Good morning! Hier was Cyenna rond 8 uur wakker.. Ze ligt nu heerlijk op de grond te spelen en praten. Moet eigenlijk nog ff brood halen, maar het regent Dan maar ff met de auto. Cyenna draait nu eindelijk steeds vaker op dr buik. Vanmorgen al 4x ofzo haha. Gaat ze het dan eindelijk een keer snappen Ja ANTM, haha en Daniëlle was niet zo alleen hoor , waren toch cameramensen bij Ik weet eigenlijk niet wie ik nou de leukste vindt.. Denk Daniëlle.. Vind ze allemaal niet zo super haha. Ohja Lin1, hopelijk gaan de kruidvatluiers helpen bij Loïs. Is het al wat minder geworden?
Ik zag dat blauw thermoskannetje op de foto, die heb ik ooooooook hihi Blokker he Miran Vind eigenlijk ook dat je m ff kan gaan brengen Mad Zaterdag dan maar ANTM kijken! Ik ben benieuwd wie er gaat winnen! Iman had net weer buikpijn. Wat ik mij afvroeg he, zij krijg friso comfort 2. Had Tamer van Layla niet ook dat hij erg buikpijn kreeg van friso comfort 2? Dat meen ik me te herinneren... Ik ga vanmiddag even met mijn schoonmoeder naar mediamarkt. Ze moet 'nieuwe sjlang voor gas' hihi
hihi nieuwe sjlang voor Gasj ik jou snap haha gekkerd ik vind danielle ook het leukst miran en goed van cyenna veel plezier op de fiets tinus en jij met shoppen lin
Net na de fles was het weer zover met Imannetje Ik heb het CB gebeld en ik moet per direct overstappen op Friso Allergy Care, maar liefst 32 euro bij de apotheek. Het eerste pak zelf betalen, helpt het dan provoceren en dan krijg ik het vergoedt.... Iman is zoooo zielig nu Dalijk even naar de apotheek en dan sjlang voor gas halen hihi
ach arme Iman ik hoop dat het helpt voor die 32 euro Benthe goed bezig meid \/ Verder ben ik het vergeten, maar goede morgen!
Lin, kun je niet gewoon straks zeggen dat je geprovoceerd hebt en dat ze weer last kreeg ? Dan krijg je brief van CB en dan wordt het vergoed, toch ? Is toch zielig he dat als dit werkt dat je dan gewoon weer je meissie pijn moet laten krijgen grrrr die verzekering soms ook !
Lin, dat ben ik ook zeker van plan. Ik ga nu gewoon die voeding proberen en dan ZEG ik dat ik geprovoceerd heb. Ik ga haar echt niet weer die voeding geven hoor!
hier thuis is het ook rustig..vien is bij een buurmeisje aan het spelen....spelletjesmiddag. Ben benieuwd of dat goed gaat haha...aangezien ze allemaal echt totaal NIET tegen hun verlies kunnen...bij vien valt het redelijk mee, tenzij ze het idee heeft dat de ander vals speelt haha...dus ik merk het wel... ben eigenlijk gewend dat alle kids altijd hier spelen, dus dit is voor mij ook weer ff gek .... broodje eten tussen de middag is wel verschillend..ene keer hier en dan weer ergens anders... maar na school is het vaak hier...misschien lokken de kleurtjes in ons huis, of mogen ze hier meer en gekker doen dan ergens anders... Who knows!. Ik doe ook vaak mee en speel graag als ze bijvoorbeeld sprookjes naspelen graag de rol van slechterik hihi... boze stiefmoeder of de zeeheks inclusief stem natuurlijk... en haal graag grapjes uit Ze noemen me op school de grapjesmoeder haha (de kids dan, laat dat effe duidelijk zijn ) nou dan ga ik maar even de huisvrouw uithangen... Q gaat zo naar bedje toe en dan ga ik maar eens stofuigen en opruimen...
Goedemorgen! Ben benieuwd of het helpt lin! Suusje, wil wel eens een foto van jullie huisje/inrichting zien! volgens mij is het ook erg vrolijk met al die kleurtjes! ben wel benieuwd! Moet zo bij de dok zijn.. luc heeft al een tijdje een bultje achter zijn oren.