Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

\:D/ Yeah ik ben over de 2000 berichtjes \:D/

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Lin wat een ellende dat Iman die voeding niet lust, hoe is het nu met de krampen en de oude melk gegaan ?

Taat, het topic is weg geloof ik dus ik heb het niet meegekregen.

Wat eng weer die grote stukken soepstengel en Nijntje koekjes in hun mondjes ! Brrr !

Vanmiddag/avond heb ik alle spullen alvast weggebracht naar mijn moeder dus morgen hoeft mijn moeder dan alleen Loïs nog mee te nemen. Haar hele huis is omgebouwd tot een kindvriendelijk paradijs. Vind het nu wel eng worden hoor, morgen gaat ze gewoon 5 dagen weg bij me, pffff.

We gaan morgen weg om 15.45 met de bus, we komen dan vroeg in de ochtend aan in Frankrijk en dan trappen ze je gelijk de skies op. Je kunt dan pas aan het eind van de middag op je kamer maar ach dat boeit allemaal niet, ik heb vaker van die midweek bus arrangementen gedaan en als je van te voren weet wat je te wachten staat is dat allemaal wel te doen. We gaan om 3 dagen te skieen :) Er ligt genoeg sneeuw en er komt nog meer aan heb ik gelezen.

Ik ga de verhalen hier ook erg missen al is het maar 5 dagen haha echt gek eigenlijk dat we alles delen maar ook erg leuk !

3. MirandaT

We gaan je ook missen Lin! ;)

Het zal idd echt raar zijn zonder Loïs, maar ze is in goede handen! En het is zo weer zondag!
    Heel veel plezier!

4. Niet meer actief

Miekie wat goed van Tijn..yeahhhh :D

Lin heel veel plezier op wintersport..geniet er van he ;)

Lin balen dat ze het niet wil drinken, maar ik zou er ook niks aan toevoegen hoor, uiteindelijk zal ze het heus wel gaan drinken..volgens mij moet je daar gewoon even doorheen, hoe klote dat ook is..
    (weeet het ik heb makkelijk praten, ik zit niet met een kindje wat doodmoe is en honger heeft)..succes ;)

Is toch mooi zitje Tinus en als je hem gekregen hebt helemaal mooi :D

Oei patries das schrikken als ie bijna stikt in een soepstengel he :(
    Dhani zit tegenwoordig aan de lange vingers en zn mama ook..gaan heel wat pakken doorheen :oops:

Senna hoe is het afgelopen bij de huisarts?

Ojee miran een sprongetje bij Cyenna..

5. Niet meer actief

Duik lekker warm mn bedje in..

tot morgen en trusten voor straks..

doeiiii

6. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hallo..

bij de huisarts ging het goed, het is een opgezwollen lympfeklier. (schrijf ik het goed?)
    Gelukkig.. het is echt best wel een dikke bult achter zijn oortje.
    Vandaag is ie voor het eerst in zijn nieuwe autostoeltje geweest :)
    hij vondt het erg leuk!

lin alvast heel veel plezier op skivakantie! Breek niets!

sonnie slaap lekker!
    en de rest natuurlijk ook :)

7. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Lin... geniet lekker van je skivakantie...

Lin2... balen hoor dat ze het niet lust... kan me voorstellen dat je radeloos wordt.

Senna... gelukkig is het niets ernstigs bij Luca...

Tinus... leuk he op de fiets... ze genieten er zo van...

De filmpjes waren ook weer super..

Ja ik vind het ook eng hoor.. die nijntje koekjes geef ik voorlopig helemaal niet meer. Die rijstewafeltjes zijn hier favoriet.. hij vind ze heerlijk en verslikt zich er ook niet in.

Benthe is echt een super girl... super....

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goedemorgen!

Vanmorgen de voeding gemengd met de oude voeding. 1 schepje vieze en 5 schepjes lekkere ;) Zelfs dan ruikt de hele voeding naar dat ene vieze schepje :confused: Maar ze heeft het wel opgedronken!

Iman doet verwoedde kruippogingen :confused:
    Maar komt geen meter vooruit hier op de laminaat, zielig! :)

Lin, heeeeeeeeel veel plezier!
    En ik ga je hier ook missen hoor :confused:

Miran, heeft het nog lang geduurd met Cyenna?
    Ik hoop van niet!

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Gelukkig werkt dat mengen dus wel Lin, kost dan wel wat meer tijd maar uiteindelijk is ze dan over en ik hoop zo dat dat het euvel is !

