Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

thanx thanx thanx :oops:

Ik ga dat ook doen van die bonnen in de baby doos..maar doe ik als hij ongeveer vijf maanden is..we hebben nu al 96 :confused: foto's van de fotoshoot en afgelopen zaterdag is hij op de foto geweest bij de supermarkt..anders zit het zo dicht op elkaar :D

Dat idee hebben wij hier ook beetje Keejbie..hij moet er toch een keer aan wennen want anders wil hij straks helemaal niet zonder zn papa en mama..

Volgens mij zit Dhani weer in een sprongetje..hij huilt echt constant..wil niet eten en slapen..is super hangerig..sinds gisteren is het echt zo extreem..ben echt doodop nu..hij ligt gelukkig nu wel te slapen maar dat heeft wel ff wat tijd gekost..zodra ik de kamer weer uitliep was het brullen..ben maar naast hem gaan zitten, wat liedjes gezongen en uiteindelijk viel hij in slaap..

2. Niet meer actief

Mooie foto's Sonnie.

Nou vandag weer sensatie hier in de straat. Kom ik samen met de buurvrouw terug van de Preantal ( weer teveel geld uitgegeven). Staat er een politie auto in de straat.

Nou ja niks bijzonders gebeurt wel eens vaker dat ze hier door de wijk rijden. Maar nog geen uur later werd 1 politie auto 4 auto's en een hoop volk en ook een hoop agenten. Ondetussen ben ik eten gaan halen. Ik kwam terug en toen vertelde Johan dat ze 7 mensen hebben afgevoerd geboeit en al. Dus Lazen we op internet dat er een inval was. Maar wat er verder aan de hand is weet ik nog niet. Maar er werd vanavond van alles naar buiten gedragen in zakken en tassen enz. Dus weer spannend.
    Zo ik ga Yanouck een schone luier geven en dan de fles en dan gaat ze op bedje.

3. Niet meer actief

Morguh meiden..

hier een lekkere nacht achter de rug :) Dhani werd wakker rond 6.20 maar viel weer in slaap tot 7.35 :) Yeahhhh hihi..

Zo direct ff naar AH..moet ff een nieuw difrax flesje halen..want onze lieve labrador vond dat flesje gisteravond bere intressant..grrr..hele flesje aan diggelen..is al de derde keer dat ze dit flikt..flesje wat we nu hebben zuigt vacuum..zo irri..dus maar ff nieuw flesje halen..

Ga nu ff douchen en dan de hort op..trouwens vanaf morgen wordt het weer 26 graden hoorde ik :( Best lekker maar als het maar niet weer zo vies warm wordt..

Tinus spannend zeg..hou ons ff op de hoogte he ;) En wat heb je allemaal gekocht??
    Ik ga waarschijnlijk vrijdag met mn moeder naar prenatal in Den Bosch..wordt ook weer flink geld uitgeven :)

Fijne dag allemaal..kom later wel weer ff buurten

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd, het moet niet zo worden dattie nooit ergens wilt logeren!!

Ik ben weer erg zenuwachtig!! Ons jongetje moet zo zijn prikjes. Voel me echt misselijk maarja.

Ja Sonnie dat kan zo de volgende sprong zijn die van ons is ook zo huilerig. Ik ken de hele dag naast hem zitten en zijn handje vast gaan houden want anders blijftie maar huilen en tegenwoordig is het echt krijsen das niet normaal!!

Word er ook wel erg moe van:(

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje Tinus, wat een gedoe??!! :-s
    Vraag me af wat er dan aan de hand is geweest.
    En het is bij jullie in de straat???
    Lekker dan...
    Weet je al wat meer?

En ja, zijn ook erg nieuwsgierig wat je hebt gekocht bij de Prenatal! Ik moet binnenkort ook maar weer eens heen. ;)

Succes Keejbie, met de prikjes!! :cry:

Lekker Sonnie, dat je hond weer met de fles is gaan spelen!! Hoe kan zij er bij komen dan?? :(
    Die van ons blijven er gelukkig af. Ze hebben wel erge interesse in Tijn zijn speelgoed, haha! Maar ook dat gaat allemaal nog goed! Onze honden zijn ook niet zo groot, dus kunnen ook niet overal bij (Jack Russels).

He Miranda hoe is het met de hond van je ouders??

Vanavond heb ik de laatste x nagym van de zwangerschapscursus. Erg leuk!! Dus zal ik vanmiddag even een bloemetje o.i.d. voor de begeleidster kopen. :flower:

Nou ik zal ff douchen. Wil zo nog wel even wandelen met Tijn maar het weer is erg grauw hier.

Doeiiii!! ;)

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O ja, ik las dat Silvie, die bij de febr, maart, april mama's zit, alweer iets van 6 a 7 weken zwanger is!!! Was niet helemaal zo gepland, maar natuurlijk welkom. Dat heeft ze dus vlot gedaan!!

