Oh nou mooi, dan doet hallmark het gewoon. Had namelijk niks verstuurd maaaaaarrrr bij deze dikke knuffff voor Dhan the man!
Gekke Suus! Ik duim voor je Son, dat Dhani vannacht lekker slaapt. En als hij morgen wakker wordt hij zich een stuk beter voelt! Beterschap! Fijne avond allemaal!
Fijn dat het beter lijkt te gaan met Dhani! Hopelijk slaapt ie vannacht goed! Ik vind niks leuk wat er vanavond komt, dus wordt denk ik avondje internetten Hoef iig geen oorlogfilm te kijken, want mannetje is naar zaalvoetbal.. 8)
Hebben jullie dat gezien bij de januari mama's? die met dat slotje erop? Heb eigenlijk nog nooit die forumregels doorgenomen Hihi is ook leuk toch miran een lekker internetavondje
heb weer dat vage met msn hoor..werd er afgegooid en vervolgens kan ik niet meer inloggen Wij duiken hier ons bedje in.. Trusten voor strakkies allemaal.. doeiii
Ohja das vanavond, als ik nog op ben ga ik kijken hihih. Ja zag het ook bij de jan. mama's. Pff verveell me Zal nog ff wat leuke foto's posten
Goedemorgen! Leuke foto's Miran! Fijn dat het wat beter gaat met Dhani! Hopelijk is het snel over! Dikke knuffel! OEh vertel even over dat van de januari mama's met het slotje erop, want eerst was ie op slot gedaan door Lotte en toen weer open en zei iedereen sorry en opeens dus blijkbaar weer op slot (heb ik niet gezien) en nu is ie weg Ik heb gister de herhaling van ANTM gezien, en jeetje wat heb ik nu een nog grotere hekel aan JADE... 100 x over Joanie: ze zit niet op mijn niveau... ](*,) Ik kan echt niet tegen mensen die zichzelf beter voelen dan een ander! Voor de rest hier geen nieuws, Iman heeft geslapen van gistermiddag 5 uur tot vanmorgen 6 en erna tot half 8 en we zijn nu net op Ze heeft zich er trouwens bij neergelegd dat ik haar niet in slaap ga wiegen overdag dus ze heeft gister wel 3 dutjes gedaan
Whahahahaha Jeeee ik heb dat Iman wel al goed geleerd hahaha Ik kom aanlopen met een rijstwafeltje en ik was echt nog niet dicht bij haar, steekt ze haar hand al uit hihi
Wat fijn dat het weer beter gaat met de zieke kids, met sam gaat het ook nog steeds goed al 2 weken echt geweldig dit is voor het eerst sinds begin november dat ze 2 weken achter elkaar niet ziek is geweest. En ik heb dat geloof ik ook gemist van de januari mama's. En miran je kunt ons niet genoeg spamen met cyenna geweldige foto's
Good morning! Iedereen goede nacht gehad? Hier wel, behalve dat ik de uitslaaptijden mis van Cyenna Ja groot lijkt ze ineens he! Gister nog op de gewone weegschaal gewogen en 8 kilo was ze. Maar morgen naar het CB, dus dan weten we het precies. Lin, ze hadden reclame gemaakt voor ander forum oid, weet het ook niet precies. Fijn dat het ook goed gaat met Sam!
Hello, Wat een mooi meiske is Cyenna toch! Echt leuke foto's hoor! Ik ga strax voor in ons nieuwe huis een mooie foto op canvas laten drukken van Tijn. Lijkt me erg mooi! Zo, wat heeft Iman lekker geslapen zeg! Ze haalt de schade lekker in! Fijn dat het zo goed gaat! En wat fijn dat Sam het ook zo goed doet. Hopelijk blijft dit zo! Mijn vriend is naar voetbal en vanmiddag heeft hij kantinedienst. Dus lekker Tijn verwennen en hier en daar wat rommelen. Lekker hoor zo'n zondag! Miran succes morgen op het CB!