vriendinnen geworden door dit forum. Grappig he? Ik kan me voorstellen dat al jullie grut heeeel moe is, misschien dat Lois zelfs wat langer slaapt dan 7 uur vanmorgen Patricia sterkte met je rug! Son, thanks voor je mail! Mad, ik wil de foto's ook he hihi Nou ik ga nog proberen wat te slapen
Oh ik lees dat jullie volgende keer helemaal hier heen komen? Stelletje gekken hahahaha Ik kom snel weer richting Almere bij Sarah dus dan valt er misschien ook wat te regelen? Son, Lin, jullie wonen dan toch redelijk in de buurt... En nu ga ik echt! tot straks! doeiiiiiiiiiii
En hier ben ik weer Iman lag net weer te gillen en ze lag weer op haar buik Iemand van jullie dat ook gehad? Ze draait zich op haar buik, maar wil helemaal niet op haar buik liggen hahaha
goedemorgen, Goh lin jij bent er vroeg bij. Heb eigenlijk weinig nieuws. Dus ga er ook weer vandoor. Ga ff boodschappen doen en straks ff poetsen en de was opruimen. Want er staan 3 wasmanden vol met schone was.....
Lin, jij was er vroeg bij 8) Ik wil vandaag weer een meeting ! Het is nu half 9 en Loïs slaapt nog steeds \/ Haha Lin het werkt echt dus, ze was ook zooo moe gisteren. Misschien moet Iman even wennen aan het op haar buik liggen/slapen, Loïs wil niet anders meer. Als je naar Almere gaat laat het dan weten dan kom ik er ook aan. Ik vond het echt heel leuk ! Veertje wat is je meisje groot geworden ! Leuke foto´s joh.
Oh Tinus daar heb ik zo'n hekel aan, strijken en handdoeken opvouwen Gelukkig heb ik gisteravond even snel alles weggestreken en alle handdoeken gevouwen. Succes ermee haha
Hoi meiden! Ik kwam hier ff om naar de fotoos te gluren. Leuk zeg! Ik hoop er volgende keer ook bij te zijn, het ziet er errug gezellig uit. En al die beebs van ongeveer dezelfde leeftijd, super hoor! Linda.... nu weet ik het zeker, jij bent ECHT verslaafd aan dit forum, dat je zo vroeg al post... haha
Hallo, hier ben ik ook weer eens. Ik heb nog geen tijd gehad om terug te lezen hoe jullie het hebben gehad met z'n alle. Met Sam gaat het nog steeds heel goed, ben zo blij ze is nu ook zo vrolijk. Eten gaat nog wat moeizaam gister heeft ze alleen de fles van 7.00 uur op. de rest wilde ze niet en ook geen warm eten en zelfs geen toetje. Weet niet wat dat is. Maar ze lijkt het zelf niet erg te vinden. Vanmorgen had ze in een teug de fles leeg.
Ik ga nu ff douchen, Sam ligt al weer te pitten. En nu ik die dreads heb duurd haren wassen wel ff. Dus tot straks. Hoop dat ik dan ff kan bijlezen. Ben ook benieuwd hoe het met alle kids gaat of er geen zieke zijn op dit moment.