Nu ga ik echt douchen!

7. Niet meer actief

Nou het is een hennepknippery bij ons in de straat. 8 Mensen zijn gearresteerd. Kijk anders maar op 112 brabant. Daar moet het ergens staan. Ja het is echt bij mij in de straat. Zal het beter zeggen Ik kan het huis zo zien liggen. Raar idee allemaal. Maar er reed afgelopen maanden ook regelmatig politie door de straat heen. Ach ja ze zoeken het daar maar uit.

Nou heb gister een ding gekocht voor in de kinderwagen dat ze het kan bekijken enz. De babay doos opgehaald en een nieuw lakensetje en twee hoeslakentjes. En ik ga straks nog ff naar de hema want hoorde van mijn moeder dat ze daar leuke winterjasjes hebben. Met houtje en touwtje en dan in het fuchsia roze. Als ze mooi zijn....... ;)

Zo dames ga mijn schoenen aan doen en dan maar eens ff wandelen.

8. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hier gaat alles helemaal toppie...
    Valentino doet het echt heel goed op 4 flessen... hij gaat nu om 9.15-9.30 uur naar bed.. en wordt pas weer tussen 8.30 en 9.00 uuur wakker.

Zondag zijn we heerlijk wezen zwemmen met hem, en hij vond het geweldig.. Heeft het ongeveer drie kwartier uitgehouden en toen werd hij moe. Lekker weer aangekleed en een tukkie laten doen in de kinderwagen.

Gisteren weer gemerkt dat Valentino behoorlijk van slag is in een ruimte met veel mensen. Mijn zusje was gisteren jarig.. en hij moest echt veel huilen. Dat is nu bij elke verjaardag.. hopelijk is het snel over...

Wij moeten maandag voor de derde keer prikjes halen... hij heeft er geen last van, alleen is het bij het prikken even behoorlijk gillen.

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hoi dames

@ sonnie : super leuke foto's en die met die beer moet je afdrukken en ophangen ;)

het regent.... en ik heb t koud. (tis ook nooit goed he haha) ik ga maar ff opruimen enzo.. over 3 kwartier flesje geven en dan m'n meissie van school halen

ze heeft morgen een verjaardagspartijtje van een kindje uit haar klas, dus moet ook nog even een kadootje kopen. moeilijk

en ik heb nog een aflevering LOTTE tegoed :)

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey waar is ROOS eigenlijk???

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo Tinus, lekker dan weer bij jullie daar.
    Maar geen ernstige dingen verder gelukkig!

Die houwtjetouwtjejas bij de Hema is erg leuk!
    Was jammergenoeg alleen in het rose.
    Is niet echt Tijn zijn kleur, ha ha.
    Dus heb ik een andere bij de Hema gekocht!

Fijn Mamaantje dat Valentino het zo goed doet!
    Leuk dat jullie hebben gezwommen.
    Moeten wij binnenkort ook maar eens doen!

Ik wil wel gaan wandelen, maar het blijft niet echt droog als ik de radarbeelden zo zie....even kijken wat we gaan doen.

Heb gezien op internet dat die fotoshoots van de blije doos, dat dat in de V&D is. Makkelijk tevinden dus.

Latersssssssss.

12. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ik zag Roos laatst wel ingelogd op deze pagina.
    Maar ze heeft geen bericht getypt.
    Zal wel weer komen.

13. Niet meer actief

Miekie had het flesje op tafel laten staan..meestal breng ik het meteen naar het aanrecht..maar dhani lag al half te slapen in mn armen en bracht hem gelijk naar zn bedje..fout dus haha..maar goed net nieuw flesje gekocht..lijk wel een verzopen kat nu..pff wat een klote weer zeg..

Nou lekker Tinus zoiets bij je in de straat :(

Ja suus denk dat ik die met die beer laat uitvergroten en ga ophangen..maar zo zijn er nog wel meer foto's die ik erg mooi en leuk vind om op te hangen..kan gewoon niet kiezen haha..

Hongeralarm gaat weer af..dus ga ff flessie geven..tot zo

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    En van Taatje hebben we ook niets gehoord he nog steeds?!

Wat SUPER leuk dat Silvie weer zwanger is. Ik las volgens mij ook dat er iemand anders weer zwanger was (of heb ik dat nou gedroomd?!)

De prikjes gingen niet zo best :( Hij moest heel hard huilen maarja het was zo weer over. Nu gaat ik um ff happie geven en dan komt het wel goed ;)

Ik heb ook maar is gevraagd hoeland die "mag"huilen als ik hem in zijn bedje ligt. Ze zij 10 minuutjes (zet je een kookwekkertje aan en na die 10 minuutjes ga je ff kijken. Is hij stil en begint weer doe je weer 10 minuutjes.