Ik heb het zo moeilijk nu, ik zou het liefst niet weggaan, had allemaaal rare dingen in mijn hoofd gehaald vannacht, over wat er gaat gebeuren met Loïs als wij op een vangrail klappen enzo :confused: Pfffffffffff en vanmorgen zat ik met tranen in mijn ogen met haar te spelen. Ik doe dit nooit meer hoor dat weet ik nu al ! Vanaf nu blijft ze tot haar 25 ste bij ons !

10. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Goedemorgen dames,

Ik zag idd tot mijn verbazing dat het bericht is verwijderd. Zal wel weer uit de hand zijn gelopen.

ik zal het hier nog een keer vermelden wat er stond en dan wil ik het er niet meer over hebben ok!

Ik had gereageerd op een meisje dat heel veel heeft meegemaakt in haar leventje en het gewoon niet meer zag zitten:

Ik ben zelf ook misbruikt van mijn 4e tot mijn 9e door mijn opa en in mijn pubertijd zijn er ook jongens geweest die mij hebben gebruikt. Maar ik heb geleerd dat je sterker wordt om niet naar de negatieve dingen van het leven te kijken maar naar de positieve dingen. Dit heeft er voor gezorgd dat ik weer gelukkig kan zijn in het leven en gezegend ben met een heel mooi kindje.

Het is niet helemaal de exacte text maar komt er wel een beetje op neer.

Tja het is geen vrolijk verhaal!

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Taatje, ik heb je gepb't!

12. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Bedankt voor je reactie lin, ik heb je een pbtje terug gestuurd.

13. MirandaT

Pfieuw Taatje, jij hebt dus ook een hoop meegemaakt. *knuffel*

Son, nog wat gekocht gister?

Cyenna sliep gister rond kwart voor 9, dus viel nog mee hihi. Vanmorgen kwam ze alleen al rond 7 uur, dus toen nog bij mij in bed gelegd en samen nog tot half 9 geslapen :D

Fijn dat Iman het nu wel opgedronken heeft. Ook knuffel voor jullie...

En Lin1, komt allemaal goed joh! En het is zo weer zondag! Lekker genieten hoor van je vakantie!

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Jeetje Taat, dat is heftig allemaal, wel goed dat je het zo positief bekijkt en fijn dat je nu een eigen gezin hebt en daarvan kunt genieten ! Je bent een kanjer :)

We zijn hier helemaal klaar en ingepakt en we zitten nu te wachten met een steen in ons maag. Mijn moeder haalt Loïs om 2 uur op en dan is het echt zover *slik*

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Poeh Taat, das zeker niet nix....
    Wat een verschrikkelijke tijd moet dat zijn geweest.
    Ben blij dat je nu weer gelukkig bent!

Och arme Lindaaa, het komt allemaal wel goed!
    Ik snap het best hoor.
    Maar ga lekker genieten en pieker niet te veel.
    Lois is natuurlijk in goede handen dus maak er een leuke tijd van!

Gelukkig heeft Iman de voeding op!
    En wat knap dat ze probeert te kruipen, flink hoor!
    Hopelijk is ze gauw weer de oude!

Senna, gelukkig is het niets ernstigs!
    En wat leuk dat Luca ook al in de sjeeskar zit, haha.

Hoe gaat het nu met Cyenna?

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Nog ff een fotootje van Loïsje

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

En de laatste foto en dan ben ik weggg doeiii allemaal tot zondag en knufff voor alle kindjes van Loïs !

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Leuke foto's Lin!
    Veel plezier en een knuffel terug!

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ik wil niet vervelend doen, maarrrrr ik heb al weekend! Vrijdag kon ik wel vrij, lekker hoor!
    Even weer bijtanken, heb ook zoveel vergaderingen gehad laatst, dus allemaal weer overuren gemaakt en dus nu vrijdag lekker vrij!

Morgen gaan we weer even zwemmen met Tijn, is ook alweer zo lang geleden. Hopelijk vindt hij het net zo leuk weer.

Ja Taat je bent een kanjer net wat Lin zegt! :)

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    dank je wel meiden!

Lin het komt allemaal goed veel plezier en tot maandag!

Lekker mieke om nu al weekend te hebben, ik moet nog een dagje werken morgen.

Ik ga even kijken bij gijs want hij ligt te huilen waarschijnlijk zijn speentje kwijt.

tot straks

Deel Deze Pagina