Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Thanks Miekie!
    Iman heeft net de hele fles leeggedronken :D :D

2. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Heeeeeeeeeey Linda (sweetangel), ik heb lactosen intollerantie en ik drink ook niks van zuivel meer! Krijg pijn in mijn buik en ik ben vaak verkouden en heb veel last van slijm en met zuivel wordt dit veel erger, dus vandaar dat ik geen zuivel neem ;)

Verder eet ik wel brood en sommige kaas kan ik wel verteren zoals goudkuipje en maaslander kaas!

En ik drink wel jakult en daar kan ik wel tegen ;)

3. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Fijn dat Iman nu wel meer heeft gedronken van die vieze poeder :)

Hoop dat dit goed bij haar aanslaat, heb ze nog veel last van pijn aanvallen?

4. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wat fijn dat ze de fles opheeft, goedzo!

5. sweetangel100

Ja de hele ochtend Patricia :cry:
    Uit wanhoop ben ik met haar naar mijn moeder gegaan, want ik kon er even niet meer tegen :(

6. patricia240477

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    :cry: :( ooooowh ik kan mij goed voorstellen dat je het even niet meer trekt, je moet zeker ook aan jezelf denken hoor :)

Ik zou ook met mijn handen in het haar zitten, echt vervellend die aanvallen :cry:

7. sweetangel100

Ja ik was al anderhalf uur met haar aan het wiegen op mijn arm en ik heb zelf snel overal pijn door fybromyalgie dus ik had op een gegeven moment zo'n pijn in mijn rug en schouders en armen, ik kon niet meer :(
    Ik moest er zelf van huilen, omdat ik haar niet getroost kreeg, omdat ze zo'n pijn had en ook omdat ik zelf pijn had...

Ze ligt nu lekker te slapen. Ben wel 10 keer moeten gaan om de speen opnieuw te geven, maar nu is het al een tijdje stil :D

Ik heb 2 nieuwe foto's in mijn album en meer nieuwe foto's op de site!

8. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hallo halloo

heb nog niet teruggelezen..
    ooh wat naar dat iman nog steeds ziek is! dit is toch eig wel te gek zo..
    wat duurt dat lang voordat ze weten wat er aan de hand is.. toch niet normaal...
    Wat een leuke foto's! mooi meissie is ze!

Hier hebben we feest gehad vannacht :S
    Voor het eerst is luca snachts wakker geworden en begonnen met huilen.
    heb hem schone luier gedaan..
    en toen weer huilen.. echt hard huilen, was niet te troosten.. is hij even bij ons in bed geweest.. en toen ie sliep wou ik hem zachtjes terug leggen.. en hij werdt weer wakker.. weer huilen..
    uiteindelijk maar een half uurtje laten huilen en toen is hij in slaap gevallen..
    vanmorgen was hij weer om half acht wakker..

ik hoop toch echt dat dit eenmalig was.. want pfff..
    Heb vast de vorige keer toen we het er over hadden niet hard genoeg afgeklopt ;)

9. sweetangel100

O jee Senna... Ja jij was nog niet aan de beurt geweest he ;)
    Het is wat met onze beebs 's nachts...

10. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    nee hahah en hopelijk kom ik ook niet meer aan de beurt ;)
    Wel vermoeiend hoor ;)

11. Niet meer actief

Lin super dat Iman weer gedronken heeft..je kan het idd laten testen..je blijft wel bezig he :( knuffel voor Iman..

Balen Senna dat Luca zo'n nacht heeft gehad..duim voor je dat het eenmalig was ;)

heb eventjes gekeken maar hier ook nog niet die nieuwe boekjes..
    Hoeveel weegt Tijn nu Miekie? of ben je niet vandaag naar het cb geweest of heb ik het weer gemist :oops:

Patries hoe is het met je rug?

12. Niet meer actief

Lieve foto's van Iman Lin..wat heeft ze mooie ogen zeg :D ..trouwens helemaal een lief koppie ;)

13. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Iman is zoo schattig! Echt een mooi meisje!
    Goed van d'r dat ze die vieze melk heeft opgedronken!

Oh lekkere nacht dan Senna :( Hopelijk was het eenmalig.

14. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nou Lin.. petje af dat je het volhoudt zeg...
    Lijkt me zo erg om je meisje pijn te zien lijden.
    Hopelijk komen die artsen er nou eens achter wat het arme ding scheelt.
    Ik duim in ieder geval heel hard... Mooie foto's trouwens.