Dus dat gaan we eens proberen al zou dat me ben ik bang wel zwaar vallen :( hehe

15. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Nou mad, hier ben ik dan :)

Hoe gaat het met jullie allemaal???? Ik ben hier niet zo vaak te vinden, aangezien ik niet zo veel te melden heb ( alleen maar vragen, zie alle topics ;) :oops: ). Wel heb ik al jullie albums met fotootjes even bekeken, wat zijn ze allemaal al weer veranderd zeg, leuk hoor! Met Stijn gaat het ook goed, groeit als kool, is al weer 61 cm en 6 kilo!!! :confused: Nou, prettige dag allemaal nog, ik ga zo even shoppen :D :D :D

XXX

16. Niet meer actief

Nou ik wou lopen naar het centrum. 45 min lopen dus een heel eind. Maar ik zag die lucht dus ik dacht dat het niet zo'n goed idee was. Dus straks lekker thuis. Alvast beginnen met het eten en de was maar opruimen dan.

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm hier regent het ook als een gek. Maarja moest er wel ff doorheen he naar het cb, ging ik na de winkels hebben ze allemaal me luiers niet meer Grr!! Dus Ivo straks maar ff laten fietsen ;)

Heb net ff gekeken bij Silvie's topic. Vind het best cool hoor ;)

Stel je eens voor dat er straks (paar maanden, paar jaartjes) een van ons weer tussen die lijst staat. Dat zou ik echt LEUK vinden!

Ennuh als het zover is.. Jullie vertellen het toch wel eerst aan ons he :p:p

18. Niet meer actief

Ja leuk he voor Silvie dat ze zwanger is..verrassing hoor hihi..

Hoi Flappie..Lekker dat alles goed gaat met je mannetje..

Nee Tinus het is niet echt lekker weer he om ff te gaan wandelen of shoppen..rot regen :(

We hebben idd niks meer van Taatje gehoord..volgens mij gaan we daar ook niks meer van horen..wel jammer hoor..vind dat als iemand geen zin meer heeft om hier te komen laat het dan wel ff weten..dan weten wij aagies ook hoe of wat haha..nee zonder gekheid..je kletst toch vaak met elkaar en deelt een hoop met elkaar..en dan zomaar wegblijven zonder wat te melden dat ken natuurlijk niet he ;)

Ik zie Roos ook wel is online maar ze reageert hier nooit meer..vind ons zeker niet gezellig meer :(

Ik ben nu al bijna een uur bezig om dhani te laten slapen..hij is echt doodmoe..sta ik naast hem..pakt ie mn hand en die knijpt hij fijn..dan valt hij in slaap..zodra ik wegloop gaat hij weer krijzen..heb sinds gisteren ook de tien minuten regel er in gegooit..maar werkt hier nog niet echt..op een gegeven moment stikt ie zowat van het gehuil dat ik toch maar ga kijken..nu huilt hij ook nog steeds maar zeurderig huilen dus zo te zien gaat de tien min regel nu wel lukken..I hope so [-o<
    De honden moeten echt nodig uitgelaten worden maar als hij zo huilt ga ik niet weg..
    Nou genoeg geklaag haha..ga ff broodje maken en als ie dan nog huilt ga ik ff kijken..

doeggg meiden

19. Niet meer actief

Haha Keejbie..mocht het zover zijn dan zijn jullie echt wel de eerste ;)
    Lijkt me wel gaaf als we straks weer met zn allen tegelijk zwanger zijn..alleen helaas plan je het niet he :(

20. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Dit is gewoon niet leuk meer! jullie posten gewoon teveel in een te korte tijd hahahahaha
    kan het niet meer bijhouden hoor!

maar fijn dat alles goed gaat met iedereen!!
    en wie zit er nu allemaal op 4 flessen dan? wij zitten op vijf, gister vier maar vandaag kom ik weer op vijf uit.. probeer naar vier te gaan in een deze dagen.. als het lukt en luca zich er natuurlijk goed bij voelt!!

Luca weegt nu 6500 kilo en is 64 cm lang en nu 12 weken en 2 dagen! gaat goed dus! hij lacht, heeft zijn handjes ontdekt.. allemaal sinda eind augustus! dus het klopt pcies met wat ze zeggen over kids die te laat geboren zijn.
    Alles kwam dus echt zes weken later dan normaal!!

waar zaten die foto bonnen dan in? in de babydoos van prenatal? kdenk niet dat ik dat snel zou doen, heb zelf de fotovakschool gedaan en ben nogal pcies daarin..
    schoonzusje heeft ook foto's laten maken, nou ze vind ze zelf prachtig (logisch tis haar kindje die erop staat)
    maar de foto zelf is vreselijk genomen, halve voeten erop, kind helemaal rechts op de foto, achtergrond uit de jaren 70 etc etc... hahaha niets voor mij denk ik dus. :)

Deel Deze Pagina