Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeeje Sonnie!

Ik herken het echt helemaal! Ik moet ook continu zijn handje vast houden. En als ik hem laat huilen looptie paarsig aan en ben ook ik bang dattie gaat stikken.

Hmm 10 minuutjes nog niet geprobeerd of eigenlijk ben ik ze nu aan het uitproberen haha ben benieuwd!!! Die van mij is ook aan het "zeuren" dat heeftie werkelijk van zijn moeder ;) haha

Nouuuu Son, als je me nou ff verteld wanneer jullie weer raak gaan schieten hehe proberen wij ut ook :p:p en de rest ook en wie weet komt het dan wel goed haha

Welke maand zullen we nu nemen?!

Van de Juni mama's gaan we naar de Januari Mama's?

Hmm nehhh de winter is me te koud!!

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Haha zou je al weer willen? :)

Roos heeft het nogal druk met haar werk, Ivan etc. Ik ken haar ook van een ander forum (katten) en daar is ze ook heel weinig ;) Dus het ligt echt niet aan ons :p

Cyenna slaapt nu ook eindelijk, ze is echt wat hangerig van die prikjes van gister. Zou vanmiddag naar een vriendin gaan, maar ja ze slaapt nu zo lekker, dan moet ik ze weer wakker gaan maken.. ook niet echt handig, dus ga nu donderdag naar die vriendin.

Het zonnetje is hier eindelijk. Straks als ze wakker is ff stukje wandelen :)

Fijne dag nog!!

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Zo ben dr maar doorgegaan. Het regende heel lichtjes en net was het alweer droog.
    Hebben even 5km gewandeld, heeeerlijk!!

Fijn dat Luca en Stijn het ook zo goed doen!

Ik hoop dat Demien-Sem en Dhani gauw weer de oude zijn! Kop op dames.

Maar Keejbie, ik wil er nu eigenlijk nog geen 2e bij hoor. Dus ik wacht nog even ha ha.
    Als Tijn anderhalf is misschien. Ach, het kan ook zo weer veranderen. Maar als het zover is, horen jullie het hier ook hoor!

Heb vorige week op een internetsite een hele leuke knuffel voor Tijn besteld. Een die er heel ouderwets uitziet. Een knuffelkonijn in bruin rib, erg leuk! Je kan hem ophangen aan zijn oren, heel grappig en Tijn vindt m erg leuk. www.tinydodo.nl hoef je ook geen verzendkosten te betalen.

Doei maar weer!!

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hahaha tuurlijk zou ik dat willen, maar niet nu. Vind het toch best wel zwaar met die fases er tussendoor en aangezien ons mannetje af en toe echt ken zeuren. Maarja hoort er allemaal bij ;)

En met januari mama's bedoel ik niet nu januari he! Haha das al te kort en kennen we ook niet meer redden. Maar over een jaartje of 2. Wie weet ;)

Wil nog eigenlijk wel zo lang mogelijk wachten maar je weet het nooit!

Yessss, mijn mannetje ligt na 10 minuutjes te slapen. Dus voor deze ene keer ging het goed misschien gewoon toeval wie weet ;)

5. MirandaT

Haha nee januari zou niet meer lukken :)
    Ik denk ook over 2 jaar ongeveer, eerst maar ff van ons meisje genieten :D

Ohja Miekie, met de Jack Russel ging het weer goed gelukkig. Medicijnen hebben goed geholpen :D

Fijn dat Demiën nu slaapt! Cyenna slaapt ook nog steeds. En het zonnetje schijnt ook nog :)

Ben sinds gister weer serieus aan het lijnen.. Moet er nog steeds minstens 10 - 15 kilo af... blegh, voel me zo dik als ik foto's met mezelf zie enzo..

Ohja we hebben zaterdag nog een digicam gekocht :D, kunnen we ons meisje filmen, lijkt me echt leuk voor later :D

6. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    veertje, gebruik jij voor charissa gewoon standaard voeding? En zit er bij jullie ook allergieen in de familie???

Wilde zelf echt al eerder gaan beginnen dan 6 maanden. Ze zit zo op haar vingertjes en knuisjes te sabbelen, niet normaal meer...Heb het idee dat die pepti niet echt voedzaam is, ze huilt niet ofzo.
    Haar ontlasting is nu pas groen van die pepti, hoe lang duurde dat bij demien-sem Keejbie, dat zijn ontlasting groen werd!?
    Ben nu ook die hypoallergeen aan het opmaken, dus ze krijgt pepti en hypoallergeen.

Gister zouden ze me bellen van het ziekenhuis, maar hadden dus niet gebelt. Heb vanmorgen gebelt en ze zouden me vanmiddag dus weer bellen. ben benieuwd. :rolleyes:

Gister had Alyssa een wakkere dag zeg, ze heeft maar 2 en half uur geslapen. Wel vermoeiend hoor, ze wilde dus ook steeds bij me zijn, als ik de kamer uitliep ging ze huilen en als ik weer terug kwam ging ze weer lachen, de boef.. :) en vandaag is ze de schade weer aan het inhalen... :)

Miekie, heb ook die bon gehad voor die foto´s en wij gaan ook rond 4/5 maanden een afspraak maken om ze te laten schieten.

Sonnie mooie foto´s weer..