Senna... zo'n nacht hebben wij ook gehad precies toen de nacht voordat hij 8 maanden werd... Zou het een sprongetje geweest zijn...
    De nacht daarna is hij weer gewoon gaan slapen.. en was het over.
    Gelukkig...hihih..

Miekie.. morgen lekker zwemmen...

15. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ooh ja.. Valentino krijgt stroop, leverpasta en smeerkaas op brood..
    En hij eet meestal zijn hele boterham met korstjes op...

16. Niet meer actief

goedemorgen..hier eventjes een ego berichtje..

We hebben echt een klote nacht achter de rug..rond kwart over 12 werd dhani krijzend wakker..niet gewoon huilen maar echt krijzen..naar hem toe gegaan..speen gegeven maar dat werktte niet..hij bleef krijzen..hem eruit gehaald bleef ie ook krijzen..en zo ging het maar door..na een half uur was ie een beetje rustig en hebben we hem terug in zn bed gelegd.(flesje wilde hij niet)..na een kwartier werd hij weer krijzend wakker..hij voelde toen zo heet aan dat we zn temp op hebben gemeten en jahoor koorts..hij bleef weer zo krijzen..gaat echt door merg en been hoor..pff..en hij zat maar steeds aan zn rechter oortje..wij mochten niet aan dat oortje zitten..we dachten toen twee dingen of extreme last van tandjes of oorontsteking o.i.d...we hebben hem druppels gegeven voor zn tandjes..paracetamol..toen om 2 uur weer naar bed..toen heeft hij een uur geslapen..en vanaf drie uur zijn we wakker geweest met hem..zoveel pijn..hij bleef echt krijzen..we hadden hem inmiddels ook gewoon bij ons in bed genomen maar dat hielp ook niet..om zes uur is steef gewoon naar zn werk gegaan..om kwart over zes sukkelde dhani beetje in..om half 7 weer dat gekrijs..duurde heel even en toen viel hij weer in slaap..hij was ook zoooo moe..zo zielig..om kwart over zeven weer krijzend wakker..duurde ongeveer tien minuten en nu ligt hij ngo steeds te slapen..huisarts ook al gesproken..kunnen pas om 11.20 terecht :( Maar goed gelukkig ligt hij nu wel eventjes te slapen in ons bed..ik wil in ieder geval dat ze even naar hem kijken..want het was echt niet normaal..

sorry voor het lange bericht :oops:

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje sonnie wat balen voor dhani, hopen dat de dokter weet wat het is dan kan je vannacht teminste weer lekker slapen en Dhani ook!

Lin wat goed dat iman heeft gedronken, alleen balen dat ze zo blijft huilen hoop dat ze snel opknapt.

Senna erg he die nachten wij hebben vannacht gelukkig weer een normale nacht achter de rug en nu maar duimen dat het zo blijft.

18. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Suusje,

ik heb op quinten gestemd voor baby van de maand!

19. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Hoop voor je dat de ha iets voor Dhani kan doen. Misschien toch oorontsteking. En heeft Iman goed geslapen vannacht. Sam wel ze slaapt nu ook weeer. En ze poept de laatse dagen niet normaal meer gister op het kdv hebben ze haar ook weer schone kleren aan moeten geven.

Het zonnetje begint hier een beetje te schijnen, hoop dat het droog blijft vandaag. Misschien proberen te fietsen. Moet alleen nog wel dat stoeltje op de fiets krijgen.

20. sweetangel100

Goedemorgen!

Son wat rot!
    Als je niet aan het oortje mocht komen lijkt het me toch oorontsteking!
    Arme Dhani :(
    En wat fijn dat jullie pas zo laat terecht kunnen :(
    Hopelijk slaapt hij nog even!

Nou ik wil niet te hard juichen maar jeetje wat is Iman opgeknapt... :confused:
    Ze heeft vanmorgen na de fles van 6 uur nog geslapen tot kwart over 8 en daarna lag ze te spelen in bed tot 9 uur... Ze lacht weer en verteld hele verhalen... En ze had gepoept, gewoon hard en geen diarree!
    Ik wacht vandaag nog even af en dan ga ik een afspraak maken met de dieetiste van het CB!
    Ik wil wel dat ze nog op lactose intolerantie getest wordt dus ik heb de HA net gebeld en hij belt me rond 12 uur terug.

Heeft Sam diarree cindy?
    Gelukkig slaapt ze wel goed!

Deel Deze Pagina