Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja we hebben het lekker gehad maar in de bus op de heenreis wilde ik al naar huis want er was een film op die ging over een mama en 6 maanden oude baby pfff ik janken joh haha

Maar lekker weer en lekker geskied hebben we :) Zal nog wel ff filmpie plaatsen morgen !

Miran ik heb Loïs plat geknuffeld, ze werd er op een gegeven moment gek van :confused:

Is er hier nog wat gebeurd ?

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Dhani is ziek :( heeft oorontsteking... arm ventje :(
    En Quinten dan waterpokken :(

Voor de rest gaat het volgens mij wel allemaal hier ;)

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja ik las het net ... arme Dhani :(

We hebben hier wat moeite om Loïs in bedje te krijgen, tis weer ff wennen thuis voor haar geloof ik. Ga weer even bij dr kijken want ze huilt.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

WELKOM THUIS LINNNNNNN
    Maar ja we hadden al gesms't hihi

Keejbie, wat leuk dat DS al doet stappen!
    ZIEN! Maak eens een filmpje!

Ik vind het ook heerlijk Miekie, en de vogeltjes fluiten weer bij zonsopgang en ondergang... Lente-feeling!

Suus, wat zielig Q's ruggetje :(
    Knuffff

Hebben jullie Benthe gezien?
    http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=15887

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Aah mooi meisje Benthe!

Ja ik vind het ook heerlijk dat de lente weer in zicht is!
    (niet dat het echt winter is geweest haha)

Morgen naar het CB! Maar eerst werken :( Heb nog werkoverleg dus kon niet vrij nemen morgen. Dan maar een ochtendje ;)
    Moet er om kwart over 12 zijn. Ben benieuwd.

6. Niet meer actief

WAt ziet dat er zielig uit zeg bij Quinten.. :( Beterschap!

Miran suc6 morgen bij het CB ;)

Wat een lief meisje Benthe :)

Lekker dag met Tijn gehad miekie? ;)

7. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hi meiden...

Gelukkig gaat het met Iman beter... en drinkt ze die vieze melk nou goed.
    Dus toch een allergie ?

Sam ook weer opgeknapt en Tamar...

Arme Dhani... oorpijn is toch zo erg..

Arme Quinten... hij heeft wel veel pokken zeg...
    Ik weet niet of je het gelezen heb, maar een zemelen bad zou heel goed zijn voor de jeuk en het indrogen. Moet je maar even googlen...

Linda... welcome back.. fijn dat het leuk was..
    maar kan me voorstelle dat het moeilijk is zonder je dochtertje..

Mooie meid ook die Benthe.. en misschien al snel naar huis...

Miran.. leuke fotos van Cyenna.. mooie oogjes....

8. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik heb trouwens nog een nieuwtje...
    Vanavond zat Valentino te spelen in zijn box... en ik zag al dat hij ging proberen om zich op te trekken. En jawel hoor.. hij gaat zo staan...
    en leuk dat hij het vond... helemaal lachen en zwaaien.

Dus ik mijn man snel geroepen.. en toen kregen we het nog een paar keer geshowd. Vervolgens gingen we op de grond spelen.. en jawel hoor... ook aan de tafel optrekken en aan de kast.. Hij heeft de slag te pakken zeg maar....

Ik keek vanmiddag in het mondje van valentino.. hij heeft al 4 ondertanden en twee boven... Maar boven heeft hij vier bobbels..
    Denk dat ze ook snel doorkomen.. WAT GAAT HET HART
    Zal van de week even kijken of ik ook een filmpie erop kan krijgen.

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Goeiemorgen !
    We hebben als een blok geslapen, zo brak waren we nog van die nacht in de bus. Loïs wilde eerst niet gaan slapen maar uiteindelijk sliep ze om half 10.

Hoe is de nacht gegaan bij Q en Dhani ? Knappen ze alweer een beetje op ? En wat goed van Valentino he dat staan ! Nu wil ie alleen nog maar staan en straks aan je been enzo hihi en dan is de beer los hoor :)

Lin, erg fijn dat Iman nu van de pijn af is maar dat hadden we ook al ge-smst ;)

10. Niet meer actief

goede morgen dames,

Voor alle zieken eerst beterschap. Heb nog niet alles gelezen. Nog geen tijd voor gehad. Maar las net wel dat valentino ook al doet staan. Wat goed zeg.