Troonrede op tv, jullie ook aan het kijken of zijn jullie alweer van het zonnetje aan het genieten??? ;)

7. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Voorlopig hier ook nog geen derde kindje hoor, maar wie weet, zijn we wel weer gelijk zwanger, zou zeker erug leuk zijn! ;) :)

Miranda, bij mij moet er ook nog 7 kilo af, maar moet zeggen dat het gewoon op dit moment niet lukt, ben al wel bezig, maar lijkt wel of het er alleen maar bij komt. Geloof dat het ook nog niet zo gaat lukken met al die hormonen nog in mijn lijf en ik moet er natuurlijk wel bij gaan sporten en dat doe ik dus ook niet. :)

ben hele week alleen met de kids, mijn mannetje is weer op bivak..ble. :(

8. Niet meer actief

Nou Miranda ik ga denk ik met je mee doen. Ik drink alleen nog maar spa rood, blauw en thee. En verder drie keer op een dag eten. En niet meer. Dan moet het goed komen

Nou een kleintje zou ik nu ook nog niet echt willen. Wachten het eens ff lekker af. Een jaartje of anderhalf of zo iets. maar goed ja kan het niet plannen he.

9. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Wij houden het hoogstwaarschijnlijk bij twee kindjes...reuze-leuk zo!
    Mijn bloemetjes zijn weg snik snik mijn mooooooie blauwe bloemetjes in mijn onderschrift :( hihi
    mocht niet meer.... maar ben er alweer overheen hoor hahaha
    en nu ga ik een beetje chocolade ijs eten
    en meiden wanneer zouden jullie dan een 2e willen ..als je kon kiezen? op z'n vroegst bedoel ik

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Om eerlijk te zijn eliesja heb ik werkelijk geen idee..

Ik weet alleen dat het nu geel/bruinig is :S

Haha

Ik heb de troonrede ook ff gevolgd. Word wel simpeler voor ons. Met opvang en alles dus het zal me benieuwen.

Heb vandaag nog het cwi gebeld om te vragen wanneer ik moet komen ook al heb ik er niet veel zin aan. Maar lucky me die vrouw is tot maandag op vakantie dus ik wacht het lekker af :p:p

11. Niet meer actief

Op zijn vroegst pas over anderhalf jaar. Eerst alles weer een beetje op de rit krijgen. En als alles mee zit ff afwachten tot dat ik een vast contact krijg en dan zien we wel eens weer.

Maar dit vind ik eerst wel leuk genoeg

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dat zeker!! Het is allemaal nog leuk genoeg

en het is voor ons ook nog maar kort geleden dat we een pasgeborene hadden en nu zijn onze kindjes allemaal ook nog niet zo oud ;)

Maar je weet het nooit!!! Ben nu al wel weer fulltime aan de pil maar nog wel bang om WEER zwanger te raken hehe. Zit er denk ik gewoon ingeprent

13. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Vind het wel best zo, maar als het er van komt dan pas over 2 jaartjes...
    hier nog fotootje van Alyssa:
    (hoop dat tie het doet hihi)

14. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Zijn jullie kleintjes ook al van die belletjes aan het blazen, ben nu wel blij dat ze nog geen hapje heeft dan zat ik dr helemaal onder whahaha

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm ik had juist gehoord hoe langer je overtijd loopt dat je dan de fases eerder moet tellen.

Bij ons is tot nu toe alles eerder gekomen dan normaal :p:p

16. MirandaT

Ik mag Cyenna ook pas na 6 maanden groente/fruit aanbieden, omdat ze hypoallergeen voeding krijgt.(en daar heeft zij ook groene ontlasting van) En dan als eerste de groente, vertelde ze gister op cb, omdat ze fruit meer reactie kan krijgen, als ze allergisch zou zijn.

Ik heb Hypo Allergeen, omdat m'n mannetje vroeger allergisch was voor katten en astma heeft gehad.

Tinus, zo doe ik het nu ook en tussendoor wat fruit. Gaan we er me z'n allen tegenaan ;)
    Ik drink ook alleen maar water en thee. Loop heel de dag al naar de wc hihi.
    En sporten doe ik ook niet hoor Eliesja... Daarom straks maar een groot rondje gaan wandelen met Cyenna. (ze slaapt nog steeds..)

Is wel zwaar zeker met twee kindjes als je man werken is Eliesja.. dan sta je er echt alleen voor. Wat doet hij voor werk dan?

17. MirandaT

Haha belletjes blazen doet Cyenna ook. :)
    En als ze gaat slapen wil ze nu telkens een spuugdoekje hebben, kan ze kroelen :)

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hier ook een belletjesblazer, en dan gaat hij erom lachen haha.

Ik maak ze natuurlijk veel groter en daar kan die alleen niet zo best tegen!!

Eliesja hier heb je dan je antwoord denk ik. Misschien komt de groene ontlasting van het hypoallergene..

Erg he ken het me niet eens meer herineren!

Wilde ook alles graag opschrijven het lijkt me fantastisch om ooit een boek over me hele levensverhaal te schrijven dus wie weet ;)

Moet jou kleintje dan ook onder een dieetiste miranda?!

19. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    zit nu aan een lion.. :) :oops: (lekkere trek)

Ze had vrijdags dat groene en zaterdags waren we met dat hypo begonnen, dus da kan dan nie.. :eek:

En dan maakt ze er ook nog geluid bij ,van pfhuhpf klodder spuug erbij en dan weer lache natuurlijk en ze zegt ook al mama... :confused: ja dan wel per ongeluk, maar af en toe met haar geluidjes dan lijkt et net of ze mama zegt en baby haha :)

20. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    dan heb ik het nog ff over dat bellenblazen he, niet dat jullie denken dat ze groen poept met DAT geluid erbij :)
    zit overigens wel geluid bij het poepen :confused: , maar dat bedoel ik NU niet :) :)

Share This Page