Zoooo dan..doen jullie is ff normaal met al dat getype zeg ben maar ongeveer een uurtje niet online geweest en twee pagina's verder Nou suus mochten je bloempjes niet meer en zag er juist zo vrolijk uit Nou hier willen we pas over ongeveer twee jaar het weer proberen..maarrrrrr ik ben nu wel overtijd haha..twee daagies want heb niet het idee dat het vandaag gaat komen..komt denk ik omdat ik vorige maand pil heb doorgeslikt..uhh laten we het daar maar op houden haha..moet er echt nog ff niet aan denken.. Dhani heeft ongeveer uurtje geslapen en hij is super gezellig..heb net booschappen gedaan en had de grootste verhalen..net tien minuten in de box gelegen zonder protest..nu in zn wippertje samen met zn grote beer en hele verhalen tegen die beer.. [-o< hoop echt dat zn sprongetje weer over is..ben echt moe van al dat gehuil van hem.. Wat gaan jullie eten?? Ik twijfel tussen lasagna of gewoon groenten..heb nog ffies om het te bedenken.. Trouwens miekie leuke site..ga er ff verder op spitten en wie weet wel weer ff wat leuks kopen voor mn mannetje Hoe kom je toch altijd aan die leuke sites??
wij gaan stamppot dagschotel sperziebonen met runderreepjes in pikante saus eten, geen idee of het te narsen is. grrr, vervelende rot muggen, zit weer zo´n jeukende bult op mijn arm, snap nie wie die krengen heeft kunnen uitvinden.. :-s
Nee hoor dat niet, maar dat vertelde de arts op het cb over dat groente en fruit. Ik ga vanavond bami maken met heel veel groente erin hihi en zonder pindasaus ( , das meestal het lekkerst) Lasagne is ook lekker, zat ik ook eerst aan te denken, maar heb geen melk meer in huis en Cyenna slaapt nog steeds dus kan niet ff boodschapjes halen... Volgens mij wordt ze wakker trouwens, hoor d'r geluidjes maken..
Ik eet vandaag aardappels met sperziebonen en vlees. Gister hebben we lekker grieks gegeten. jammie..... Verse lasagne is ook erg lekker. Yanouck slaapt s'middags altijd. Dus kan dan lekker iets voor mezelf doen. En ben nu maar begonnen met foto's inplakken van Egypte......
oh ja ook nog iets ergs..(voor mij dan) Moest nu echt maar es een nieuwe broek halen voor mijn werk, want pas dus nog steeds mijn oude kleding niet (maat 38). Wij zoeken naar een spijkerbroek van rond de 20 eurie. Zijn we uiteindelijk bij vogele beland en jawel, een spijkerbroek van 19,95, nou denk doe maar ff maatje 40 passen, denk daar pas ik best wel in, nou mooi niet dus, heb dus gewoon maatje 42 moeten kopen.. sorry wil niemand kwetsen ofzo, maar vond het echt erg, als je normaal altijd 38 hebt en nu ineens 42.. ale: sorry moest het nog ff kwijt, voelde me wel de hele dag zwaar klote... s´avonds zelfs ruzie gehad met hubbie... (omdat ik gelijk niet lekker in mijn vel zat).. Alyssa had haar laatste voeding om half 12 en ligt nu nog op 1 oor, hoe bedoel je inhalen!!
haha die van mij roept soms ook iets wat lijkt op baby en mama!! Eliesja het is zeker geen belediging ik begrijp wat je bedoeld!! Ik zat eerst op maatje 40 paste perfect en zit nu op 42 af en toe zelfs (ligt aan de broek hoe klein die valt) een 44 nou dan schrik je je rot! Ik voel me dan ook net een **** je snapt ut wel Terwijl ik toch echt heeeeel snel weer in me oude broeken paste ik snap er ook niets van pas me oude broeken nog prima :S En daar word ik dan wel heel erg onzeker van. En Het mannetje krijgt dat natuurlijk savonds voorgeschoteld net wat je zegt omdat je humeur veranderd..
