serieus mamaantje? brabbeltaal of echt papa mama zeggen? hier wordt wel gebrabbelt, maar vooral gegilt haha daar is ie goed in Geen idee son! Was trouwens de combimagnetron die stuk was.. alleen stekker zat achter de koelkast dus die moest eerst uit de keuken vandaar dat ie leeg moest Maar hij is weer schoon Vondt ze het later dan wel leuk sam? Oh ik wil ook zo graag fietsen he! Ga meteen ff op mp kijken voor fietsie
Hier wordt ook alleen nog maar gegild en gegromd . Hij heeft een keer papa gezegd maar dat was meer per ongeluk dan dat hij het bewust deed. Bedankt meiden, ja het blijven rotdagen ik merk zeker nu met gijs dat ik erg emotioneel ben (iets wat ik niet van mezelf ben gewend). Maar goed we moeten er gewoon even doorheen.
ow sorry senna..had ik niet goed gelezen Jeetje mamaantje..zegt ie ook al veel..hier nog niks ook alleen gillen en wel wat brabbelen..maar dat is toch echt babytaal want versta er niks van..weet alleen dat het schattig klinkt haha
Mamaantje kun je dat niet is filmen..ben wel benieuwd hoe dat klinkt hihi.. dussuhh filmpie van valentino
Jaaaaa ik wil ook een filmpie zien van Valentino's woordjes... moet vast superschattig klinken... en als je hem niet kunt uploaden, help ik je wel met photobucket... zien zien zien!
En hij doet het zeker niet op commando..hihihih.. als mama het wil.. dan wil Valentino het niet..hihihhi.. Maar zal eens kijken of het gaat lukken. Ben nu aan het werk...
t stond er ook onduidelijk son Jaaa ben bannerloos.. zal eens kijken of ik hem er weer op kan krijgen Ben ook wel nieuwsgierig mamaantje! maar wat snel of nie dat ie dat al kan! haha knap hoor!
Haaaaaai! Jeetje Son, Dhani heeft dus toch oorontsteking. Arme jongen, beterschap! Valentino, Sam, Gijs en Cyenna alweer gefeliciteerd! Wat gaan ze weer hard! Taat sterkte vandaag... Miran werkse, lange dag zeg! Leuk filmpje van Vien, haha. Van wie heeft ze dat zangtalent? Fijn dat het met Iman weer wat beter gaat! Jee wat kan Valentino al veel woordjes! Goed man! Ja leuk op film, zien, zien! Tijn zegt sinds dinsdag MAMA! O, dat is ZO leuk!
Ja, Senna kom eens op met je banner! Ik heb net weer 4 nieuwe foto's erin gezet! Vanmorgen hebben we weer heerlijk gezwommen! Tijn had weer enorm genoten en wij ook! Dit moeten we echt vaker gaan doen, was nog maar de 2e x.
Heeft Dhani ook wat meegekregen van de arts? Hoe gaat het nu met hem? Ik wilde vanmiddag nog gaan fietsen, maar tis nu allemaal regen...jammer!
Leuke foto's Miekie... Zwemmen is leuk he, maar ik heb het ook hoor. Dan denk ik dat moeten we snel maar weer eens doen, maar dan zijn we zo weer een paar weekjes verder, en dan zijn we nog niet geweest, hihihih...
Wij hebben ook nog maar 1x gezwommen met Gijs. Het komt er gewoon elke keer niet van. Maar goed gaan met pinksteren weer naar Center Parcs met mijn schoonfamilie en dan kunnen de kids lekker samen spelen en zwemmen.