Wat goed dat yannouck al wil gaan kruipen. Sam die rolt de kamer door ipv kruipen of tijgeren. En miran, jij moet volgende week ook weer naar het cb toch? Ben benieuwd of ze nog steeds gelijk op gaan... En wat leuk om te zien van die namen Sam 69keer geloof ik voor een meisje. Valt me nog mee mensen reageren zo raar op de naam voor een meisje.
Oh wat leuk dat Yanouck ook al zo vooruit komt! Ik vind Sam ook een hele leuke naam voor een meid! Lekker slaapkoppie dus vandaag! Ja ik moet maandag weer naar het cb! Jij ook volgende week toch?
dan was ze er gewoon aan toe. Maar ik hoop ook niet dat ze ziek wordt. Sam is toch ook een leuke naam voor een meid. Lekker stoer... Yanouck kwam maar 1 keer voor
Sam moet dinsdag naar het cb. En dan weer over 2 maanden weer prikjes. Zijn het er dan weer 2? Ze heeft er gelukkig nooit last van gehad, heb wel vsm gebruikt dus misschien ligt het daaraan.
leuke filmpjes weer....Top! koekoek, bijna tijd voor ANTM meiduhhhh ik wilde nog iets zinnigs zeggen, maar weet niet meer wat... volgens de mama van sweetLin is het dan gelogen hihi Deze week ook ff bloedprikken...nou ja ff prikken..een halve liter...ik ben bloeddonor, dus deze week even naar de bloedbank.... nou het gaat zo beginnen......laterzzzzzzz
oeh jeetje wat zou danielle hebben denk je? lijkt me ook freaky in een thais ziekenhuis. je spreekt de taal niet etc etc....brrrr...nou spannend! en die Jade zoekt nu dr volgende slachtoffer...lieve Joanie...hoop dat die haar niet op dr kop laat zitten
wat is het hier rustig.. zker allemaal op 1 oor moet nog een uurtje werken en dan vrijjjjjjj leuk filmpje hoor miran!
Leuke filmpje Miran! Wie is er uit ANTM, ik heb het niet gered, ben van te voren gaan slapen zo moe was ik Wanneer komt de herhaling ook weer? Vrijdag? Lin jij hebt het afgelopen week tot gekeken? Iman lag net op haar buik, met haar rug naar de tv zeg maar... Begonnen de teletubbies, gaat ze helemaal hyper doen hahaha... Ze wist niet hoe snel ze zich om moest draaien
Hier nog een Tubbie fan Maar Loïs slaapt nog ! Weet niet wat ik meemaak ! Komt misschien ook omdat papa niet hoeft te werken en dan wordt ze dus niet om 7 uur wakker van ons. Ze werd wel nog 1 keer wakker vanncht voor een fles. Lin, die hele dunne negerin is eruit, weet ff niet hoe ze heet, Furonda ? Volgens mij wordt het op zaterdag herhaald. Mad ik moest erg lachen om je opmerking dat Evi te heet gewasssen is Wel goed dat je toch bent gegaan voor het bloedprikken en dat het is meegevallen ! Ik heb trouwens het hoesje van mijn fototoestel onderin mijn tas gevonden, helemaal vergeten te zeggen Senna, suc6 bij de dokter straks. Leuke filmpjes ! Vandaag ga ik alle spullen voor Loïs haar logeerpartij alvast naar oma brengen, en ff een kinderstoel kopen bij Ikea voor bij oma thuis. Ze hebben een witte voor 15 euro en das sowieso wel makkelijk om daar te laten staan dan. Dan weer naar het ziekenhuis en dan spullen inpakken. Morgenmiddag 4 uur vertrekken we naar Frankrijk en dan moet ik mijn meissie missen tot en met zondag
Goedemorgen.. Heb je wel een goede nacht gehad met Iman Lin? Haha helemaal hyper van de teletubbies Eind van de week komt herhaling..komt het niet op zaterdagavond? Furonza is eruit..grr en die Jade..bahbahbah..schijtwijf..arrogante kop..sara vind ik ook niet zoveel bijzonders eigenlijk met dr naaperij.. eng he in dat ziekenhuis..zo helemaal alleen en niet die taal spreken.. naja zal eigenlijk niet meer vertellen anders is hetniet leuk voor je Lin om te kijken
goeimorge ladies, Sam slaapt weeer hihi. Ze werd vanmorgen om 7.00 wakker en nu ligt ze weer te slapen. Wat zou dat nu weer zijn. Moet om 11 uur met de hond naar de kapper. Dan nog ff naar het kruidvat luiers en potjes in de aanbieding. Jullie nog plannen voor vandaag?
goede morgen dames, Nou Yanouck gaat straks met haar vriendinnetje spelen. Dus kunnen de moeders ff kletsen. En verder in huis opruimen. Want morgen moeten we weer werken. Dus ja dan moet alles weer netjes zijn vind ik. Ga ff kijken of yanouck nog ff wil slapen en dan kan ik ff mijn fietsstoel installeren denk ik. Als me dat gaat lukken....
ja Furonda eruit.... had ook liever Jade zien verdwijnen.... komt nog wel! o gelukkig Lin dat je je camera tasje weer had gevonden! ik dacht t al want ik zag niets meer liggen! Ja ik heb hier nog een termo kannetje een donkerblauwe.... wie o wie? Evi is zoooo chago vanmorgen ze is heeeel snel weer terug naar bed gegaan zo net Wij jonge ouders op de mat! lekker douchen hondje uitlaten en thee drinken met wij jonge ouders! zal ik alle zooi van het fruit eten daarna maar opruimen ha ha mmmm als ik achter me kijk lijkt er wel weeer een bom te zijn ontploft! pffff x
Ja het stoeltje zit erop.... Dus straks op de fiets naar het vriendinnetje van Yanouck. Het is maar 5 min fietsen maar dan is dat het begin...