Ja Yanouck zit voor op de fiets. Heb het fietstoeltje gekrgen. Maar dat maakt niet uit. Het is een GMG fietstoeltje. Heb de zitting ff gewassen en die is weer schoon en fris en het stoeltje helemaal schoongemaakt. Dus hij ziet er goed uit. Dhani helemaal te gek man fietsen in de regen. Ik vind er ook niks aan.
ik heb voor vien ook een GMG maar dan voor achter... heerlijk stoeltje en heb er een paars harig bontje om de bekleding heen genaait...dus nu is het een blits one of a kind stoeltje
Heeft gijs het nog steeds zo benauwd? Hoe vaak krijgt hij flixotide, Sam 2x per dag. Maar daar merk ik ook weinig van. En ik mocht van de ha ventolin maar maximaal 2x keer gebruiken. Want daar kunnen ze helemaal hieper van worden is een soort pepmiddel ofzo iets.
Nou meiden ik ben er weer weg van ik hoor Sam, dan ga ik haar zo eten geven. En dan ff koken voor ons zelf. Vanavond komt de tuinman praten. We krijgen een hele nieuwe tuin en hij komt even de laatse dingen doorspreken en hoop een datum vastleggen wanneer hij kan beginnen. Het is nu zo'n puin tuin. Waarschijnlijk tot donderdag. Fijne avond alvast.
ja dat kan ik eventueel ook nog wel eens gaan doen als ik deze zitting niet meer zo mooi vind. Maar hij is rood en er staan beertjes op. Dus en hij ziet er nog prima uit.
hij krijgt flixotide 125gr ipv 50gr en hij mag tot 8x per dag ventolin gebruiken. Grappig die verschillende adviezen maakt het allemaal zo duidelijk Veel plezier met de tuinman en je piep tuin hihi
Zo ik ga alvast beginnen met vlees braden en de aardappels schillen. Dan kan Yanouck straks eten krijgen en daarna lekker in badje en dan op bedje.
Taatje, het topic is weg geloof ik waar je het over had... Keejbie, ik dacht dat ik eens ergens gelezen had dat jij wel geprovoceerd had, maar dat Demien-Sem er niet goed op reageerde. Suus, lekker rustige middag? Senna: hopelijk is het niets ernstigs! Ok probleem numero uno: Iman wil de voeding niet drinken. Ik heb ze zelf ook geproefd en ik kan me heeeel goed voorstellen dat ze die voeding niet wil drinken. Gadverdamme wat is die goor. Zal ik er een paar druppeltjes diksap doordoen?
nee lin niets aan toevoegen.... als ze echt honger krijgt gaat ze drinken... ze wennen er heel snel aan.... gewoon kleine flesjes maken en aan blijven bieden... inderdaad het is heeeel vies ! met evi had ik dit probleem minder omdat ze heel klein was en ze dan nog niet zo moeilijk zijn met smaken etc. Evi heeft vanmiddag bijna 2 uur geslapen vandaar dat ze zo chago was... ze was gewoon moe! ze zit nu met een kleed en een kussen achter zich op de grond! wat eten jullie? wij beef shanghai! en evi hutspot
Ja maar maar maar... Ze gaat heeeeel hard gillen als ik met de fles kom... Ik heb bijna een uur geprobeerd en ze schreeuwde van de honger en van de vieze fles hahaha... Toen heb ik haar een oud flesje gegeven, want ze was ook nog eens doodmoe... Misschien n paar druppeltjes diksap en steeds een druppel minder?
ja meid t is echt moeilijk..... je moet gewoon doen wat je gevoel zegt! maar ik denk niet echt dat die diksap het lekkerder maakt maar probeer gewoon van alles! x
Senna, hoe ging het bij de huisarts? Nix ernstigs hoop ik. Leuk Tinus ook al met Yanouck op de fiets! En Cyenna rolt nu ook al lekker! Ga zo door! Leuk filmpje trouwens. Son ook leuke filmpjes van je ondeugende mannetje! Lin, heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel plezier deze dagen! Goeie reis en lekker genieten van alles en iedereen en elkaar, haha!
Lin2, sterkte hoor met je meissie! Hopelijk lukt het met de voeding! Wat groeit Benthe goed, gelukkig maar!
Tijn kan MAMA zeggen! Wat leuke he, ben helemaal trots op mn kereltje! Zo, nu ga ik ff eten maken, doeiiiiiiiiii!
Och jee Lin,wil ze het niet hebben Ik hoop inmiddels wel... Wij hebben brood gegeten. Mannetje moest half 6 bij fysio zijn.. lekkere tijd hihi. Mad, je hoeft hem niet op te sturen hoor! Ooit zien we elkaar vast nog wel en dan komt het wel Denk dat de verzendkosten duurder zijn dan dat ding zelf En ik gebruik hem toch niet vaak
Goed van Tijn, Miekie! Lin, wanneer ging je ook weer weg? In elk geval heeeeeeeeeel veel plezier! Voordat je het weet is het zondag en zie je je meisje weer! Ik vind de thermoskan van Miranda een goede reden voor snel een nieuwe meeting te plannen
tjeeeeeeeeeeeeee wat kletsen jullie veel zeg, ik moest 10 pagina's terug lezen hihi echt niet normaal hihi Maar ik zou gisteren nog even terug komen, maar Sem stikte in zijn soepstengel, dus dat geef ik even niet meer. Vandaag een stukje korst van een bruine boterham gegeven en dat is goed gegaan Alles goed met iedereen? Sonnie dat waren leuke filmpjes van Dhani, echt een eigenwijs mannetje is het Goh Miranda je thermoskan vergeten , dus dat wordt binnenkort weer een meeting jaja gezellig hoor Ja ik ga het kleine mannetje wakker maken zo voor zijn laatste flesje en hopelijk gaat hij gauw weer lekker slapen. Ben zelf zoooooooooooo moe, komt denk ik door het weer buiten, het komt met bakken de lucht uitzetten Doei doei
Vanmiddag Cyenna ook weer met zo'n Nijntje koekje, ineens groot stukje in dr mond.. Maar kon het er gelijk uithalen gelukkig, je schrikt je elke keer rot. Pff Cyenna heeft d'r sprongetje volgens mij.. ze wil niet slapen.. Al een uur bezig met d'r. Voor ons lang haha. Nu is ze net stil, dus hopelijk slaapt ze zo.. Ik was gister zo moe Patries, jij dus vandaag... En we zullen proberen om minder te kletsen Volgens mij ging Lin morgen op vakantie, dus Lin heel veel plezier! En tot zondag !