Ja is ook. Maar goed vind het niet erg. We willen wel een keer met haar zo gaan zwemmen maar dat is niet altijd mogelijk. Maar ik weet toch wel dat ze niet bang is voor water.
Tinus sterkte met je opa, hij vond het zeker wel leuk om Yanouck ff te zien ? Leuke foto´s Mad ! Haha Dhani met de lamellen bezig, geef em ff een stofdoek dan kan ie ze gelijk schoonmaken Als je morgen in de stad bent en je hebt nog tijd kunnen we misschien wel ff ergens afspreken ? Beterschap voor Gijs, Taat.
Goedemiddag Ben ik ook weer.. superdruk weekend gehad.. dr is een muur is onze kamer gemetselt (komen glas in lood deuren in, en onze granieten aanrecht is erop gekomen.. en .. hij is te lang.. dus net weer opgehaald en wordt een stuk afgehaald! eergister kwam zwagertje (net 14 ) logeren, zondag 2 verjaardagen , visite gehad en wezen kijken bij houten vloeren. Vanmorgen gesprek met gastouder (is een kennis van me) over hoe en wat.. en straks werken.. ppfff heb de knollen nu wel op hoor Luc slaapt lekker denk dat hij zo wakker wordt! Wat goed dat valentino al staat! en lin heb je foto's van lin op de ski ? Verder weet ik niet meer wat er geschreven is.. forgive me
Zo, lekker druk gehad dus Senna Ik heb filmpie van skieen van mijn mobiel op de comp gezet ik zal even een linkje plaatsen. 1 filmpje is van mijn vriend met snowboard en 1-tje van mij op de skietjes http://s116.photobucket.com/albums/o17/ ... _A0043.flv http://s116.photobucket.com/albums/o17/ ... _A0041.flv
Leuke filmpjes Lin! Taat, sterkte en beterschap voor Gijs! Tinus, sterkte met je opa! Fijn dat Quinten weer goed heeft geslapen! En Cindy, stoer zo'n legerrokje! Cyenna heeft er ook 1tje, maar die is denk ik inmiddels al weer te klein Ik ben ook meer van de broekjes, dan van de rokjes en jurkjes hihi. Al staat het wel superschattig als ze er eens 1tje aan heeft. En Dhani gelukkig ook al weer wat opgeknapt! Mamaantje, wat goed van Valentino! Heeft ie ook gelijk de smaak te pakken hihi. Senna, lekker druk gehad Ben ik nog iemand vergeten ? Nou Cyenna dan ff Vanmiddag CB geweest en 8230 gram en 70.5 cm. lang. En alles was eigenlijk goed, behalve dat ik haar niet mag laten zitten, alleen als ze het zelf doet... En vaker op dr buikje leggen, maar dat wist ik eigenlijk al hihi. Alleen vindt ze daar nooit wat aan, maar ja nu maar ff volhouden.. En ze heeft lichte voorkeurshouding naar links, hoofdje is ietsje platter aan die kant, dus dat ook ff in de gaten houden. Gisteravond was trouwens ook weer brullen, brullen, brullen. Toen we haar de laatste fles hadden gegeven sliep ze al, maar zodra ze op bed lag heeft ons tot 11 uur ofzo beziggehouden... Alleen maar huilen En ze had toch geen pijn, want zodra ze bij ons was, was het over. En dan nog lachen ook (hihi, mutsje ). Ze was ons gewoon aan het uitproberen of dr sprongetje.. En toen wel heel de nacht geslapen tot vanmorgen 7 uur. (nog vroeg ) Maar goed.. Ik ga ook nog ff wat doen hier in huis met m'n vrije middagje hihi.
Waarom mag je Cyenna niet laten zitten Miran ? Wel weer goede cijfers he Geniet van je vrije middag Haha Suus sleetje rijden kan ik niet hoor
Nou, zou niet goed zijn voor dr ruggetje? Dan ga je het forceren ofzo. Ze mag het alleen als ze het echt zelf kan.. Maar ja dat kan ze nog niet
Zo ga dadelijk nog ff met Yanouck naar de winkel. FF weer foto's laten afdrukken van haar. En nog ff wat ophalen ik was vanmorgen wat vergeten.... foutje.
Leuke filmpjes Lin..krijg helemaal zin om te skiën Lijkt me leuk om morgen ergens af te spreken..maar is dat wel verstandig..dhani is echt super verkouden..straks steekt hij loïs aan.. Mooie cijfertjes Miran
ziet er erg lekker uit ff skieen Lindaaa! was t koud of viel t mee? fietsen met Evi was fantastisch x