Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

en Iman hopelijk wordt je snel weer beter... arme meid

2. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    jeeetje Lin t houd niet op he :( je kunt nu om haar buikje te verzachten ook overstappen op koemelkvrije voeding... de nutrilon Pepti is iets duurder maar daarmee komen misschien wel haar buik/ darmen te verzachten.... echt zielig hoor voor je meissie! al was je op de meeting had ik je een blik van mijn voeding gegeven om te testen!

Son fijn dat die bult niets ernstig was! jullie moeten nu gewoon overal stootkussens voor Dhani plaatsen net als in de box ring!

Lindaaaa jeetje :confused: 700 euries is niet mis! rot zeg!

Wow goed om te horen dat Benthe goed is gegroeid!

Evi dr speelgoed ligt in open mandjes... is niets! echt een rommeltje....

Ik weet nog niet wat er gaat gebeuren vanavond bij ANTM maar ik ga zeker kijken!

vandaag op t CB was Evi 8490 gram en 72cm! 2 weken geleden bij de kinderarts was ze 74 cm! ha ha ha... we hebben dr te heet gewassen!

jullie raden nooit wat ik vandaag met Evi heb laten doen.... bloed prikken! zag er zoooo tegenop maar ik had nu de auto en dacht als ik nu niet ga ik helemaal niet! het is me alles meegevallen... ze huilde wel en er kwamen een paar tranen maar lang lang lang niet zo erg als ik had verwacht! ben trots op m sterke dappere meid! volgende week de uitslag! ben benieuwd!

x

3. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    poeh hee daar kun je veel kleren voor kopen :confused:
    Wij hebben nog geen rekening gekregen hier.. hebben btw essent..

Die schatkist is leuk!
    kga ook maar es lekker shoppen bij ikea denk ik! afgel zaterdag wel heel snel geweest, nieuwe matrassen ophalen.. en dekbed gekocht. Rood.
    onze slaapkamer = rood.

Fijn dat je weer beter bent roos!
    He lin, iman blijft wel kwakkelen he. zielig man. Wordt nu wel eens tijd dat jullie/dok erachter komt waar dit aan ligt.
    Arm kind met zoveel pijn.. vindt het echt zielig!

Mad-> wrom moet je bloedprikken dan?
    En weegt ze maar 3 kilo? heb je dat wel goed?

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahahahahahaha Mad, Is me Evi opeens gekrompen :) :)
    De wasmachine toch maar wat koeler zetten hihi

Maarre 3490 gram? Is ze fijn terug op haar geboortegewicht hihi... Denk niet dat dat klopt of wel :)

En knap van je dat je bloed bent gaan prikken joh!
    Ik wist hoe je er tegen opzag!

Trouwens thanks voor je hyveskrabbel ;)
    Maar ondertussen weet je t antwoord al he haha

5. sweetangel100

Senna: Essent is er altijd laat mee, wij hebben ook essent en vorig jaar pas in april afrekening gehad!

6. Niet meer actief

wij hebben ook essent....

7. Niet meer actief

Ga yanouckje ff de fles geven... tot morgen dames... misschien nog ff tussen door. Maar ben mijn was aan het opvouwen nog 1 wasmand... gelukkig maar

En straks ANTM kijken joepie... leuk man

8. Niet meer actief

Hallootje..was ik weer..

HEb net ff met steef overlegd en we gaan morgen waarschijnlijk naar Ikea :D morgenavond dan..

Goed dat je bent geweest Mad met Evi bloedprikken ;)

Roos fijn dat je je weer beter voelt..we hebben je wel gemist hoor gisteren!

Jeetje lin das een dure rekening..maar idd als je dan ineens thuiszit omdat je zwanger bent en omdat je meer wast..
    Hmm zullen wij ook wel bij moeten betalen :(

Achtelijk van de huisarts hoor lin..maar heb je dr al over gesproken op msn..

Wat een goed nieuws van Benthe zeg :)

En verder ben ik het kwijt..

Heb zo nog ff filmpies van dhani bij de waterbakkenvan de honden, voor degene die het leuk vinden..

9. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    ooh dus april :(

hmmm
    maak me niet bang linda :S ;)
    Zie het eig wel voor me dat we ook bij moeten betalen!

denk dat mad ipv 3 8 bedoeld ofzo ;)

jaaah sonnie kom op met je filmpjes!

10. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    heb t al veranderd ;) ze is 8490 gram! zo erg is ze nou ook weer niet gekrompen :) heb een wijntje op bij t eten misschien ligt t daaraan :oops:

Evi moest bloed laten prikken voor koemelkallergie en nog wat andere allergien zoals voor de hond en huisstofmijt etc. ze heeft namelijk ook last van ecceem/ droge huid etc. niet dat ik trouwens ooit mijn 4 voetertje wegdoe hoor....

o Hans komt thuis... moet m alles ff vertellen! zoveel meegemaakt vandaag... CB ziekenhuis etc.

doeiiiii

11. sweetangel100

Hahaha geweldige filmpjes Son!

12. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    superfilmpjes!
    wij gaan hier morgen naar de dok, luca heeft al een hele tijd een bobbeltje achter zjin oor.

13. Niet meer actief

owja dna ff naaar de huisarts..succes morgen en ff laten weten he wat de dokter zei ;)

14. Niet meer actief

leuke filmpjes son.

Succes morgen bij de dokter senna

15. Niet meer actief

leuke banner tinus :D

Hoe gaat het met het kruipen van Yannouck?

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hele gave filmpjes Son!

Ik heb er nog 1 van gister voor jullie, maar hij is nog aan het uploaden ;)

Ah en lieve Evi bloedgeprikt! Wel goed dat je gegaan bent Mad! En gelukkig viel het allemaal mee.

Senna jij morgen succes! Hopelijk is het ook niets bij Luca.

17. Niet meer actief

Ja het is nog steeds niet echt kruipen maar tijgeren is het ook niet want ze gebruikt haar handen en voeten. En als je doet tygeren gebruik je echt meer armen dan benen. Maar dat is niet zo.

Maar verder gaat het geweldig. Ze kruipt steeds sneller. Wel grappig om te zien. Af gelopen week was ze zich zelf aan het opdrukken. Dus was helemaal komisch.

Maar goed geduld is een schone zaak.

18. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    hey, Sam heeft vandaag een slaap dagje of zo. Vanmorgen om 7 uur wakker om 9 uur wilde ze weer naar bed tot 11 uur. Om 13.00 weer naar bed tot 16.00 uur. en om 18.00 wilde ze weer naar bed. Als ze maar niet weer ziek wordt!

19. Niet meer actief

grappig he om te zien hoe ze dat allemaal doen..
    Maar super dat het goed gaat ;)

Share This Page