tssss...wil het eigenlijk weten..maar toch ook niet..hmmm misschien ga ik zo wel ff kijken op internet..maar dan is het niet meer spannend..haha twijfel nog
niet doen sonnnn....heb ik ooit eens per ongeluk gedaan en ik baalde dat ik het wist van tevoren uhmmm wat wou ik zeggen @ miekie: HNTP wat moet dat zijn? hollands next top poedel? miran: hoe gaat het met het mama-zeggen... doet ze het nog? Cyenna, bedankt voor je kaartje. Q was er blij mee knufff
hihi poedel..ben ook wel benieuwd wat het is eigenlijk..volgens mij ken ik dat niet.. Had gegoogled miran..maar kon het niet vinden..ja kwam wel op ANTM site in amerika terecht maar daar werd ik niet veel wijzer van Nee he kan het ook beter niet doen eigenlijk.. Daarstraks weer een zooitje babyspullen (kleertjes, badstandaard, badje, ligding voor in bad) opgeruimd en achter het schot gedaan..ruimt weer op..maar wel jammer..weer stukje baby achter het schot..gaat wel snel hoor allemaal.. Die cyenna met dr mama.. Lin hoe gaat het met loïs met dr papa en mama zeggen? tenmisnte was Loïs toch die het ook kon?
Ik baal echt Steef wat net met zn motor bezig..start dat ding niet..weer accu naar de klote..eigenlijk moet ie voor een beurt(de motor dan he ) maar we zouden dat een maand uitstellen vanwege de badkamer die we deze maand zouden gaan doen..Nu wordt het dus deze maand de motor en pas volgende maand de badkamer ...Had zo zin in de nieuwe badkamer maar goed is niet anders..zijn ergere dingen in het leven..maar vind het behoorlijk k*t..dusssssss.. Zooo thanx dat lucht op
Haha stomme motor ook Son Nog ffies geduld dan voor de badkamer. Weet ook niet meer wat er vanavond komt bij ANTM. Ja Loïs zei ook al papa en mama volgens mij. Ik zal morgen de hele dag de camera bij de hand houden voor het geval ze het zegt haha. Ah weer wat weg van de babyspulletjes.. Hier moet ik die dingen idd ook nog opruimen. Tijdje terug wilde ik haar in de tummy doen, maar ze ging gewoon niet zitten, bleef alleen maar staan in dat ding Was op zich wel grappig gezicht haha. Maar daar is ze ook veel te groot voor nu. Vandaag op cb ook een meisje van 4 maandjes.. oh wat klein dan weer als je dat ziet. Echt zo schattig dan weer... *zucht* hihi.
Ja klein dan he..toen ik er laatst was was er een heel klein babytje..weet niet hoe oud hoor maar nog geen maand oud volgens mij..vader en moeder zaten zo te priegelen met aan en uitkleden..dacht oja dat hebben we ook gehad..maar wat lijkt dat alweer lang geleden he.. Hihi staan in de tummy..heb dhani nooit in zo'n ding gehad eigenlijk..Heb je dat vaak gebruikt?
moet trouwens 21 maart weer naar het cb...maar is het dan niet tijd voor zn prikkies eigenlijk? was toch met negen maanden? ga is ff in het boekje kijken..
Nee met 11 maanden prikjes en dan nog een keer met 14 maanden. En die van 14 mnd. zijn lastig volgens het CB Ik moet 2 mei weer Cyenna vond het de tummy fijner dan het badje. Dus wel vaak gebruikt. Maar ik ga off! ANTM kijken! Fijne avond allemaal! En alvast trusten
ga me ook installeren op de bank..chippie en drinkie erbij..en we zijn er weer klaar voor Fijne avond allemaal en welterusten alvast voor strakkies