ga dr maar ff wakker maken, het is etens tijd!! Alyssa eten, haha zie dr al aan komen rennen.. fijne dag nog allemaal
Ja Eliesja, irritant he?! dat probleem heb ik ook met die broeken. Maar vanmorgen 5 km gewandeld (1 uur) en vanavond weer sporten met de nagym. Enneh, niet weer aan de Lion he!! [-X Heb net ff paar boodschapjes gehaald. En ik kon het niet laten, een zwart leren jasje voor mezelf gekocht van Vero Moda!! Zo'n ouderwets modelletje, erg leuk!! Weer happy!! Ja ik surf wel eens naar leuke kindersites en af en toe staan er ook tips in de Ouders van Nu waar ik lid van ben. Heb gister nog een leuk speeltje voor Tijn besteld, Freddie de vlinder van Lamaze, kun je overal aan vastmaken, op www.fun4babies.nl ook erg leuk!!! 8) Wij eten verse spinazie, met een ei met aardappels en een worstje. En Suus hier istie weer; :flower:
Haha idd Eliesja.. Die lion ken dan niet Ik werd der net gebeld door het zwembad. Ik kan morgen komen babyzwemmen! Ik dacht WAT?! Morgen al whaaa vind het best eng haha. Maarja boeiend lijkt me wel grappig morgen gaan we er lekker heen en het is toch pas om 10.30. Maarja met een ukkie kom ik bijna nergens meer optijd dus mag wel vroeg weggaan en het eten .. Hij krijgt meestal om 8 uur sochtends en dan om 11 a 12 uur weer.. Tijdprobleempje
hey lieve meiden, het ligt zeker niet aan jullie dat ik weinig antwoord. Probeer jullie wel een beetje bij te houden en te lezen hoe het met jullie gaat. Ik zou eigenlijk maar drie dag en gaan werken maar aangezien de collega die de andere twee dagen zou komen werken het toch niet zag zitten en zomaar opstapte sta ik nu ook die 2 dagen standby. Erg heftig dus. Race ook van het een naar het ander en dan nog Ivan natuurlijk ons mooie mannetje waar we het allemaal voor doen!!! Het is werkelijk waar een heerlijk makkelijk mannetje en erg lief. Zit nu nog steeds op 5 flessen van 180 ml water van Nutrilon Hypoallergeen. Huilt alleen als het tijd is voor eten en voor de rest alleen maar lachen. Ben echt 1 van de gelukkigste mama's van de wereld. Vandaag is ie alleen niet zo lekker hoorde ik bij thuiskomst van John, had zijn fles van vanmiddag niet leeg gedronken en net ging ik hem verschonen en had ie kanarie gele ontlasting en een temp. van 37.82. Even aankijken maar. Oh ja hij weeg nu ruim 7 en een halve kilo en was 17 augustus 64 cm groot. Volgende week donderdag weer naar de achterlijke CB. Ga daar alleen heen voor de prikjes, advies hoef ik niet van hun , dat gezeur!!!! Dit was even snel hoe het met ons gaat. Volgende week heb ik weer 2 weken vakantie want daar is de dierenarts heel erg aan toe en dan gaat de praktijk dicht dus kan ik ook weer even gaan genieten. Klanten waren wel erg blij me weer te zien dus dat doet me wel weer goed. Jullie kanjers worden ook al zo groot en het waren, zijn en blijven allemaal super mooie kanjers. Oh ja in mijn omgeving was al in Juni een babyboom maar nu komt er weer een babyboom aan. 3 Mensen in onze kennissen/vrienden groep zijn nu zwanger. Spannend!!!!!!!!!!!!!!! Dikke knuffel en tot snel, Roos en Ivan.
