hai mariska, welkom...je zat eerst verkeerd he? Jouw kindje gaat dan qua leeftijd gelijk op met Tijn van miekie... leuk hoor. @ ANTMkijkers...ik begin Joanie ook vervelend te vinden ineens...Niet dat ik sarah leuk vind, maar dat gezeur steeds over dat sarah het niet zou verdienen omdat ze uit een winkelcentrum geplukt was vind ik echt belachelijk... ik vind danielle het leukst, gewoon lekker normaal.
Ohhh Son wil ie niet meer gaan slapen ? Wij waren tijdens Bruce Willis in slaap gevallen en Loïs maakte ons ook net wakker ... nu liggen papa en Loïs weer te pitten en ik ben klaarwakker Ik moet nog ff bijlezen, had visite rond etenstijd Wat een schatje is Civan En Gupsie, leuke foto's van je dochter en mooie buik heb je 8)
Nee hij kruipt hier nu in het rond en loopt te gillen en zelfs de honden zitten hem aan te kijken van joh ga slapen hihi.. gezellig visite ... Jeetje en nu jij klaarwakker..zou ik ook hebben hoor
Ik zit hier in het donker heel stilletjes te typen anders maak ik ze weer wakker Haha zelfs de honden trekken het ff niet, ik zie het voor me Son Wie is er nu uit bij ANTM ? Zijn er nu nog 2 of 3 en is dan volgende week de finale ?
Kan Dhani niet ff de honden gaan uitlaten ? Scheelt jou een loopje en dan is hij misschien weer moe Balen trouwens dat je een maand moet wachten op de badkamer
Nou het is een idee..maar ja misschien dat de buitenlucht hem nog wakkerder maakt Is toch niet normaal en wat kan je er aan doen he
Hallo hallooo Hier zijn we weer.. Weer aan het werk Dus dhani is nog wakker haha wat een nachtbraker Alvast gefelici met lois! Ja wat gaat het snel he.. ik gebruik het badje al een tijdje als wasmand