Niet dat ik weet sonnie, hij pakt zijn oortjes niet! Hij heeft nu 38.8 en vannacht 39.9 dus het gaat al wel iets beter maar zijn normale temp is 36.3 dus het is nog steeds heel hoog.
Goedemorgen! Jeetje nu Gijs weer ziek! We wisselen elkaar hier wel allemaal af he Veel beterschap Taatje! Son, fijn dat het beter gaat met Dhani! Mad, leuke foto's van de meeting! En leuk een knalroze fietsstoeltje hihi... Die arme Hans Vannacht om 3 uur ging Iman spelen in bed Echt met hele verhalen en alles... Toen wilde mijn man haar de speen gaan geven, ja dat vond ze wel heel gezellig haha... Toen heb ik haar maar een flesje gegeven en daarna heeft ze geslapen tot half 8.
Lekker hoor dat Iman heeft doorgeslapen tot half acht na een flesje! Ik heb net de huisarts gebeld en we mochten het nog een dag of 2 aankijken met gijs aangezien hij nu zijn drinken wel binnen houd. En als hij niet te suf is kon het geen kwaad. Dus we kijken het nog maar even aan. Leuke foto's zonde dat de foto van sonnie als weg is hihi
haha Mad..Lief van je maar had niet gehoeven hoor..ging toch om de baby's dus jullie hadden vast neit op mij gelet
Ff afwachten dus Taatje..hopelijk voelt hij zich snel weer beter.. Wat een boeffie zeg die Iman..haha..gelukkig sliep ze daarna wel weer verder
Sam heeft net weer 1.5 uur geslapen, en zit nu lekker een rijstewafeltje op te peuzelen. Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
Wij mogen morgen weer naar het cb. Ben wel benieuwd. Al lekker vroeg om 9.00. Dan loopt het nog niet zo uit.
hier nog geen plannen..dhani heeft net vers geperste jus d'orange met liga gehad en is nu heel lief zelfs aan het spelen.. Als het straks beetje lekker weer is ga ik ff boodschappies met hem doen..hij is al paar daagies niet buiten geweest dus dat is ook wel weer ff lekker voor hem..verder eigenlijk geen plannen..En jij? Lekker dat je vroeg moet..heb je ook nog wat aan je dag en de kans dat ze uitlopen is ook lekker klein
Zeg ik net dat ie heel lief aan het spelen is..trekt ie net een lamel eraf ..hoe die dat voor elkaar heeft gekregen weet ik niet..want als ik de lamellen eraf wil halen om schoon te maken lukt het nooit goed omdat ze zo vast zitten..
haha die dhani is superman. Ik moet eigenlijk ook nog boodschappen gaan doen, maar het waait hier erg hard. Sam heeft vandaag een lergerprint rokje aan. Wij zijn eigenlijk niet zo van de rokjes. Maar dit is wel grappig. heeft ze van oma gekregen.
goodmorning nou Quinten heeft een uitstekende nacht gehad..fieuwwwww lang doorgeslapen, en is nu aan de wandel in zijn loopkar @ Mad: hij krabt er gelukkig niet aan en leuke foto's van de meeting @ mamaantje; bedankt voor de tip! en wat stoer dat valentino zich optrekt. Toppie! 11.00 uur over een uurtje vien van school halen..ze hadden het heelal als project thema en heb leuke werkjes mee naar huis gekregen. Ik zal er straks even eentje op de foto nemen of nou ja ik bedoel dat heb ik al, maar op de pc zetten bedoel ik... nou goed dat bedoel ik ook niet helemaal, want ik bedoel de laptop.. ja zo bedoel ik het geloof ik als je begrijpt wat ik bedoel
Leuk rokkies bij de meiden Stoer hoor in legerprint..Hier waait het ook best wel trouwens Hoezo ben je niet zo van de rokjes? Lekker dat Mr. Q heeft doorgeslapen..geen koorts ook meer?
dhani heeft gelukkig zn ritme weer te pakken..gisteren had ie ook al smiddags geslapen en heb hem nu net ook weer in bed gelegd..hij viel meteen in slaap Morgen ga ik eventjes naar mn oud collega's in Amsterdam..echt ff zin in..is alweer zo'n tijd geleden..en ze willen dhani ook weer ff zien..laatste keer dat ik daar was was ie zes maanden.. owwww en het weekend gaat dhani logeren..mn zusje gaat zaterdag leuke dingen met hem doen hihi..o.a. naar de kinderboerderij geloof ik..dan blijft hij bij haar en mn ouders slapen..mag ie bij haar op de kamer en zondagochtend gaan we hem dan weer ophalen.. Dit wordt zn tweede keer logeren
Nee dat doe ik niet meer. Hier is het super duur ( waar ik woon) En ik veldhoven is het geodkoper alleen heb ik niet altijd een auto. Dus voorlopig ff neit.