Heyy Roos wat leuk om weer wat van je te horen En zo te lezen gaat het super met je mannetje..super hoor Balen van je werk Jaaa Keejbie leuk babyzwemmen en morgen al yeahhh hihi..Heel veel plezier alvast..spreek je ongetwijfeld morgenochtend nog wel maar voor het geval ik het vergeet haha.. Hier heerlijk Lasagna gegeten en ik had een hulpje..kijk maar-----> (weet neit of het mag hier die foto..maar dat hoor ik dan vanzelf wel haha ) De kleine roept me dus ga hem lekker in badje doen en dan flesje en dan naar bed..heeft moeder ff rust hihi.. fijne avond
[/quote veertje, gebruik jij voor charissa gewoon standaard voeding? En zit er bij jullie ook allergieen in de familie???] Ik heb een hele tijd standaard voeding gebruikt maar na sommige flessen ging ze steed meer melk teruggeven dus nu geef ik Nutrilon Omneo, maar het helpt nog niet echt. Er zijn bij ons in de familie geen voedsel allergieen ofzo en Charissa vertoont ook nog steeds geen gekke reacties op de vaste voeding. Liefs Vera
Ik heb altijd geroepen ik wil er maar een, maar mochten we besluiten toch te gaan voor een tweede dan is dat waarschijnlijk pas als Charissa een jaar of 3 is. Liefs Vera
Hee meiden... Nou voor ons nog geen tweede hoor.. ik vind het al druk zat zo. We willen nog wel een kindje, maar wel over een jaar of 2. Mijn zusje is nu 3 maanden zwanger, dus we gaan eerst genieten van ons neefje of nichtje...hihihi... Valentino is ook erg aan het kwijlen en bellen blazen... ook stopt hij van alles in zijn mondje..en wil overal op bijten. Mijn moeder zegt steeds dat hij tandjes krijgt... maar ik zie nog niets...volgens mij heeft hij gewoon zijn mondje ontdekt. Hij heeft ook weer een nieuw geluidje.. hij maakt telkens hele hoge harde gilletjes.. en dan ligt hij in een deuk. echt leuk..
ja hier ook een kwijlmondje....maar kan ook ontwikkeling van speekselklieren zijn dacht ik heb weer 2 nieuwe foto's erbij in mijn album truste allemaal
Wow suusje die foto van je twee kids..geweldig..lekker stel zo Dhani kwijlt ook erg en blaast er belletjes van.. Vanmorgen kwam hij pas om 8 uur..yeahhhh..vond ik helemaal niet erg hihi.. Keejbie veel plezier strakkies Ik ga nog ff wat rondkijken op het forum..dhani is lekker aan het spelen in de box..dan aankleden..wandelen met de honden..dhani weer flesje en dan mn vader ophalen en naar Schiphol..mn zusje komt vandaag terug van een vakantie op Kreta..dus die gaan we ophalen met zn drietjes..de rest moest allemaal werken hihi.. Zoooo weten jullie ook weer waar ik uithang vandaag.. Meiden fijne dag... knuf van ons
Goeiemorgen!! Suus, je 2 kids lijken echt op elkaar! Leuke foto's! Cyenna kwam pas om 9 uur, lekker hoor M'n moeder komt zo en gaat dan ff oppassen, zodat ik naar m'n werk kan.. Gezellig Toevallig Sonnie, m'n schoonouders zijn ook op Kreta, die komen vrijdag weer terug. En leuke foto van je ventje!
Moggu, Hey Roos, fijn dat het goed gaat (op de koorts van Ivan gister na dan!0. En lekker dat je strax 2 weken vrij bent! Valt nog niet mee als je het zo druk hebt en dan nog een kleintje erbij hebt. Strax lekker genieten van je vakantie!! Veel plezier Keejbie met babyzwemmen!! Haha leuke foto Sonnie van Dhani!! En ja Suus die 2 van jou lijken best veel op elkaar!! Heb net even een quiche gemaakt, Tijn wou me niet helpen, ligt alweer te pitten en druk aan het sabbelen op zijn duim!! Strax nog maar even sporten. Tot later!