Taat van mij ook nog sterkte vandaag! En Suus onwijs leuk filmpje haha en Quinten elke keer kijken naar z'n zus En op het eind? Mag ik het nu zien Super haha.
Ja sonnie ja morgen moet ik weer werken. Maar die dag is toch weer zo voorbij. En dan is het zaterdag werken en daarna naar Groningen toe. Mijn opa ligt al vanaf vorig week dinsdag in het ziekenhuis dus we gaan maar eens ff op bezoek.
ohww beterschap voor je opa tinus dank je miran en son...ik zal dr flink knuffen morgen Hier is het nog vakantie trouwens... maandag begint school weer
op het zing-filmpje zie je haar drakentattoo nog zitten op haar arm hihi, maar die is er nu zo goed als af.
Hee dames.. jullie hebben je ingehouden vanavond. Niet zoveel bij te lezen, hihih... Ik had Valentino vroeg op bed, hij was vanmiddag pas om half 4 bij mijn moeder wakker geworden, dus ik vond het niet nodig om hem nog een avondslaapje te laten doen. Dus hij ging vandaag om half 8 naar bed. Normaal slaapt hij van 18 uur tot 19.15 uur en gaat dan rond 21 uur naar bed. Dus ik kon een keer ongestoord naar gtst kijken. Nou dat heb ik dus niet gered, ik sliep al om 20.15 uur, 21.20 en toen ging mijn man heel druk zitten doen. Dus die ligt nu lekker te knorren en ik ben klaar wakker....
Ooh jee mr Q ook de waterpokken.... hopelijk valt het mee. En voor de kleintjes schijnt een zemelenbad goed te helpen tegen de jeuk en ook voor het indrogen. Dus... mochten ze doorkomen. Wisten jullie trouwens als de kids een tand door hun lip vallen of zo, en het bloedt erg dat een schep suiker in het mondje het meteen stopt ? Ik zag dat pas bij een kindje, die bloedde als een rund... schepje suiker en het stopte meteen....
NEEEEEE SUUS Ik was lekker niet in slaap gevallen, maar ik heb ghostwhisperer en jouw vrouw,mijn vrouw gekeken! Had je niet verwacht he hihi... En beterschap met Vina, maar dat had ik al op msn gezegd Son, ik heb het uitgepakt maar Iman slaapt hihi Vind het ook zonde om haar wakker te maken voor t jasje te passen MORGEN! Ik had ook een muziekdingetje besteld voor in de box, ook superleuk en een maillot met anti slip, ook goedgekeurd hihi... Ik hou dus maar gewoon alles WELTERUSTEN LADY'S
Leuk he.. shoppen voor die kleintjes..hihi. Is Iman nu helemaal opgeknapt ? Krijgt ze nu gewone fv of die speciale ? Ja Suus dat vergeet ik helemaal... Beterschap voor je beide kindjes...
Mamaantje: iman krijgt nu friso allergy care, speciale dus. Zo speciaal dat ie stervensduur is en ik al over mijn nek ga als ik m ruik Eerst wilde ze m niet drinken, maar nu drinkt ze alsof ze nooit andere melk gehad heeft Ik had al eens gelezen dat de smaakbeleving van zuigelingen anders is, maar Iman is het levende bewijs
aaaaaaaah Iman, ze moest gewoon aan het smaakje wennen. Wat jammer dat het zo vies is Kunnen ze er geen vanille smaak aan toevoegen dan En dat het ook wat lekkerder ruikt Ja ik ga zo werken, dus even afsluiten nu doei doei.
Goedemorgen dames (gaap!) Wij hebben een zeer gebroken nacht achter de rug Gijs wilde niet gaan slapen was echt aan het krijsen op een gegeven moment schone broek chamodent (misschien tandjes) en uiteindelijk een fles 180/6 helemaal op! en dan weer na een kwartier komen pff. Gelukkig is hij om 4.00 uur in slaap gevallen en heb ik mogen slapen tot 7.30 uur ! vanavond maar vroeg het bedje in. Hopelijk is bij jullie de nacht rustiger verlopen, Maar wat het nou is : sprongetje, tandjes ik zou het niet weten
Goedemorgen.. Suus hoe is het nu met Vien? koorts al gezakt? En Mr Q al meer pokjes erbij of is het bij dei twee gebleven tot nu toe? Owww balen Taatje van jullie gebroken nacht Moeilijk he wat het dan kan zijn..misschien idd een sprongetje..