Nou wij zijn weer lekker terug uit Groningen. Gister ff bij mijn opa geweest in het ziekenhuis. Hij voelde zich goed. Maar hij mag niet eerder naar huis voordat hij geoppereerd is.
    Deze week gaat hij twee keer door de scan. En dan vrijdag bespreken ze wat ze gaan doen. EN dan zal hij volgende week geoppereerd worden. Dus die is daar nog wel ff zoet......

Verder heb ik weinig nieuws. Ga ff opruimen. De tassen uitpakken....

11. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    Morning,

mooi meisje hoor Benthe! ze ziet er echt goed uit!

aaaah wat zielig zeg voor Q..... :( ziet er echt uit om aan te krabbelen! of blijft hij er wel af?

Lindaaaa welkom terug :) fijn dat jullie lekker konden skieen! lekker om weer terug te zijn bij je meissie!

wow Valentino ook al staan! goed zeg.

Son hoe is het met Dhani? helpt de peneseline al? had je het bedje ook nog schuin gezet? bij Evi hielp dat wel goed moet ik zeggen.

ik heb van t weekend een fietszitje gekocht! :p van Bobike een knal roze! kan papa ook lekker de blits maken ;) hi hi
    ga vanmiddag voor het eerst proberen een stukje te fietsen! spannend!

12. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Welkom thuis linda, o ja wat zul je gejankt hebben bij die film. Als ik er al aan denk krijg ik al tranen.

En die Valentino wat goed zeg. Hier staat de box en het bedje nog steeds hoog.

Hoe gaat het nu met Dhani.

Tinus wat vervelend van je opa, hoop dat hij snel opknapt.

Verder weet ik het ff niet meer.

Sam werd vannacht om 1.00 echt krijsend wakker en niet stil te krijgen. Heel zielig wat zou dat nu weer kunnen zijn. Uit eindelijk heb ik ze in slaap gezongen.

13. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    hier weinig slaap gehad de afgelopen nachten gijs heeft koorts en krijst constant. Hij wil alleen maar bij mij zitten! vannacht heeft hij uit pure wanhoop in de kinderwagen geslapen dat was de enige plek waar hij sliep, ik heb op de bank geslapen bij hem.
    Nou ja geslapen mag blij wezen als het 2 uurtjes waren. Nu wil meneer weer niet slapen, hij helpt me nu met typen heel handig.

Maar de koorts zakt nog steeds niet ondanks de zetpillen dus als hij vanmiddag nog zo is gaan we toch maar weer de dokter bellen

14. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Hoe is het met dhani en mr Q? hopelijk zijn ze al een beetje opgeknapt.

En wat een leuk meisje is Benthe!

Lin fijn dat je weer terug bent en ik kan me voorstellen dat je je kleine meid hebt gemist.

Tinus fijn dat je Opa zich al beter voelde.

Verder weet ik niet meer wat er allemaal is geschreven.

15. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    O jee nou die gijs weeer, Wat zou dat toch weer kunnen zijn. Zielig, hoe hoog is de koorts? en raar dat die niet wil zakken met de zetpillen.

16. Niet meer actief

goedemorgen 8)

Tinus vervelend voor je opa..beterschap! hopelijk is hij snel weer de oude..

Wat leuk Mad een fietsstoeltje gekocht en nog wel knalroze ook hihi..gaaf!
    en vanmiddag fietsen..wel ff foto's maken he ;)

Ohhh arme Gijs..gaat ook niet lekker met hem he..Heeft hij toevallig ook niet last van zijn oortjes? Bij dhani wilde de koorts ondanks de zetpillen ook niet zakken!?
    Beterschap!

Lin lekker dat Loïs heeft doorgeslapen..

Gelukkig dat Sam toch is gaan slapen uiteindelijk..

17. Niet meer actief

Wat leuk dat Valentino staat :D

18. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    zooooo alle foto`s van de meeting heb ik er ook ff bijgezet!
    sorry dat t zo lang heeft geduurd :oops:
    x

19. Niet meer actief

volgens mij gaat het weer goed met Dhani..we hebben een goede nacht gehad..hij heeft doorgeslapen tot vanmorgen kwart over zes zonder 1 x wakker te worden..dus na al die nachten van van de week waren we hier erg blij mee :D

@mad..we hebben het geprobeerd om zn matras schuin te zetten..maar dat vond hij maar niks..hij ging steeds staan..doet ie normaal ook maar toen nog vaker..dus was ook niet echt een optie ;)

Share This Page