Ow leuk Taatje, naar CP, lekker hoor! Hoe gaat het trouwens met de dames die aan het lijnen zijn? Ik moest vanmorgen een andere bikini aan, mn broekje van die oude was te groot, haha, ikke blij! Zaterdag ga ik weer even wegen. Heb ik vorige week niet gedaan. Ik ben iig nu 3kg kwijt. Het sporten is ook goed vol te houden gelukkig! Nu nog wat mooier weer dan kunnen we ook weer wat vaker lopen en fietsen, heeeeerlijk!
Ik ben sinds de bevalling 14 kilo afgevallen de resterende 6 kilo gaat zwaar (beter gezegd niet hihi ). Maar goed we blijven sporten. (eten heb ik de afgelopen week een beetje gesmokkeld ).
Pfff 14 kg, knap hoor Taat, das echt veel! En je wilt er nu nog 6 dan? Ben vandaag ook alweer 2mnd gestopt met roken, gelukkig! Moet er zelf nog 3kg af en dan zit ik op mn gewicht van voor de zwangerschap. Toen was ik net 10kg afgevallen, haha. Maar wil er uiteindelijk nog meer. Dus we doen rustig aan door.
Ja nog 6 dan zit ik weer op mijn oude gewicht van voor de zwangerschap en mijn knieoperatie (scheelt ook 5 kilo). ben door die operatie er een dik jaar uitgeweest qua lopen en sporten dus toen ben ik 5 kilo aangekomen en daarna was ik zwanger en ja dan gaat het er ook niet af. Dus vandaar dat er nog zoveel af moet hihi (en dan nog ben ik 80kg ) Meiden tot morgen!
Kletskousen! Ik heb even snel bijgelezen! Dhani dus toch oorontsteking... BETERSCHAP! Alle 9 maanden kindjes PROFICIAT! En nu ga ik koken haha... Oh ja, Son het pakketje van babywalz is net gekomen, eerst koken dan uitpakkuhhh Tot straks!
Ik heb 2 nieuwe foto's van vanochtend in mijn album met een VROLIJKE Iman eindelijk weer sinds 3 weken
Miekie wat een leuke foto's weer van Tijn..wat een binkie ook he..die foto bij zn papa (tenminste ga dr vanuit dat het zn papa is haha) op zn nek is ook stoer.. Wat goed dat het afvallen zo goed lukt bij je..toppie Lin leuke foto's van Iman..eindelijk lachen he En heb je het pakje nou al uitgepakt? hoe staat ie? foto'ssss? miekie heb medicatie gehad..neusspray..(en een hele uitleg over de buis van eustachius )..
leuke foto's weer miekie en lin2 lin is nu lekker aan het skiën...hoop dat ze lekker aan het genieten is nou denk dat de waterpokken er nu toch aan komen bij Q. zag vandaag 2 blaasjes met vocht... dus morgen weer even checken. Maar hij is er niet ziek van gelukkig. En vientje kreeg vanavond ineens koorts. 39,5 graden..dus die ligt nu met een kinder-paracetamolletje in bed. nou wie weet een eendagsgriepje...even afwachten ook weer
Ojee die Vien..hopelijk knapt ze beetje op van dat paracetamolletje..Beterschap en knuffel voor Vien..
Hopelijk knapt vientje gauw weer een beetje op. Heb vanavond weer eens lekker gesport. Was al weer ff geleden. Maar ja zo genaamd druk... haha Yanouck is een beetje huilerig de laatste dagen. Maar denk dat het komt omdat haar tandje (nummer 7) bijna door is. Dit hebben we nog nooit mee gemaakt. En vooral s'avonds huilt ze veel. En als haar eten op is dan is het ook niet goed. Maar ze eet al behoorlijk veel dus vind ik het wel genoeg. Vanavond ook een stukje vis, 3 schijfjes ei, 2 aardappels en 2 eetlepels spinazie en alles was op. En dan ook nog een danoontje..?
Ja veel te snel.... haha..... Maar ik had 5 dagen na mijn 1e verjaardag 8 tanden en 3 kiezen. Dus dat kan Yanouck ook nog wel halen.
Hoi hoi, Ben er ook weer. En klaar met werken Pff weet nu alweer niet meer wat er geschreven is. Maar heb wel de foto's gezien van Tijn en Iman! Wat een lieverds he! Ohja filmpje van Vien ga ik zo nog even kijken Arme Dhani Dikke knuff voor de zieke kindjes! En fijn dat Iman beter gaat!
Sonnie beterschap met Dhani zijn oortjes, hopelijk is het snel over met de spray Fijn hè zo handige bijsluiter die zo uitgebreid is Hihi Linda 2 ze zijn hier zeker een stelletje kletskousen zeg, voor je het weet zitten ze 10 pagina's verder Bij mij zitten er ook nog 5 kilo aan hoor en het gaat maar niet weg, wat ik ook doe aan sport of iets van een dieet Nou slaaplekker meiden, ik ga alvast mijn brood smeren voor morgen